Mikä teitä pihtaavia naisia oikeen repii?

JustJoo
Niinpä niin...kaikki ollaan erilaisia, miehet on miehiä ja naiset naisia. Kyllä mä haluan tehdä mun miehen onnelliseks antamalla, mutta olishan se kiva jos joskus vois sytytellä kynttilöitä ja pelaa vaikka kortteja...hmm, ilman että sen pitäis johtaa johonki muuhun. Ties vaikka sitä lämpeniski yhtäkkiä. Kait mullaki oikeus saada tämmöstä "kohtelua". Toteutan miehen toiveet ja mies mun. Mut pakko myöntää että kyl välil tulee sellasii aikoja ettei oikein huvittais ja mieskin sitten sen huomaa, mut eipä auta muuta ku todeta että sitä saa mitä tilaa. Yhtä hyvin voin myös joskus kieltäytyä, niinkuin myös mieheni sanomalla ettei tänää jaksa pelaa kortteja.
 
Kylläpä oli taas vapun alla mahtavia mielipiteitä: antaa vaikka velvollisuusseksiä ja jos ei anna, niin ei muuta kuin vieraisiin... Kyllä on p.mpin tarve kova, jos on noin yksioikoiset mielipiteet. Taitaa olla niin kova puutos päällä, että on toisessa silmässä kuva p.llusta ja toisessa kanssa. Ja sekös kismittää. Ainahan voi ostaa vaikka pumpattavan aasin, kumilötteröä hoidellessa voi ajatella sen antavan velvollisuudesta. Ainiin, onhan siinä se ero, että naisella on mahdollisuus olla antamatta velvollisuudesta :LOL:

Minun mielipide on se, että jos kumppania tarvii pettää puutteen takia, niin onkohan se suhde sen arvoinen, että siinä ylipäätään kannattaa olla? Vai onko pettäjällä aina hyvä "ässä hihassa"? Yleensäkin nykyään erotaan tosi heppoisin perustein. Ja onko seksissä järkeä, jos sitä antaa velvollisuudesta? Sehän on miltei sama silloin, kun sanois ukolle, että runkkaa tuohon lasiin yöpöydälle, juon sen sitten aamulla...

Kyllä parisuhteen kuuluu olla paljon muutakin kuin velvollisuusseksiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 22:15 Cartel kirjoitti:
Kylläpä oli taas vapun alla mahtavia mielipiteitä: antaa vaikka velvollisuusseksiä ja jos ei anna, niin ei muuta kuin vieraisiin... Kyllä on p.mpin tarve kova, jos on noin yksioikoiset mielipiteet. Taitaa olla niin kova puutos päällä, että on toisessa silmässä kuva p.llusta ja toisessa kanssa. Ja sekös kismittää. Ainahan voi ostaa vaikka pumpattavan aasin, kumilötteröä hoidellessa voi ajatella sen antavan velvollisuudesta. Ainiin, onhan siinä se ero, että naisella on mahdollisuus olla antamatta velvollisuudesta :LOL:

Minun mielipide on se, että jos kumppania tarvii pettää puutteen takia, niin onkohan se suhde sen arvoinen, että siinä ylipäätään kannattaa olla? Vai onko pettäjällä aina hyvä "ässä hihassa"? Yleensäkin nykyään erotaan tosi heppoisin perustein. Ja onko seksissä järkeä, jos sitä antaa velvollisuudesta? Sehän on miltei sama silloin, kun sanois ukolle, että runkkaa tuohon lasiin yöpöydälle, juon sen sitten aamulla...

Kyllä parisuhteen kuuluu olla paljon muutakin kuin velvollisuusseksiä.
Sinulla ja monilla muilla näkyy taas keittävän nää jutut ihan turhasta. En ole tarkoittanut, että viikon tai kahden viikon pihtaus olisi kamalaa, vaan sitä, kun jotkut kertovat jopa vuoden pihtauksesta. Mun mielestä velvollisuusseksiä kuuluu antaa, vaikka kahden viikon välein. En voi millään käsittää, eikö orgasmit kiinnosta edes kerran viikossa tai kahdessa?


Mun mielestä mies saa mennä vieraisiin ihan vapaasti ja luvalla, jos vaimo ei anna vaikkapa pariin kuukauteen.


