Mikä tekee naisesta naisellisen? Tai miehekkään?

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei Sörhis ole ylipainoinen.
No ei sitten :D Tuota noin, oikeasti ylipainoinen ja läskiksi haukkuminen on 2 eri asiaa. Eli jos mä sanon sörhiksen olevan ylipainoinen, niin se ei ole mun päätös ja mä en sitä ole keksinyt, vaan menee ihan bmi:den mukaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei Sörhis ole ylipainoinen.
No ei sitten :D Tuota noin, oikeasti ylipainoinen ja läskiksi haukkuminen on 2 eri asiaa. Eli jos mä sanon sörhiksen olevan ylipainoinen, niin se ei ole mun päätös ja mä en sitä ole keksinyt, vaan menee ihan bmi:den mukaan.
Ihan BMI:n kautta minäkin asiaa ajattelin. Viimesimmässä kuvassa, minkä olen nähnyt, hän ei näytä ylipainoiselta. En tosin ole kysynyt.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan BMI:n kautta minäkin asiaa ajattelin. Viimesimmässä kuvassa, minkä olen nähnyt, hän ei näytä ylipainoiselta. En tosin ole kysynyt.
Mä taas veikkaan että on, mutta tästäpä on turha vääntää kun me emme tiedä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Falling for Timppa:
Jos on iso perunanenä, niin se ei kyllä kovin naisellinen ole. Samoin tämä BB-Minna niin hän on jollain tapaa maskuliinisen oloinen, johtuukohan nenästä sekin?
Mä sanoisin, että Minnalla on se suun alue, leuka yms. jotenkin miehekkään olonen aina välillä, riippuu ilmeistä.
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joo ja mäkin näytän ihan pikkupojalta, eikä kukaan halua olla mun kaa, niinhän se menee.
Mikä into sulla on rukoilijasirkka nytkin tunkee itteäs esille, kukaan ei susta ole puhunut nyt yhtään mitään. Eiköhän ihmisillä saa olla omat mielipiteet ilman että sä liittyisit siihen mitenkään?
 
wb
mulla on naisellinen olo jos on meikattu, koruja ja hame ja saappaat ja kiree paita päällä. saappaat varsinkin saa olon kauniiksi jostain syystä. yleensä käytän lenkkareita..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joo ja mäkin näytän ihan pikkupojalta, eikä kukaan halua olla mun kaa, niinhän se menee.
Mikä into sulla on rukoilijasirkka nytkin tunkee itteäs esille, kukaan ei susta ole puhunut nyt yhtään mitään. Eiköhän ihmisillä saa olla omat mielipiteet ilman että sä liittyisit siihen mitenkään?
Mua harmittaa, että sun pitää sanoo Sörhikselle noin. Koska hän ei kysy mielipidettä nyt itsestään, jos luet alotuksen ihan ajatuksella.
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua harmittaa, että sun pitää sanoo Sörhikselle noin. Koska hän ei kysy mielipidettä nyt itsestään, jos luet alotuksen ihan ajatuksella.
Mitä mä olen sanonut sörhikselle, vilkaisehan nimimerkit, ennen kuin kirjoitat!
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua harmittaa, että sun pitää sanoo Sörhikselle noin. Koska hän ei kysy mielipidettä nyt itsestään, jos luet alotuksen ihan ajatuksella.
Mitä mä olen sanonut sörhikselle, vilkaisehan nimimerkit, ennen kuin kirjoitat!
Niin et lukasehan ajatuksella :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua harmittaa, että sun pitää sanoo Sörhikselle noin. Koska hän ei kysy mielipidettä nyt itsestään, jos luet alotuksen ihan ajatuksella.
Mitä mä olen sanonut sörhikselle, vilkaisehan nimimerkit, ennen kuin kirjoitat!
No mitäs sä sitte pöljä mullekaan mitään sanot? :LOL: Tuut siitä sivulta härkkimään? Koska en mäkään ole SULLE mitään sanonut, niin miksi tunget itseäsi esiin? Ihme narsisti.
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua harmittaa, että sun pitää sanoo Sörhikselle noin. Koska hän ei kysy mielipidettä nyt itsestään, jos luet alotuksen ihan ajatuksella.
Mitä mä olen sanonut sörhikselle, vilkaisehan nimimerkit, ennen kuin kirjoitat!
No mitäs sä sitte pöljä mullekaan mitään sanot? :LOL: Tuut siitä sivulta härkkimään? Koska en mäkään ole SULLE mitään sanonut, niin miksi tunget itseäsi esiin? Ihme narsisti.
Ihan narsisti? Koitappa aikuistua ja kestää kritiikkiäkin, ilman että sun pitää vakavilla sairauksilla alkaa muita haukkumaan.
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan oikeastiko sä naurat sille, että alat haukkumaan ihmisiä? Menipä viimeinenkin maku susta.
En mä jaksa sun kanssa, kun sä nyt et vaan tajua.
Ja sä et osaa ikinä myöntää että sä teet joskus jonku virheen, vaan yllätys aina laitat sen muiden syyksi, ku ne ei vaan tajua! Katso sirkka sinne peiliin.
 

Yhteistyössä