Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

Kone taas ollu ihan jumissa niin ei aikasemmin päässy. :/
Mutta juu taidetaan jäähä huomenna kotia kuulostelemaan tilannetta. Perjantaina kuitenkin pakko liikahtaa kun isomman pojan puheterapeutti ja tulevan kummipojan =) ristiäislahja käytävä jättämässä kaiverrukseen että kerkiää.

Mutta pitäkäähän kiva kahvihetki! Toivottavasti seuraavaan päästään taas mukaan. :)
 
Heipä hei...
Eipä myökään taideta huomenna tulla kahvittelemaan, mulle nimittäin nous tänään päivällä kuume ja nyt oon tosi nuutunut.. :( ei jaksa tehä yhtään mitään, paitsi hoitaa poikaa ja surffailla netissä..
On mun kuitenkin huomenna oltava sen verran freesinä että käytän poikaa neuvolassa.. ja toivottavasti muutenkin tää olo ei pitkään kestä, ja toivottavasti ei poikaan tartu..

Asiasta rasiaan..kävin muuten lisäämässä meijän pojan kuvan tonne kaksplussan syntyneet palstalle.. :) käykäähän katsomassa, ei voi erehtyä mikä kuva se on ku ei muita mikkelistä oo :D
Kuulkaas te joilla on jo kokemusta vaipparallista niin mitä kertakäyttövaippoja olette käyttäneet? mitä pidätte mielestänne parhaina? :)
Mutta yritämme tulla pojan kanssa sitten seuraavaan kahvihetkeen... En tule nyt teitä tartuttamaan..
Mutta palataan astialle sitten vähän terveempinä :wave:
 
Voi harmi että flunssa on iskenyt myös napille :( Mutta ens kerralla sitten!
Toivottavasti kattiinakin ei ole vilustunut tai muuten joudutaan kahvittelemaan tytön kanssa ihan kahdestaan :D

Mä kävin kattomassa tuolta syntyneistä Napin vauvan kuvan :heart: Ihana pikkuinen :) Onkos pojalla vielä nimeä? Ja kun kertakäyttövaipoista kyselit niin meillä käytettiin suurimmaks osaks liberoa. Istui tytölle parhaiten ja vähemman vuoti ohi kun muut merkit. Pampersit ei sopineet ollenkaan kun aina valui lahkeesta. Tai en muista vuotiko teippivaipat niin pahasti mut housuvaipat ainakin!! Mut sehän on aika pitkälti maku kysymys mistä tykkää ja mikä sopii lapselle parhaiten :) Lidlin vaipatkin oli ihme kyllä aika hyviä, niitä joskus vauvana tytöllä oli. Isompana sit oikeestaan pelkästään liberon housuvaippoja! :) Ja onhan tytöllä vielä yöllä vaippa ja varmuuden vuoks laitan myös ainakin tän talven ajan vaipan kun lähdetään kotoa johonkin, vaikka tyttö kyllä on jo päiväkuiva. On meillä kyllä kokemusta varmaan jokaisesta "halpis" vaippamerkistäkin, mut enpä varsinaisesti mitään haukuttavaa löydä mistään merkistä. Liberot vaan on olleet parhaita :) Tässä olikin sit tyhjentävä vastaus tohon vaippakysymykseen :D

Täällä oon tänään nurissut väsymystä ja silti vielä tähän aikaan koneella kirjottelen :ashamed:

 
Juu ei ole pojalla vielä nimeä.. ensi viikon lauantaina on ristiäiset.. että siihen mennessä pitäis nimi olla keksittynä.. :LOL: Kutsukortit on lähetetty ja tarjoiluja mietin parhaillaan.. |O kyllä sitä tässä itsekin haluis nukkumaan, mutta poika ollut jo tunnin hereillä ja edelleen silmät napittaa... :)
Mullakin on noita liberon vaippoja ollut ja kokeilin kyllä pampersiakin, mutta se tuntuu siltä että se olis aina märkä ja muutenkin aika ohut.. Pitääkin niitä lidl:n vaippoja kokeilla..Rainbow:n vaippoja kokeilin ja ne oli kyllä kanssa ihan hyviä, ihme kyllä.. Mutta liberoon olen tähän mennessä ollut kaikkein tyytyväisin.. :)
Pitäisköhän taas mennä poikaa syöttämään jos se sitten nukahtais ni pääsisi itsekin syrjälleen... :hug:
 
Kiitoksia eilisestä kahvitteluseurasta :)

Täällä ollaan tytön kanssa viikonloppu kahdestaan kotona ja tottakai äitille pitää osottaa mieltä ihan kaikesta ja todella raivokkaasti :kieh: Isille tyttö ei siis läheskään samoissa mittakaavoissa raivoa kun mulle. No jospa tää tästä...
 