 
Jussi x
Olen paljon samaa mieltä kuin Cartel aikaisemmin. Ei minusta pihtaaminen oikeuta pettämiseen, vaan pitäisi kypsästi pystyä käsittelemään asiaa ja keskustella suhteen voinnista.

Mielestäni haluttomuus ei koskaan korjaannu vaatimalla, vaan tämä voi pahentaakin asiaa.

Haluttomuusongelmat on monesti oireita jostain muusta suhteessa painavasta tai mieltä askarruttavasta ongelmasta. Kannattaisi kohdistaa tarmo näiden syiden selvittämiseen ja miettiä aina ensiksi kuinka itse voin parantaa tilannetta eikä hakea syitä ensimmäisenä toisesta osapuolesta. Esimerkiksi SubTV:n Seksiguruissa usein puututaan parisuhteen arkisiin asioihin, kun lähdetään parantamaan parin seksielämää. Siivousavustakin on jopa ollut puhetta.

Keskustelussa kannattaa muistaa käyttää "minä" muotoa. Kertoa mitä ajattelee, eikä tuputtaa omia yleisinä totuuksina. Eikä riidellessä kannata haukkua toista ihmisenä vaan mielellään palaute tulisi antaa toisen teoista.

Mielestäni kannattaa lukea netistä parisuhteesta tehtyjä kirjoituksia avoimin mielin. Google voi pelastaa paljon. Radiostakin on tullut joskus hyviä ohjelmia ja voihan sitä Dr Philiäkin joskus katsoa.

Periksi antamaton omapäisyys voi olla minusta vaarallista. Tuntuu surulliselle nähdä miehiä, joilla on ollut kaikki - perhe, vaimo, lapset, mutta tällä hetkellä tapaavat lapsiaa korkeintaan viikonloppuisin, koska omapäisyys ja oikeassa olemisen tärkeys oli niin kova kunniakysymys, että sen takia tuli uhrattua kaikki. Dr Phil, vaikka ohjelma melkoista Ameriikka-show'ta onkin joskus, sanoo usein melko viisaasti pareille, joilla on ongelmia, että haluavatko he olla oikeassa vai pelastaa liiton. Tätä kannattaa miettiä pahasti riitoihin ajautuneissa liitoissa. Onneksi apua saa, jos etsii.

Opetelkaa hellyyden osoituksia ja läheisyyttä, jonka ei tarvitse aina johtaa seksiin. Tällöin hellyyden osoitukset eivät assosioidu pelkästään seksiin ja läheisyys lisääntyy.

Itseäni tässä keskustelussa häiritsee, se että (jos) keskustelussa esiin tulleita miesten kommentteja leimataan tyypilliseksi miesten näkökulmaksi. Minä en ainakaan halua enkä ala kantamaan tätä harteillani.

Hieman provosoiden täytyy sanoa, että minusta tässä keskustelussa näkyy ajoittain sivistyksen puute.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 22:52 Hannu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 22:15 Cartel kirjoitti:
Kylläpä oli taas vapun alla mahtavia mielipiteitä: antaa vaikka velvollisuusseksiä ja jos ei anna, niin ei muuta kuin vieraisiin... Kyllä on p.mpin tarve kova, jos on noin yksioikoiset mielipiteet. Taitaa olla niin kova puutos päällä, että on toisessa silmässä kuva p.llusta ja toisessa kanssa. Ja sekös kismittää. Ainahan voi ostaa vaikka pumpattavan aasin, kumilötteröä hoidellessa voi ajatella sen antavan velvollisuudesta. Ainiin, onhan siinä se ero, että naisella on mahdollisuus olla antamatta velvollisuudesta :LOL:

Minun mielipide on se, että jos kumppania tarvii pettää puutteen takia, niin onkohan se suhde sen arvoinen, että siinä ylipäätään kannattaa olla? Vai onko pettäjällä aina hyvä "ässä hihassa"? Yleensäkin nykyään erotaan tosi heppoisin perustein. Ja onko seksissä järkeä, jos sitä antaa velvollisuudesta? Sehän on miltei sama silloin, kun sanois ukolle, että runkkaa tuohon lasiin yöpöydälle, juon sen sitten aamulla...

