Mikä voisi maistua, kun alkuraskaudessa jatkuva nälkä...

...muttei oikein mene alas mikään?

Siis mitä itse olette kokeneet sellaisiksi "helposti syötäviksi", ettei ala etomaan ym.?

Piltti ja banaani on mulla ihan jees, mut just söin piltin ja taas on nälkä joten ei enää tee mieli toista. Ja banskua ei ole.
 
heippis
kokeile mahollisimman helposti sulavia ja hajuttomia.
mulla meni Maito,piimä,banaani,piltit,melonit,omena,kiisselit/mustikkakeitto tms,
tomaattia, kurkkua, jotain leipää tms.
Tosin, sitten mä myös haksahdin eräisiin nuudeleihin+raejuusto-yhdistelmään jolla menin monta viikkoa :LOL:
 
Kiitos ideoista!

Leipä poistui raskauden myötä lähes kokonaan ruokavaliosta, siis kylmänä. Lämppärit kuitenkin menee kyllä :)
Tomaatti on parhaimpien joukossa, söin alkuillasta kirsikkatomaatteja :)
kurkkua ja nuudeleita en oo tajunnu kokeilla! Raejuustosta ja piimästä en tykkää, mut mehukeittoja vois kans yrittää.
Jogurtit on ollu aina vähäisessä käytössä, kun pitäis olla täysin laktoositonta ja yleensä maut niissä on tosi rajalliset :/
Himona on ollu lähinnä mozzarella jota ei sais tässä tilassa syödä... :D Mut koska käsitin, että listeriavaara on nimenomaan pästöroimattomissa tuotteissa, niin olen etsinyt pastöroidusta maidosta tehtyä mozzista ja syönyt sitä - hyvin rajallisesti kuitenkin :)

Hei toi omena vois mennäkin vaikka heti, täytyykin huomena ostaa! Löysin nyt kaapista vanukkaan ja kiskon sitä, harmi vaan että se pitää nälkää poissa ehkä 15min :D Riisikakkujakin olis ja niitä menee joskus, mutta nyt ei innosta. Kermaviiliin tekis mieli dippailla jotain!! Vitsi kun sanoitte ton nuudelin, meinaa vielä jos jaksais, niin keittäis niitä ja heittäis kermaviilin siihen päälle - ajatus ainakin houkuttaa!

(...niin ja tää väsymys tosiaan rajottaa kokkailua, pitäs olla aikalailla vain haettavissa keittiöstä...)
 
vieras
Mehukeitot, jugurtit tai viili (+mysli/rusinat), jääkaappikylmät hedelmät..noilla mä elin ekat 3kk ekassa raskaudessa. Niin, ja ne Special K-murot missä on vadelmamuruja seassa, niitä ja kylmää maitoa. Niitä meni pakettitolkulla. :D

Nuudelit on hyvä kans, keitotkin. Lämmin kuppi ja paahdettua leipää. Tai niitä lämpimiä voileipiä. Jätskiä. Nam. Nyt tekis mieli olla taas raskaana. :D
 
:)
Kannattaa sitten opetella tuntemaan milloin se nälkä on silleen ihan oikeasti.
Melko nopeeta saa kiloja kerättyä jos vetelee 30min välein jotain nassuun.Ei sillä et tekisit näin,mut se on ihan fakta et näläntunne on ihmisiltä aika hukassa.

Nuita ehdotettuja ruokia peesailen,tai miten olisi jokin ruokaisa salaatti?Lisäät kalaa,kanaa + muita lisukkeita maun mukaan.
Itse joudun tyytymään jääpaloihin ja sorbettiin,tämä pahoinvointi kun on niin kamalaa:x
 

Yhteistyössä