Mikä vaimossa ärsyttää eniten

Mikä siinä on että yleisesti ottaen naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä muuten kuin suhteen alkuaikoina ja lapsentekopuuhissa?? Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään kun miehet käy vieraissa...

Onko mitään rentouttavampaa kuin orgasmi? Se on sitä elämän eliksiiriä. Ja kyllä mies tekee kaikkensa että nainenkin "ehtii mukaan" ja saa orgasmin. Kunhan vaan vähän neuvoo ja kertoo mistä pitää ja mistä ei.

Naiset, rakastelkaa miestenne kanssa! :attn:

ehkä ongelma on juuri se että mies on aina luullut olevansa jonkinsortin gigolo sänkyhommissa mutta näin ei koskaan ole ollutkaan vaan nainen on ihastunut miehen muihin avuihin. Itse henk. kohtaisesti voisin harrastaa seksiä vaikka joka pvä jos mies olisi siinä oikeasti hyvä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
Ohhoh.. :( :eek: Tämähän on kun suoraan mun elämästä, joskin tähänkin liittyy vielä se että seksiäkin on maks kerran parissa kuukaudessa.

Tuo oman ajan tave on aivan kädittämätöntä, että miksi toinen vaatii sitä kun ei voi sitä toisellekkaan suoda.

kaikki tuo yllä oleva johtaa meillä erittäin pahoihin riitoihin joiden sielvittämiseen menee useita päiviä aikaa, uhkailuita hänen puoleltaan ja siihen että itseni on myönnyttävä, mutta jälkeenpäin hän kyllä mustuttaa siitä miten törkeästi olen toiminut riidan aikana.

tämä riitojen sopiminen on muutenkin äärimmäisen vaikeaa koska hänen mielestään anteeksi pyytäminen on tarpeetonta riidan jälkeen sillä hän ei koskaan ole tehnyt mitään väärää sen aikana eikä katso sen vuoksi anteeksipyytämisen olevan tarpeen. Myöskin anteeksi antaminen riidan jo loputtua ja muutenkin on aivan mahdotonta, ja hän vain toteaa että et saa anteeksi ja muistuttelee asiasta aina ja pitkään ja ilkeästi. Yritä siitä nyt sitten olla hyvä aviomies kun mitään ei saada sovittua. itse olen erittäin sovintoherkkä ihminen enkä millään haluaisi riidellä tai muutakaan, ja olen heti pyyytämässä anteeksi jos tajuan tehneeni jotain väärin, mutta toinen oikein nauttii kun saa riidan aikaseksi vaikka ja mistä. tosin tähän voipi vaikuttaa myös se että hän on lievästi sanottuna kotrollifriikki, ja jos joku asia ei ole hanskanssa on hän heti hukassa ja alkaa syyttää asiasta mua, mutta tästä hän ei vaan suostu puhumaan, eikä edes yrittää ymmärtää ettei kaikki ole samanlaisia kun hän.

kiitos ja anteeksi.. :(
 
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
Heh, ensiksi luulin että suoraan siteerasit wikipedian "Nainen" sivua. Tähän on aika hyvin kiteytetty geneerinen nainen. Ei sillä että miehissä ei olisi vikaa, mutta sanoisin että yleensä niiden kanssa helpompi on toimeen tulla...
 

Yhteistyössä