Kyllä parisuhteen kuuluu olla paljon muutakin kuin velvollisuusseksiä.
Sinulla ja monilla muilla näkyy taas keittävän nää jutut ihan turhasta. En ole tarkoittanut, että viikon tai kahden viikon pihtaus olisi kamalaa, vaan sitä, kun jotkut kertovat jopa vuoden pihtauksesta. Mun mielestä velvollisuusseksiä kuuluu antaa, vaikka kahden viikon välein. En voi millään käsittää, eikö orgasmit kiinnosta edes kerran viikossa tai kahdessa?


Mun mielestä mies saa mennä vieraisiin ihan vapaasti ja luvalla, jos vaimo ei anna vaikkapa pariin kuukauteen.
Se, että puhelee täällä hieman pilke silmäkulmassa, ei suinkaan tarkoita, että keittäisi :) Joskus vuoden "pihtaamiseenkin" voi olla syy, esim. vakava sairaus. Jos jollakulla on tuollainen mielipide kuin sinulla, en tuomitse sen perusteella, mutten voi väittää olevani samaa mieltäkään... Jotkut sopii parisuhteessaan noin (aika harvat?), että jos toiselle osapuolelle ei seksi maistu, niin vieraissa voi käydä toinen osapuoli. Minusta tämä vain pahentaa asiaa. Mielipiteitä on monia, minä en taas voi millään käsittää velvollisuusseksiä :eek: En usko, että miehenikään sellaista haluaisi. Ennemmin aito tunne mukaan, vaikka sitten harvemmin. Seksi ei mielestäin ole vain antamista, vaan antamista ja ottamista. Eikä seksin ainakaan aina kuuluisi olla "panemista" vain, vaan myös hellyyttä ja koskettelua muutenkin.

En väitä, että kenenkään kannattaisi huvikseen elellä vuosi suhteessa ilman seksiä. Jos noita ongelmia ilmenee, niin ne kannattaa yrittää ratkoa. Minusta haiskahtaa sille, että jos sen vuoksi pitää heti lähteä pettämisien tielle, niin ei kyllä kykene muitakaan ongelmia elämässään ratkomaan. Voin toki olla väärässäkin, niinkuin usein olenkin =)

Jos minulla olisi aviomiehellä tuollaiset mielipiteet, niin sitähän saisi kesken työmatkankin varata lennot hänen luokseen... Joutuis varmaan pitämään allakkaa erikseen välillä, ettei 2vko seksittä mene umpeen :kieh:

Kiinnostaa vilpittömästi kuulla, että onko sama mielestäsi toisinpäin, jos mies ei anna kuukauteen, niin vaimolla oikeus mennä vieraisiin? ;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 01:48 Jussi x kirjoitti:
Olen paljon samaa mieltä kuin Cartel aikaisemmin. Ei minusta pihtaaminen oikeuta pettämiseen, vaan pitäisi kypsästi pystyä käsittelemään asiaa ja keskustella suhteen voinnista.

Mielestäni haluttomuus ei koskaan korjaannu vaatimalla, vaan tämä voi pahentaakin asiaa.

Haluttomuusongelmat on monesti oireita jostain muusta suhteessa painavasta tai mieltä askarruttavasta ongelmasta. Kannattaisi kohdistaa tarmo näiden syiden selvittämiseen ja miettiä aina ensiksi kuinka itse voin parantaa tilannetta eikä hakea syitä ensimmäisenä toisesta osapuolesta. Esimerkiksi SubTV:n Seksiguruissa usein puututaan parisuhteen arkisiin asioihin, kun lähdetään parantamaan parin seksielämää. Siivousavustakin on jopa ollut puhetta.

Keskustelussa kannattaa muistaa käyttää "minä" muotoa. Kertoa mitä ajattelee, eikä tuputtaa omia yleisinä totuuksina. Eikä riidellessä kannata haukkua toista ihmisenä vaan mielellään palaute tulisi antaa toisen teoista.

Mielestäni kannattaa lukea netistä parisuhteesta tehtyjä kirjoituksia avoimin mielin. Google voi pelastaa paljon. Radiostakin on tullut joskus hyviä ohjelmia ja voihan sitä Dr Philiäkin joskus katsoa.

