Miks apteekeissa ei ole joka asiakkaalle äänieristettyä kopperoa asioimiseen?

Tässä taas yks päivä kuuntelin apteekissa kun farmaseutti/proviisori selosti reippaalla äänellä liukuvoiteesta.
Toisella kertaa viereisellä kassalla mies selosti psyykenlääkkeistään.

Joo, liukkari ja psyykenlääke on normaaleja juttuja, mut ei kaikki halua niitä kailotettavan.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Toisaalta apteekki on räkäpesäke, joten jos jokainen hiplais sen kopperon ovenkahvaa niin mukavat pöpöt sais.

Mut se pitäis olla työntekijän avattavissa joku hieno liukuovitsydeemi...
 
vierailija
Ehkä se on osin turvallisuussyistä.

Ku en mä ainakaan haluaisi samaan kopperoon sen narkkarin kanssa joka tajuaa ettei resptillä nyt enää heru.
se on ihan sama onko narkin takana ovi vai ei . jos se kimppuun haluaa käydä niin se käy kyllä siitä tiskin yli. ja yleensä se takapuoli on avoimempi jolloin apteekkityöntekijä pääsee karkuun. etuosa vain suljetunpi ettei puhe kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ehkä suljettu koppi ei ole ratkaisu mutta parempi äänieristys. Kunnon sermit molemmille puolille asiakasta ja myös virkailijan puolelle joku äänieristys. On oikeasti noloa kun ihmiset kuulevat minun terveystietoni apteekissa. Emätintulehdus, masennus jne - en halua, että tutut tietää...
 
Tässä taas yks päivä kuuntelin apteekissa kun farmaseutti/proviisori selosti reippaalla äänellä liukuvoiteesta.
Toisella kertaa viereisellä kassalla mies selosti psyykenlääkkeistään.

Joo, liukkari ja psyykenlääke on normaaleja juttuja, mut ei kaikki halua niitä kailotettavan.
Ehkä suljettu koppi ei ole ratkaisu mutta parempi äänieristys. Kunnon sermit molemmille puolille asiakasta ja myös virkailijan puolelle joku äänieristys. On oikeasti noloa kun ihmiset kuulevat minun terveystietoni apteekissa. Emätintulehdus, masennus jne - en halua, että tutut tietää...
Suosittelen terveen itsetunnon hankkimista. Silloin ei tarvitse murehtia sitä, että naapuri saattaa tietää, että Echon pipari joskus kaipaa voitelua.

Hyvää luettavaa useimmille palstamammoille ja myös miehille:
https://blogit.terve.fi/annasaivosalmi/kun-et-enaa-valita-mita-muut-sinusta-ajattelevat/
 

Yhteistyössä