Kiitoksia vaan itsellenne kahvitteluseurasta :).

Vauvaunelma Voimia sinne! Kai se on äidille aina helpompi osoittaa mieltään, varsinkin kun äidin kanssa ollaan koko ajan. Minusta tuntuu, että meilläkin äidille itketään ja isälle nauretaan. Toki sitten äidin sylissä rauhoitutaan huomattavasti paremmin ja illat ollaan ihan äidin tyttöä.

Minua himottaisi syödä valkosuklaa kaapista pois, mutten saisi, kun siitä on tarkoitus hyydykekakkua tehdä ensi viikolla, kun minun työkavereita on tulossa käymään ja neitiä katsomaan. Ja tuovat tuliaisinaan vaatteet, jotka on ostettu joulukuussa :D. Taitaa olla hiukan pieniä jo meidän neidille :D.
 
Kattiina niinhän se tietty on :) Ja hyvä merkkihän se on että uskaltaa mieltään osoittaa, vaikka itelle se onkin välillä vähän raskasta. Kyllä sitä toisaalta yhtä nopeesti leppyy kun kiukustuukin. En minä ainakaan kauaa ikinä pysty tuolle vihainen olemaan vaikka jatkuvasti kaikkea jäynää keksiikin :D

Niin ja tää ei varmaan helpota sun oloa, mutta ostinpas itelleni tänään iltaherkuks valkosuklaata :D Mut jos sun täytyy vasta ens viikolla sitä kakkua tehä, niin ihan hyvin voit koemaistaa sitä suklaata että tiiät sit että se on varmasti just hyvää sitä kakkua varten ja sit vaan ostat uuden suklaan kakkua varten mikäli kelpuutat sen ;)

Ja napille piti vielä sanoa että tsemppiä ristiäisjärkkäilyihin ja nimen valintaan :) Ja tosiaan ihan samalla tavalla meilläkin nuo pampersit "käyttäytyi" eli tosi märän tuntuisiks meni nopeasti ja aamusin tytöllä ihan kirjaimellisesti roikku vaippa polvissa kun niitä viimeks meillä oli!! Mut liberot tosiaan meilläkin ehdottomasti parhaita :)

Ja samaan syssyyn pieni hehkutus, että neidin vaippa on muutamana aamuna ollut ihan kuiva :) Jipii jos se pääsis kokonaan vaipoista ennen vauvan tuloa...
 
VauvaUnelma Mä kävin hakemassa toisen suklaalevyn kaupasta samalla kun hain paketin :D. Sain valkosuklaata sitten illalla. Miehellekin annoin, olin niiiiiin kiltti :D.

Meillä kanssa käytetään liberoita. Pampersitkin käy, mutta minusta tuntuu, että niistä tulee jokin haju nenään. En osaa sanoa, mikä se on, mutta en tykännyt.

Ihana auringon paiste. Minulla on siivous kesken, pitäisi vielä lattiat pestä. Ei huvita, ei jaksa vaikka ei olisi todellakaan paha. Olisipahan enimmät siivottu ja saisi sitten vaan olla loppupäivän.
 
^
Hienosti toimittu suklaan suhteen! :p

Olipas tänään ruuhkaa kaupungilla!! ei ois ees kannattanu lähteä sinne rattaiden kanssa tunkemaan. En vaan muistanu että siellä Akselissa oli ne aarrepäivät vai mitkä lie. Satuin kuitenkin huomaamaan kun siellä kuljin että siihen Ramin viereen oli tullut joku leikkipaikka?? Eikai me kaikki voida niin sokeita olla ettei oltais sitä huomattu jos ois ollut jo aikasemmin... Siellä oli ainakin pomppulinna, jossa pomppimassa varmaan 20 muksua!! en sit oikeen nähnyt sen väenpaljouden takia oliko siellä leikkipaikassa jotain muutakin hauskaa. Mut sehän oiskin kiva jos siihen ois tullut leikkipaikka, ei ois sit pitkä matka ees pullakahveilta raahautua siihen :ashamed: Ihan niinku oisin lukenut lehestä jotain "akselin uudesta leikkimaasta" ja luulis ainakin ettei sillä tarkotettu sitä huippua leikkipaikkaa siellä alhaalla :D Toisaalta saattohan se pomppulinna olla vaan joku aarrepäivien juttukin...
 
