Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

En tiedä nautitaanko meillä näistä järkeyistä helteistä,mutta kerrostalossa ei päiviä voida viettää! Tänäänkin ollaan lähdössä rannalle päiväksi. Mä otan aurinkoo,Väinö köllöttelee varjossa ja isompi poitsu ui :) Eväät vaan mukaan ja menee monta tuntia helposti.

Meillä Väinö on nyt innostunut kääntyilemään ja koko ajan pitäs päästä istumaan! Melko rauhallinenhan tuo kyllä vieläkin on.. :D
 
Olipas ihana ukkonen ja sade viiem yönä. Tahdon vaan lisää. neiti nukkui paljon levollisemmin kuin aikoihin! Nukutti itsensä vatsallaan "pomppimalla" ja murisemalla. Ei yleensä nukahda ilman silittelyjä. Ihanuus :heart:
 
no ylläri pylläri, minä täällä ainakin..en oo viittiny ees kirjotella ku oon aatellu et kukaan ei lue niitä kuitenkaan :LOL:
Helteet riittäisi mulle jo..onneks tänään onkin ollu jo viileempi päivä ja tälläsiä päiviä koko loppu syksy, Kiitos... :D
 
Kyllä mä käyn lukemassa, mutten mä jaksa yksin puhelua ruveta pitämään :D

Syksyä odotellään täälläkin kovasti!

Päiviin pitää ruveta järkkäämään vähän enemmän ohjelmaa, kun tuntuu neiti olevan niin sosiaalinen tapaus, ettei viihdy kotona tai aloittaa sen valittamisen äidille :D
 
Moikkelis koikkelis.. täällä ollaan.. meillä on podettu niiiiiin jumalatonta väsymystä että ei ole paljoa jaksanut foorumilla käydä.. nyt on onneksi jo väsymys helpottanut.

Meidän poitsu on jo 3,5kk ja kasvaa hirveetä kyytiä.. pituutta oli 3kk neuvolassa 64cm ja painoa 6.5kg.. Meidän piti alottaa jo kiinteisiinkin totuttelu kun ei tuo poika saa masuaan maidosta täyteen kun hetkeks.. pahimmillaan oon syöttäny päivällä tunnin välein ja yöllä kahden tunnin välein.. neuvolassa tuumas että onhan tuo syönti minun kannalta vähän turhan tiuhaa.. nyt siis on maisteltu perunaa ja porkkanaa.. tosin nyt on pitäny pitää parin päivän taukoa kiinteistä kun poitsu rupes valittaan vatsaansa ihan hirveesti.. mutta muutoin on sekin sujunut oikein hyvin.

Ei meidän vauva-arkeen oikein mitään suurempia mutkia ole tullut.. nukkuminen on ollut vähän huonoa, mutta josko sekin helpottaisi tässä ajan saatossa..

Oiskos täällä innokkaita kaffelle lähtijöitä nyt kun helteetkin vähän helpotti?
 

Yhteistyössä