Mikä tytölläni on?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarvitsen kipeästi teidän apua. Pelkään että kohta 15 vuotias tyttäreni on psykopaatti tai sosiopaatti. Hän on todella kiinnostunut aseista ja pommeista, ja on alkanut laittamaan sarjamurhaajista videoita nettiin. Hänen huoneesta olen löytänyt piirrustuksia aseista ja murhaajista ja puhelimen taustakuvana on kuuluisa sarjamurhaaja Eric Harris. Paitaan hän on taiteillut Ericin ja Dylanin ja hänen patjan alta löytyi vihko johon hän on piirellyt veitsiä, ja kirjoittanut kuinka haluaa ostaa aseen ja mennä ampumaan sillä kouluun. Vihkossa vielä luki että on rakennellut pommeja jotka olivat huonoja mutta aikoo rakentaa hyvin ison pommin jonka räjäyttäisi koulussa.. Eilen huomasin tyttäreni jalassa viilettynä Ericin ja Dylanin nimen, ja mitä hänen ystäviltä olen kuullut hän käyttäytyy uhkaavasti heitä kohtaan ja käyttää hyväksi. Tyttäreni ei kadu mitään eikä jätä mitään sanomatta. Hän syö lääkkeitä mutta lääkkeet ei nähtävästi auta enään, hän tosiaan ottaa joka aamu pillerin, ja itse olen aina vahtimassa että menee alas. Mikä tytölläni on? Pahoittelen sekavasta tekstistä.
 

Yhteistyössä