^
EI me olla sokeita oltu. Siinähän on ovet kiinni normaalisti. Mutta onkohan tuo käytössä vain silloin kun on jotain tapahtumaan Akselissa, kun minusta joskus aikaisemminkin on mainostettu. Mutta en sitten tiedä, parempi tuo olisi huomattavasti kuin se alakerran "leikkimaa".
 
Jaahas..tulempa tänne purkamaan kaikki surut ja murheet.. meille tuli sitten takapakki imetyksen suhteen.. Perjantai iltana lähdettiin päivystykseen kun mulla oli ollut jo muutaman päivän korkea kuume ja perjantaina se nousi jo 40asteeseen joten oli pakko lähtee lääkäriin kun epäilin että jossain on varmasti tulehdus kun muita flunssa oireita ei ollut..no neljä tuntia pojan kanssa päivystyksessä istuttiin ja multa otettiin kaikki maaliman testit ja lääkäri lopulta totesi että mulla on virtsatie-ja munuaistulehdus (eikä siis mitää oireita ollu).. No sitten sain lääkkeet, mutta lääkäri sano että näiden lääkkeitten kanssa ei saa sitten imettää :'( No melkein itku pääs..nyt poika syö sitten korviketta ja hotkii pullosta ku hullu ja kaks päivää ollu pelkkää huutoo ku kipristelee mahaansa..Ja ite oon vielä kovassa kuumeessa.. ja siis lauantaina ristiäiset..
Mitähän vielä.. Alkaa olla jo melko rasittavaa.. :headwall: |O
 
Nappi :hug: Tosi ikävä juttu :( Pikaisia paranemisia sulle ja jaksamisia!!
Onko imetystä mahdollista jatkaa sitten kun sulta on lääkekuurit ohi? Vai ehtiikö maidontulo vähentyä/loppua siinä ajassa? Pääasia nyt kuitenkin että saat ittes kuntoon vaikka varmasti surettaa tuo ettet voi poikaa nyt imettää. Hurja että tuommoset tulehukset voi olla ilman kummempia oireita :O

kattiina Niin voi olla ettei ne pidä sitä leikkipaikkaa auki muuten kun erikoistilanteissa :( Niin arvelinkin. Ihan hölmöä! Meinaskohan ne ees jossain vaiheessa tehä sille alakerran leikkipaikalle jotain...:D

Me lähetään tänään mummolaan pariks päiväks. Ihan kivaa, vaikka väsyttää kyllä aina vietävästi kun sieltä sit kotiudutaan. Tytöllä on tapana herätä siellä jo viideltä aamulla!!! Muutenkin väsähtää kaikesta sukuloinnista, kuten minäkin. Mutta kiva nyt käydä vielä ennen vauvan tuloa.

Oikein mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Nappi :hug: Jaksamista sinne! Ja pikaista paranemista! Tuohon pullosta hotkimiseen, jos pulloruokinnalla joutuu jatkamaan, niin kannattaa kokeilla hidasvirtaustuttia ja enemmän rinnan muotoista tuttiosaa (hidasvirtaustutteja on ainakin aventilla ja tuttiosat menevät syvälle suuhun, imuote muistuttaa samaa otetta kuin rinnasta syödessä ja nukin pullo on koliikkipullo, ei pitäisi ilmaa mennä niin paljoa vatsaan).

VauvaUnelma Mukavaa reissua teille! Minä tykkään reissata, mutta kyllä reissun jälkeen on ihanaa päästä kotiin ja tuttuihin rutiineihin.

Minulla meinaa kurkku olla kipeä, ei tarvitsisi nyt kipeäksi tulla. Jos lähtis teen keittoon.
 