Periksi antamaton omapäisyys voi olla minusta vaarallista. Tuntuu surulliselle nähdä miehiä, joilla on ollut kaikki - perhe, vaimo, lapset, mutta tällä hetkellä tapaavat lapsiaa korkeintaan viikonloppuisin, koska omapäisyys ja oikeassa olemisen tärkeys oli niin kova kunniakysymys, että sen takia tuli uhrattua kaikki. Dr Phil, vaikka ohjelma melkoista Ameriikka-show'ta onkin joskus, sanoo usein melko viisaasti pareille, joilla on ongelmia, että haluavatko he olla oikeassa vai pelastaa liiton. Tätä kannattaa miettiä pahasti riitoihin ajautuneissa liitoissa. Onneksi apua saa, jos etsii.

Opetelkaa hellyyden osoituksia ja läheisyyttä, jonka ei tarvitse aina johtaa seksiin. Tällöin hellyyden osoitukset eivät assosioidu pelkästään seksiin ja läheisyys lisääntyy.

Itseäni tässä keskustelussa häiritsee, se että (jos) keskustelussa esiin tulleita miesten kommentteja leimataan tyypilliseksi miesten näkökulmaksi. Minä en ainakaan halua enkä ala kantamaan tätä harteillani.

Hieman provosoiden täytyy sanoa, että minusta tässä keskustelussa näkyy ajoittain sivistyksen puute.
Hieno kirjoitus =)

Hienoja mielipiteitä =)

Olet hieno ihminen =)
 
jellonatar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 15:14 harmaillen kirjoitti:
jos mun mies edes käyttäisi sanaa "pihdata" kun jos ei ole s.eksi maistunut, niin en p.erkele "antais" sille enää koskaan!! kyllä on junttimaista käytöstä
aika hyvin sanottu ettenkö sanois!!!ei oo "pihtaamista" jos aina ei vaan halua!ei kenenkään oo pakko sekstailla jos ei halua, missä keskiajalla taas eletään..

onneks mun mies on NIIN toista maata :D ihana ja rakastava ja hellä ja tarvittaessa raju-taidan olla onnellisemmassa asemassa ku luulen ku näihin teksteihin vertaa :whistle:

ja todellakin tiiän ettei se ikinä pettäis mua, ennemmin pistäs poikki jos tulis semmonen tarve :wave:

 
neiti vaalea
ihmettelen myös tota "pihtaamista", että mikään ei oikeuta siihen..kuten joku sano..

en usko et kukaan tahallaa pihtaa, siihen on aina syitä ja puhumalla nekin saa selville jos vaivautuu kysyy miksei maita petipuuhat eikä heti ota nokkiinsa et toinen tahallaa pihtaa :D

nojoo, taitaa olla ikuisuuskysymyksiä nää ja jokainen on omasta mielestä oikeessa B) mut pois se minusta!
 
helluri
Itse olen nainen, joka olin 15 v suhteessa, enkä koskaan kieltäytynyt seksistä. Ei tullut edes mieleen. Mieheni oli kyllä aktiivisempi tekemään aloitteita, mutta kyllä minäkin varmaan kerran viikossa tai parissa ehdin olla aloitteellinen. Lisäksi meillä oli "pikapanoja", joista myös tykkäsin, vaikka en itse halunnut aina orgasmiin asti päästäkään.

Uskon, että ne naiset (tai miehet) joilla ei ole ikinä ollut sellaista kautta, etteivät haluaisi seksiä (kuten minä), eivät pysty ymmärtämään täysin niitä, joilta halut puuttuvat, ja siksi tämä keskustelukin on vähän vaikeaa. Itse pystyin tai jopa halusinkin välillä olla vain "antavana" osapuolena, vaikka juuri silloin ei suuria himoja olisi ollutkaan. Seksi on siis mielestäni aina ollut mukavaa, enkä kahden pienen lapsen äitinä ole ikinä ollut niin väsynyt, ettei seksi olisi maittanut.

Varmaan on siis myös niitä ihmisiä, jotka suhtautuvat ja ajattelevat toisin, eivätkä todellakaan halua aina seksiä tai pidä sitä aina hauskana, mukavana tai rentouttavana. Jos olisin tällaista itse kokenut, osaisin varmaan asettautua sellaisten asemaan, mutta nyt en vain osaa. Myönnän, etten tämän haluttomuuden kokemuksen puutteen takia ihan täysin ymmärrä, ettei seksiä voisi miehelle vain antaa, jos mies haluaa. Itsestäni se on ollut aina kivaa.

