Mikkelin mammat!

Tarkoitatteko perhekahvilalla sitä Kotiloa?
Mä en itse hirveesti siitä paikasta pitänyt, mutta kyllä se menee paremman puutteessa.
Se oli mielestäni aika pieni paikka.

Mulle kävisi tämän viikon perjantai, voitaisiin tulla kotiloon pojan kanssa.
Miro on 2v7kk ikäinen jässikkä. =)

Mihin aikaan olisitte sinne menossa ja moneltako kotilo aukeaa?
Meidän on kumminkin tultava kotiin klo:13.00.

Pistäkää mulle vaikka yv:tä, jos olette rekisteröityneet tänne.

B rv22+6
 
Mie en ole ainakaan rekisteröitynyt palstalle, eli en yv:tä voi laittaa...Mutta kiva jos meitä olis nyt ainakin kolme tulossa!!! Ja kiva kun sinäkin, Bruschetta, pääsisit! =)

Eli voitaiskos taasen näillä puheilla sopia, et tavataan kotilolla, sopiiko jo kymmenen aikoihin? Ehtisi tosiaan siellä puistossakin kävästä, meidänkin pitää yhen aikoihin olla menossa isukki hakemaan töistä...
 
Heipsis..

Tuolla toisaalla jo itseni olen esitellytkin, eli olen 27 vuotias kahden pikkuisen äiti. Esikoinen on 1v8kk ja kuopus täytti tänään 4kk =)

Tosiaan nyt on sellaiset paukkupakkaset että meiltä ei ainakaan ihan heti onnistu ulos lähteminen, alkaa jokseenkin tympimään kun kaikki päivät vaan joutuu olee sisällä :\| Mutta, toivottavasti jossain vaiheessa ilmat hiukan paranisivat..
 
voitas tapaamista katella sit kun pakkaset hiukka laantuis...ketähän innokkaita ois ? ihan oikeasti sit toivon mukaan! tääl kun ei tiedä kuka vaan huvikseen kirjoittelee, mut huvinsa kullakin, mahdoton on moista estääkään :/

 
Täällä kiinnostusta tapaamiseen! Minä vm. -76, poika 1,5v sekä mahankasvatus n. puolivälissä ;). Nyt on tosiaan niin pirskatin kylmä, ettei ulos paljon nenäänsä viitsi pistää, mutta ehkä ens viikolla tavattais? Onko joku käynyt lähemäellä siinä uudessa avoimessa päiväkodissa? Meidän lähellä on myös toi abc. Ei mikään hehkeä kahvittelupaikka, mutta lapsille on nurkka leikkimiseen.
 
Täällä kanssa ollaan myös innokkaasti mukana! ( vm-78 ja poika 6kk ) Lähemäellä olen käynyt seurakunnan avoimessa, mutta en muualla. Ja ABC tarkoittaneen Lappeenrantaan päin menevän tien varressa olevaa, vai? Se on ehkä vähän huono paikka treffata jos on autoton, mutta muuten..
 
hei vaan,itsekkin lasten kanssa innolla mukana mahdollisuuksien mukaan,tytöt 7kk ja 2,7 vuotta itse 23 vuotta.

annikan kanssa onkin varmaan jo törmäilty koska itsekkin olen lähemäen seurakunnan avoimessa käynyt,mutta nyt en saa päähäni kuka olet? =)
 
En mie ole käynyt kun vaan siellä kertaalleen viime syksynä.. eli ei välttämättä olla törmätty. Ja kun tuo poika on aika pieni niin tuntuu että se paikka ei ollut iha meitä varten ainakaan silloin kun oli muutaman kuukauden ikäinen.
 
hei taas,itselleni tuo keskusta sopii,mutta kävisikö jokin paikka missä lapset voisi leikkiä samalla?itselläni tuo vanhempi neiti on selanen elohiiri.....kirkkopuisto ja siitä kahville tai vastaavaa....onko muilla vanhempia lapsia.
 
Toki meille käy keskustakin. Ei tuo ABC tosiaan autottomille oikein sovi. Kyllähän se olis kiva, että lapset pääsis leikkimään. Ehdottikos joku sitä Ramin konditoriaa? Se kävis ainakin meille. Jos siellä olis iltapäivällä hiljaisempaa? Meille käy ap 9-11 ja ip 14-. Mites muille?
 
Heippa,

Minä myös tahdon mukaan!! Olen 35 v. 3 lapsen äiti. Isot lapset on jo koulussa vitosella ja seiskalla, mutta olen kotosalla 7 kk tyttövauvelin kanssa.

Sinttu
ps. me asumme muuten myös abc:n lähellä!!!!!!!!!!!
 
se Ramin konditoria on kyllä hyvä paikka ja isommat lapset pääsee puuhailemaan sinne nurkkaukseen. =)

Suosittu paikka se on eli kannattaa valita sellainen rauhallinen ajankohta ettei ihan tupaten täynnä ole..
=)

millaiset ajankohdat sopii kellekin?
 

Yhteistyössä