Heipsan taasen kaikille!

napille kovasti voimia ja paranemisia. Voithan sä viakka tässä välissä pumppailla maitoa ja heittää pois niin ei ihan lakkaa tulemasta. =)

Toivottavasti et kattiina ainakaan kovasti kipeeks tule. Kipeenä on niiiiiiiiin kurjaa. :|
Kristianilla vieläkin vähän yskää ja nuhaa. Paranemaan päin jo tosin. Itelle ei sit mitään tullukkaan, eikä muillekkaan. Sai Kristian ihan yksin sairastaa. =)

Mekin pyörähettiin nopeesti siellä aarrepäivillä, mut ei osunu silmään koko leikkipaikka. Ompas hölmöä jos sitä ei käytetä kun jossain tapahtumissa. :/

Ihania ilmoja kyllä ollu. Tossa meiän takapihalla, terassin puolella on ollu jo ihan tosi lämmin kun sinne porottaa koko päivän aurinko. Kesä tulee!!! B)

Jooh, sitten taas hommiin! :wave:
 
Vihdoin ja viimein saatiin uus pesukone. Maanantaina haettiin mammuttimarkkinoilta alennuksessa ollut / oleva 6kg kone. =) Onkin puolet isompi mitä oli vanha, aina tahtonut isompaa. :D Ja nyt jopa saanut kaikki pyykitkin pestyä tältä reilun parin viikon ajalta. Ei oolu kun 9 koneellista. :D

Nyt meillä on viimenenkin tutti lentäny roskikseen. Koira siihen puras pari reikää tiistaina. Pidettiin sitä vielä pari päivää niin, että huomasi ettei tunnu enään kivalle suussa. Eilen poika kävikin yöunille ilman tuttia (vapaaehtoisesti) ja tänään heitti itte ennen päikkäreitä tutin roskiin ja hyvin nukahti unille. Yöunillekin nukahti ilman huutoa, sitten heräs tossa ennen kymmentä huutamaan että tiiittiiiii (tutti), aikansa huuti ja nyt taasen nukkuu kiltisti. Josko se siitä. =)

Sunnuntaina oliskin ristiäisiin meno ja pääsen ekaa kertaa kummiksi, hih! =) :heart:

 
Reissusta palailtu :wave:

Sorbetti Kiva että tuttivieroitus on alkanut hyvin :) Mekin saatiin aikoinaan tutit suht vaivattomasti pois tytöltä, ilmeisesti aika oli sit oikee kun ei kauheasti edes perään itkeskellyt. Niin ja onnittelut uudesta pesukoneesta :D Mäkin oon vielä ihan uuden pesukoneen lumoissa, kun reilu kuukaus sitten se hommattiin rikki menneen tilalle.

Toivottavasti Kattiina on terveenä pysynyt eikä enteillyt kurkkukipu flunssaa? :/

Ihan väsähtänyt olo mummolareissun jäljiltä |O Ei siellä saa nukuttua kunnolla kun tyttö ei siellä vaan nuku ja muutenkin taisi väsähtää parin päivän jälkeen koko kyläilyyn kun kiukkusi kaiken aikaa. Ihanaa oli tulla kotiin!! Nyt en kyllä enää ennen vauvan syntymää jaksa lähteä mihinkään kauemmas. Kauhulla odotan kun sukulaiset alkaa vaatia heti vauvan syntymän jälkeen meitä sinne päin kyläilemään. Jotenkin vastasyntynyt ja uhmaikäinen yhdistelmä ei kuulosta kovin houkuttelevalta, ainakaan reissailua ajatellen... :kieh:

Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Tervehdys!

En ole flunssan kourissa, mutta joka paikka on kyllä kipeä. Kävin eilen bodyharmony-tunnilla ja siellä tehtiin syviä venytyksiä. Vissiin vaan oli lihakset niin jumissa, niin nuo venyttelyt ei tehneet kauhean hyvää. Mutta noh, ehkä tämä tästä.

Tänään viedään meidän neiti pariksi tunniksi hoitoon, kun suunnataan itse elokuviin. Minä en kyllä tiedä, miten tästä selviän. On minulle tosi iso juttu! On tyttö ollut isänsä kanssa, kun olen ollut kampaajalla tai kaupassa tai salilla. Varmaan pitää kaahata takaisin elokuvista.