Meitä on niin moneksi.

Nykyisen miesystäväni kanssa meillä on upea seksielämä, ja harrastamme yhdessä ollessamme seksiä vähintään kerran päivässä, yleensä enemmänkin. Mutta mieheni (samoin kuin exänikin) välillä antaa minulle seksiä (sormella tai kielellä tms.), vaikka ei itse aina haluaisi tai jaksaisi, ja itse toimin vastavuoroisesti.


 
Infinity
Itkettää nämä teidän jutut. :'( Olen raskaana viimeisellä kolmanneksella ja n. 3 kuukautta sitten hävisivät halut; en tahdo seksiä kenenkään kanssa, en edes runkkaa. Mikään ei kiihota tai saa aikaan väristyksiä. Ja pahinta on, että olen masentunut ja vaikka kaltaisiani on paljon, miehet eivät ymmärrä. Kyse ei ole pihtaamisesta, koska en tunne tarvetta seksille enkä siis näin sen säännöstelylle. Kun itsetunto on alimmillaan, olen itkenyt miehelle että kuinka pahoillani olen tämän puolesta ja sanonut, että jossei jaksa minua niin saa mennä vieraisiin. Tämä on lähes suuttunut minulle edes tuollaisen ajattelusta ja muistuttanut, että mielummin on ilman kuin käy vieraissa luvan kanssa. Meillä on muuten suhde kunnossa ja pitkäikäinen, mutta mies kokee olonsa "turhaksi", kun ei omien sanojensa mukaan pysty minua tyydyttämään. Minä taas koen kamalaa syyllisyyttä, mutten pysty väkisinkään mitään tekemään- tuntuu niin pahalta, että olen purskahtanut itkuun jo suihinoton ajattelusta. On kuin seksi ja oikeastaan seksuaalisuus olisi poistettu minusta, ei ole helppo tunne naiselle. Etenkään kun meillä oli ennen todella aktiivinen seksielämä... :(

Harmittaa kovasti lukea monien miesten viestejä, joissa syyllistetään pihtaamisesta tai kehoitetaan antamaan puolipakolla. Kenen etua se palvelee ja kuinka pitkänäköistä se on, että tekee jotain vasten tahtoaan jatkuvasti? Onko edes olemassa miestä, joka suostuisi samaan naisen vuoksi; antaisi vaikkei huvittaisi ja libido olisi nollassa? Epäilen...

Ps. Minä en enää edes tule märäksi vaikka mies tekisi kaiken oikein. Hänessä ei ole mitään vikaa, vika on pääni sisällä tässä masennuksessa.
 
Mies kans
Niínpä tota minäkin olen aina ihmetellyt,mikesi naiset aina pihtaa ja vielä omalta mieheltään! Sen ymmärrän että anto halut loppuu jos käy vieraissa, en minäkään antais muuta kuin kenkää. Mut jos ei käy nii eihän se pipsa siitä kulu, ja aina ei tietenkään tee mieli,mutta jos alkaa olemaan kuukausia että ei anna,,niin eihän se ole normaalia parisuhdetta. Jokainenhan on itse puolisonsa valinnut,ja eihän se oma rakas ollut silloinkaan vastenmielinen,miten se oln sitten nyt??? Ite en ymmärrä aina naisia!
 
Missä viipyy vastausta mieheltä jota ei kiinnosta seksi parisuhteessa?
Ei enää jaksa yrittää mitään kun ei keinoa kun ei tehoa. On kokeiltu alusasut, öljyt yms. Aina vaan on väsymys, tv elokuva, kaverinkanssa saunailta/keskustelu työasioista. Tää luettelo on loputon.
Kiinnostaa voi kerran kuukaudessa, kerta vain silloinkin.
Tää tilanne syö niin naista...Tosiaan nainenkin joutuu olemaan puutteessa, eikä omasta tahdostaan.
 
