miks jotkut miehet haluaa haistella?

  • Viestiketjun aloittaja aika örk
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Kysäisin tässä mieheltäni miksi haistelee sukkiani...ei rajoitu pelkästään sukkiin vaan myös muihin vaatteisiin ja jalkoja haistelee myös. Kai se on jonkinlainen alkukantainen tapa? Tai fetissi?

Mies itse tuossa tuumasi että siitä tulee turvallinen olo ja kokee että hänestä välitetään kun ns. "önkkö" tuoksuu, kuulemma tuoksuu hyvälle :D :D :D
 
"Biologi"
Kyseessä lienee samankaltainen ilmiö,mitä on havaittu eläimilläkin.Uros etsii hajuaistinsa avulla kiimassa olevan naaraan jälkiä ja aistii sen jättämiä feromoneja ,joista se kiihottuu.Itseäni kiihottaa vaimoni paripäivää käyttämät ohuet sukat/sukkikset /stay upit,joita hän pitää rakastellessa,niiden tuoksu jaksaa pitää MIEHEN kiimassa.-Eläimellistä mutta totta.
 
Sosiologi, 34v
Minä en vaimon vaatteita haistele, mutta toki usein esileikin aikana nuuhkin vaimoani kiihottuakseni ja kait hänkin kiihottuu samalla :D Haistelen mielelläni vaimoni puhdasta etu- ja takapuolta :D :D
 
[QUOTE="nuorimies";29405734]Haluaisin jonkun 20-40 vuotiaan naisen käyttymät sukat. Mielellään mahdollisimman hikiset. Voin maksaa niistä jotain 10-20€.[/QUOTE]

Joo voin laittaa tulemaan, pistä osoite vaan ;) Ps ovat hieman miesmäisen kokoiset mutta ei varmaan sua haittaa ;)
 
"Friikki"
Itselläni on vahva fetissi naisten jalkojen tuoksuun, ohessa osoite blogiini jossa kerron fetissistäni:
http://kinnusen.blogspot.de/
En tosin suosittele herkimmille lukijoille tai jos kukkahattu kiristää liikaa ;)
 
"mietiskelijä"
no joo samat hommat mut enitse oikeen innostu pyllyn hajust, jalkafetissi ja pimpan tuoksuttelu on ihan normaalia kait sit ihmisillä on eläimen vaistoja :/ entiiä mut ihminenkin on eläin sitä ei pidä unohtaa mut mietin et voikohan myös johtua lapsuuden traumoista esim piiskaaminen: on saatu kakarana kovaa selkään jäänyt alitajuntaan ja myöhemmin teini-iässä kun alkaa tulla seksuaalisia kiinnostuksia, himoja yms niin voikohan alitajunnan kautta siitä tulla kiihottavaa sit aikuisena on kivaa saada piiskaa. no itte oon kyl saanu lujaa selkään mut ei musta sadomasokistia tullut mut isommat flikat tahto laitaa jalkansa mun nokkaan kun olin pieni enkä tajunnu tommosista vielä mitään :/
 
"ransu"
[QUOTE="Regina";29688236]Mun yx ex haisteli kans. Se kerto olleensa edellises elämässään vainukoira.[/QUOTE]

Mikä loukkaus meitä vainukoiria kohtaan! Emme haistele sukkia vaan ihan eri asioita.
 
yx mies 31v
Mitä tiedän, niin on aika yleistä, etä mies haluaisi haistella tai haistelee naisensa peppua ja peppureikää! Moni mies ei uskalla sanoa naiselleen sitä! Ne feromonit, ne feromonit!
 

Yhteistyössä