VauvaUnelma Minä en ole ymmärtänyt sitä, että aina vaaditaan käymään ja kyläilemään, mutta sitten itse ei voi tulla käymään täällä. Sitä en ole minä ymmärtänyt. Miehen vanhempien kohdalla ymmärrän, että kun ikää on sen verran ja omalla isällä on usein viikonloppuisin töitä. Mutta aina kaikki vaatimassa kylään ja käymään, mutta koskaan ei olla sitten valmiita tulemaan tänne päin.
 
Kattiina Joo tuo sama ärsyttää muakin! Meidän sukulaiset usein tuota tekee. Ovat niin loukkantuneita jos ei olla hetkeen siellä päin käyty, mut eipä ole mun vanhempien lisäksi kukaan sukulainen käynyt meilläkään tän 1,5 vuoden aikana kun ollaan Mikkelissä asuttu, vaikkei tuo välimatka niin pitkä edes ole. Oikeesti ärsyttää kun sieltä tuli jo vaatimuksia että sitten heti sinne vauvaa näyttämään huhtikuussa. Just joo, ei se niin voi mennä että mun/meidän on heti syöksyttävä vauvaa esittelemään ennen kun on ees ite saanut toipua ja kotiutua rauhassa :kieh:

Toivottavasti oli muuten mukava elokuvapäivä teillä :) Kyllähän se on iso juttu, jos teillä tyttö oli ensimmäistä kertaa hoidossa. Varmasti kaikki meni kuitenkin hyvin, helposti sitä vaan itse panikoi asiasta :) Mua ainakin kovasti jännitti tyttöä ekaa kertaa jättää hoitoon ja tais käydäkin niin että syöksyin takasin melko nopeesti :D Yöhoidossa meidän tyttö ei ole edes vielä ollut vaikka ikää on jo 2,5v mutta sekin tulee varmaan pian eteen kun todennäköisesti joutuu yönkin isovanhemmilla olemaan sit kun minä oon sairaalassa.

Eilen tuli vähän mässäiltyä ja sen huomaskin tänä aamuna tästä kaameesta turvonneesta olosta!! Sormus ei hievahdakaan :ashamed: Täytyy yrittää tänään vähän kevyempää linjaa koska huomenna on neuvola.
 
Oli mukava elokuvapäivä meillä ja hyvin oli hoidossa mennyt. Oli nukkunut siellä ja oli huutanutkin, kun nälkä oli ollut, eikä ollut pullo kelvannut (ei ole pullosta syönyt, yhtenä iltana sain menemään tosi hienosti 50 ml pumpattua maitoa). Mutta huoli oli vähän väliä, mutta onneksi silti elokuvaan pystyin keskittymään.

Täällä on mässäilty urakalla kanssa tällä viikolla. Imetyksen ansiosta on saanut kyllä syödä niin paljon kuin huvittaa, eikä oel paino noussut yhtään. Jos sen saisi maltilliseen laskuun, niin olisi kyllä hyvä. Ehkä tästä pikkuhiljaa.

Ihana, kun ei ole enää niin mukiloitu olokaan kuin eilen. Syvävenyttely on vaarallista. Mutta ei siinä, uudestaan pitää päästä jossain vaiheessa.
 
HEIPÄ HEI :wave:

Täällä nostettiin nyt sitten jalat pöydälle ja nautitaan äippälomasta.. se on vihdoinkin alkanut.. Tällä viikolla pitäisi olla taas neuvola jos ne saa mut napattua johonkin väliin.. taitaa olla neuvolassa henkilöstö vajausta sairastumisien vuoksi.. Ei kyllä sijainen vakuuttanut minua kun sanoi että "mä en oikein tiedä mikä sun tilanne on et miten usein sun pitäis käydä neuvolassa.. ja mitäs multa neuvolassa on yleensä tarkistettu.." :( vakuuttavaa meininkiä..

no onneksi mennään ensi viikolla synnytystapa ultraan ja pääsee lekurin kanssa samalla jutteleen.. kyllähän mukelolla tuntuu kaikki olevan kunnossa kun jumppailee ja venyttelee mun vatsanahkaa :LOL:

onkos täällä muita joidenka kahvihammasta kolottaa? mulla taitaa olla enempi mielessä ne Raminkonditorian leivokset :LOL:
 
Kiva että Kattiinalla oli leffapäivä sujunut hyvin :) Mäkin haluaisin pystyä surutta mässäilemään, mut tällä hetkellä jokainen pulla josta edes haaveilen tuntuu siirtyvän suoraan takapuoleen :kieh: Tyttöä kun imetin niin tosiaan sai syyä ihan reilusti ilman että paisu ja samaa toivon hartaasti nytkin!!