Meillä kotona pihtaava mies ja varmasti yhtä v**va kuin pihtaava vaimo -ja näiden palstojen perusteella pihtaavia miehiä on paljon. Enkä minä (vaimo) ole rupsahtanut eukonkurppana vaan nuorekas, hoikka,urheilullinen ja ihan kivannäköinen. Mies ei ole tehnyt aloitetta vuosikausiin eikä pahemmin innostu minunkaan lähentely-yrityksistäni, no eipä niitä viitsi paljo enää tehdäkään.
 
kurppana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:12 vieras kirjoitti:
Meillä kotona pihtaava mies ja varmasti yhtä v**va kuin pihtaava vaimo -ja näiden palstojen perusteella pihtaavia miehiä on paljon. Enkä minä (vaimo) ole rupsahtanut eukonkurppana vaan nuorekas, hoikka,urheilullinen ja ihan kivannäköinen. Mies ei ole tehnyt aloitetta vuosikausiin eikä pahemmin innostu minunkaan lähentely-yrityksistäni, no eipä niitä viitsi paljo enää tehdäkään.
miksi naisten pitää perustella että he ovat ihan "käyttökelpoisia" eli hoikkia, urheilullisia jne.

Harvoin haluttomuus johtuu siitä miltä toinen näyttää. Onneksi. Se on lukko se haluttoman päässä. Ajatelkaa nyt: mies ajattelee että tekeepä mulla mieli, ai niin, eukolla on pömppömaha, en mä voikkaan rakastella, harmi.

Ratkaisua on ehkä tämän vuoksi vielä vaikeampi keksiä. Suosittelen naisille samaa mitä miehet jo osaavat: ei muuta kun oma käsi käyttöön
 
ei aina hotsita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 13:26 Hannu kirjoitti:
Miksi ihmeessä te ette anna miehillenne, vaikka mies haluaa? Onko se teistä jotenkin vastenmielistä, jos miehenne haluaa juuri teitä? Olisitte hyvänen aika onnellinen.

Luin tuon langenneen enkelin jutun ja entistä enempi ihmettelen.
Jos teidän mielestä miehessä on jotkain vikaa, niin miksi siitä ei pysty puhumaan?
Ei sellaista väsymystä olekaan, etteikö seksiä voisi harrastaa, koska sillähän piristyy.

Mitäpäs jos syynä siihen pihtaamiseen on juurikin se mies, eikai sitä viitsi suoraan sanoa että olet ruma, kuvottava, kalusi on aivan liian pieni ja et ota minua lainkaan huomioon (pääasia että itse saat sen hemmetin tyydytyksen :kieh: )
 
Kurppanalle:
No kyllä mun mielestä erotiikkaan kuuluu myös estetiikka, jos mun mies näyttäisi petolinun p*eeltä ja olisi epäsiisti niin ei se kyllä kauheasti haluja herättäisi. Ei mikään malli tarvitse olla mutta tavallinen itsestään jnkin verran huolta pitävä ja perussiisti ihminen.
 
Niin eikait se ulkonäkö tärkein ole,mutta tulee sitäkin mietittyä kun toista ei kiinnosta.
Vaikea on tässä mitään yrittää,kun eimikään tunnu tehoavan.
No tekstiviestiä tai meiliä en ole vielä kokeillu.Auttaisko jos ilmoittais isännälle että nyt olis tarjolla...?
Se on vaikea tehdä aloitetta sohvalla istuvalle miehelle jos vielä kaveri istuu jälleen kerran iltaa meillä. Kimppakiva kun ei kiinnosta.
Sitä omankäden jutta ei aina huvittais, kun tietää että tarjolla olis muutakin.
Neuvot olis tarpeen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:45 ei aina hotsita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 13:26 Hannu kirjoitti:
Miksi ihmeessä te ette anna miehillenne, vaikka mies haluaa? Onko se teistä jotenkin vastenmielistä, jos miehenne haluaa juuri teitä? Olisitte hyvänen aika onnellinen.

Luin tuon langenneen enkelin jutun ja entistä enempi ihmettelen.
Jos teidän mielestä miehessä on jotkain vikaa, niin miksi siitä ei pysty puhumaan?
Ei sellaista väsymystä olekaan, etteikö seksiä voisi harrastaa, koska sillähän piristyy.

Mitäpäs jos syynä siihen pihtaamiseen on juurikin se mies, eikai sitä viitsi suoraan sanoa että olet ruma, kuvottava, kalusi on aivan liian pieni ja et ota minua lainkaan huomioon (pääasia että itse saat sen hemmetin tyydytyksen :kieh: )
Suosittelen avioliittoneuvojaa tai eroa. Miten voit olla kuvottavan miehen kanssa?
 

Yhteistyössä