Herkuista puheenollen, kun kerran Hippitatti puheeksi otti, niin mullakin kyllä vois kahvi(=herkku)hammasta kolottaa ja ihan mielelläni sinne Ramille lähtisin taas :D Itseasiassa haaveilin jo että en ottaiskaan tyttöä ollenkaan mukaan, miehelläkin kun on nyt kivasti vapaata ihan viikollakin ja mässäisin kerrankin itsekseni rauhassa ilman et pitää pulla, kakku tai patonki jakaa jonkun pikkuahmatin kanssa! :kieh: En oo ees viittiny niitä ihanimman näkösiä kakkupaloja ottaa kun tyttö on ollut mukana. Sehän vaatis itelleen maistiaisia koko ajan ja jos ei sais niin huuto ois sen mukainen... Jostain syystä tähän asti hyvin toiminut "aikuisten vitamiini" selityskään ei pidä tyttöä enää erossa mun herkuista... :whistle:

Mäkin muuten oon virallisesti jo äitiyslomalla, vaikka eipä se nyt eroa tähän astisesta kun kotona olen ollut, mut onhan se kiva sanoo olevansa äitiyslomalla!! :) Hippitatille onnittelut äitiysloman alkamisesta! Ja muista nyt ottaa ilo irti omasta ajasta ja leporauhasta, se voi olla jonkun ajan päästä vähän vähissä nimittäin :D Ja toivottavasti saat neuvola-ajan varattua! Ei kovin vakuuttavaa kyllä ollenkaan tuo sun neuvolan toiminta...

Mä kävin tänää neuvolassa ja kaikki oli ihan normaalisti edelleen. Torstaina sit se äitiyspolin synnytystapa-arvio ja jännittää jo aikalailla... :|
 
Mulla kolottaa kahvi(herkku)hammasta aina :D. Mielelläni ramille lähden.

Meillä on ollut pari levottomampaa yötä tässä takana. Eilen herättiin ennen seitsemää ja tänään vasta onneksi kasilta. Ekat päikyt kesti 10 min. Ei muuta kun itselle päälle ja tytölle päälle ja höykytin mennä yli tunnin lenkin tuolla auringonpaisteessa. Aivan ihana keli. Eilen olin tanssitunnilla. Tuntui, etten ole ikinä ennen tuollaisella tunnilla ollut, niin oli jalat solmussa :D. Uudestaan pitää mennä, kunhan taas pääsee. Loppuviikosta jos kävisi vielä puntilla ja haaveilen pääseväni vielä syvävenyttelemäänkin. Toisaalta ei taas raaskis mennä minnekään, kun haluaisi vaan olla tytön kanssa. Vaikka hyvää nuo itselle tekee. Saa hetken hengähtää ja kummasti voimia lisää.

Mutta kai se pitäisi mennä ruoanlaittoon, kun alkaa olla jo nälkäkin.

Vauvaunelma ja hippitatti Onnittelut äitiysloman alkamisesta. Minulla on äitiysloma takana ja olen vanhempainvapaalla :LOL: .
 
Kylläpäs nyt ilmat suosivat :). Ihanaa. Ja taas levottomampi yö takan, huoh. Tissi suussa pitäisi saada olla koko ajan. No, ehkäpä tämä menee ohi jossain vaiheessa.

Ehdittiin jo kyläilläkin tänään tossa koiven heiton päässä. Enna oli siellä hoidossa viime viikonloppuna, niin käytiin nyt sitten muuten vain. Liekö muistanut, että sinne hänet "hyljättiin", kun oli alkuun niin naama mutrulla ja surumielellä, ettei tosi. Nyt on neiti unilla ja seuraaville unille lähdetäänkin ulos. Pääsen taas höykyttämään neitiä urakalla. Hyvää vaan tekee itsellekin. Huomenna sitten yritän mennä syvävenyttelemään. Tuntuu, että itselläkin on virtaa ihan eri tavalla, kun on aurinkoista.

Mutta nyt ruoanlaittoon, niin ehtii ehkä syödä ennen neidin heräämistä.
 
Kävin tänään synnytystapa-arviossa. Vasta nyt jaksoin konelle tulla oli nimittäin niin hirveä käynti että on sitä murehtiessa mennyt koko ilta :snotty: Mulle sattui tosi tympeä lääkäri joka ei minun tuntemuksia ottanut ollenkaan huomioon, hymähteli vaan kaikkeen jotain epämäärästä. Lantiokuvissakin kävin ja huomenna saan tietää niistä. Mitään päätöstä ei tehty vaikka todellakin niin oletin kun siitä sektiosta on koko raskauden ajan puhuttu. Sain uuden ajan vasta 2 viikon päähän ja jos sitä ennen syntyy vauva niin pakko synnyttää mahtu tulemaan tai ei :eek: Oon aika järkyttynyt. Lääkäri vähätteli koko asiaa tosi ilkeästi. Kurja mieli jäi koko käynnistä enkä voi uskoo todeksi tuon lääkärin kaikkia sanomisia kun erosi niin rajusti kaikkien edellisten lääkärien puheista. Tekisi mieli vaatia pääsyä jollekin toiselle lääkärille. Mun tuurilla samalla nuivalle lekurille on se aika kahen viikon päästäkin. Ihan oon nyt mieli maassa kun en tiedä mitä tekisin ja tuntuu ahdistavalta tää epätietoisuus :(

Mielelläni kyllä sinne Ramille lähtisin, kaipaisinkin vähän lohduketta, esim herkullisen kakkupalan :p Sanokaa vaan milloin haluatte lähtee?

Kattiinapas on reipas ollut, tanssitunteja ja syvävenyttelyä ja vaunulenkkejä auringonpaisteessa :) Kuulostaa ihanalta! Toivottavasti levottomat yöt teillä rauhottuu! Meillä on nyt ollut kohtuuttoman aikaisia aamuherätyksiä. Ennen kuutta iha poikkeuksetta on tyttö herännyt. Itelleni kyllä maistuis uni senkin eestä |O

Nukkumaan pitäis kömpiä, mut alkaa vaan ajatus harhailla tuossa tän päiväisessä kurjassa lääkärikäynnissä. En ees jaksa vielä hävetä sitä että jouduin hyppelemään kulahtaneissa alkkareissa nuorten mies röntgenhoitajien edessä kun siinä lantiokuvauksessa kävin :ashamed:
 
Vauvaunelma :hug: . Onpas ollut tosi kurja käynti! Mullahan ei lähdetty synnytystä aikaisemmin käynnistämään, vaikka koko arvio oli hurja. Täällä ollaan tosi nuivia käynnistykseen, niin varmaan osa lääkäreistä on sitten nuivia sektioihinkin.

Viime yö oli paljon rauhallisempi jo. En tiedä, miksi oli niin levotonta välillä.

Sopisiko ensi viikolla keskiviikko? Minulla on menoa maanantaina ja tiistaina aamupäivästä, iltapäivät ovat tosin vapaat. Mutta vaunujen kanssa mahtuu niin paljon paremmin aamupäivästä liikkumaan.

Pah, mä en päässyt eilen syvävenyttelemään, oli tunti jo täynnä :/ . Mutta sitten tein yläkropalle punttia. En kyllä tykkää yhtään käydä puntilla tuohon aikaan illasta, kun siellä on niin hirveästi väkeä. Aamupäivät kun on paljon rauhallisemmat. Ensi tiistaina raahaan itseni zumbaan klo 9 aamulla. Noikin tunnit on aina ihan täynnä, harvoin ehtii edes paikan varata. Tai pitäisi tietää 2 viikkoa etukäteen, että tuonne haluan, mikä on uskomatonta. Puolet paikoista tulee jakoon vasta 2h ennen tunnin alkua ja ne täytetään saapumisjärjestyksessä. Mutta aikaisin vissiin käydää paikat varaamassa halutuille tunneille, kun eilen olin itse paikalla 30 min ennen tunnin alkua ja tunti oli jo täynnä. Pah.
 

Yhteistyössä