Miks mua inhottaa käydä suihkussa?? Vielä enemmän inhottaa pestä hiuksia

  • Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Mulla on samanlainen olo kovilla pakkasilla. Silloin teen usein niin, että käyn illalla suihkussa mutta jätän hiukset kastelematta. Aamulla pesen sitten vain hiukset, en muuta kroppaa. Näin välttyy kylmältä, kun iltasuihkun jälkeen saa itsensä nopeasti kuivaksi, kun tukka ei ole märkä, ja aamulla hiukset voi pestä täysissä pukeissa :D Mä oon kyllä aina sellainen vilukissa, että mulla on villatakki odottamassa suihkukaapin oven takana ja vetäisen sen päälleni heti oven avattuani.
mut sittenhän sä joudut "tekemään sen " kaksi kertaa :D aamulla ja illalla. Mieluummin mä hoidan kerralla sen pois alta. Hiusten pesu pelkästään on ihan yhtä inhottavaa kuin suihkussakäynti
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä inhoan hiustenpesua kans yli kaiken!!! Suihkussa rakastan olla, olen aina niin kuumassa suihkussa kun iho kestää niin ei ole yhtään kylmä kun tulee sieltä pois.
Tätä koko kropan kiehutusta tullu harrastettua, eikä tuu kylmä kun suihkusta poistuu...

Mua ei inhota suihku, eikä hiustenpesu vaan se hiton ittensä päästä varpaisiin rasvaaminen heti suihkun jälkeen...
Ei aina viittis, mut atooppikkona nahkaa sanoo samantien työkkärinsä irti, jos ei rasvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut sittenhän sä joudut "tekemään sen " kaksi kertaa :D aamulla ja illalla. Mieluummin mä hoidan kerralla sen pois alta. Hiusten pesu pelkästään on ihan yhtä inhottavaa kuin suihkussakäynti
Ei kun mun ei tarvitse tehdä sitä ollenkaan. Näin pesut sujuu tosi mukavasti, nopeasti ja helposti - ja hytinättä :D
 
mua ei niin inhota se suihkuun meno (paitsi aamuisin ei pysty kun palelen muutenkin niin rutosti :x ) mutta se suihkuun meneminen on AINA hirveen työn ja tuskan takana, en tiedä miten se onkin niin vaikeeta :D nytkin 4h ollu menossa suihkuun :LOL:
mut se ihana olo suihkun jälkeen :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut sittenhän sä joudut "tekemään sen " kaksi kertaa :D aamulla ja illalla. Mieluummin mä hoidan kerralla sen pois alta. Hiusten pesu pelkästään on ihan yhtä inhottavaa kuin suihkussakäynti
Ei kun mun ei tarvitse tehdä sitä ollenkaan. Näin pesut sujuu tosi mukavasti, nopeasti ja helposti - ja hytinättä :D
no ehkä mä kokeilen tänään pestä niin, etten pese hiuksia :) huomenna on sitte kyllä iso houkutus jättää ne pesemättä :( kun tietää muuten olevansa puhdas
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä inhoan hiustenpesua kans yli kaiken!!! Suihkussa rakastan olla, olen aina niin kuumassa suihkussa kun iho kestää niin ei ole yhtään kylmä kun tulee sieltä pois.
Tätä koko kropan kiehutusta tullu harrastettua, eikä tuu kylmä kun suihkusta poistuu...

Mua ei inhota suihku, eikä hiustenpesu vaan se hiton ittensä päästä varpaisiin rasvaaminen heti suihkun jälkeen...
Ei aina viittis, mut atooppikkona nahkaa sanoo samantien työkkärinsä irti, jos ei rasvaa.
:LOL: Mulla ihan sama juttu. Rasvata täytyy heti eikä hetken päästä. Tuntuu muuten että rasvakin imeytyy paremmin kun iho on "kuuma". Vaikka atoopikkojen pitäisi välttää kuumia suihkuja kun iho kuivuu kuulemma enenmmän...

Mutta mikään ei ole niin inhottavaa kun irronnut pitkä märkä hius märässä kropassa :x Tai kun kuivaa pyyhkeellä itsensä ja pyyhkeessä on hius joka kietoutuu kiinni eikä siitä pääse irti!!!
 
joku
Mä lykkäsin kans suihkuunmenon huomiseen. En haluu palella yötä märällä päällä. Mä pesen pitkät ja paksut hiukseni 2-3 kertaa viikossa. Ne on kuivahkot kiharaiset, joten ei kaipaa kovin usein pesua. Ja jos on vähän likaset niin pipo on talvella kyllä ihana pelastaja. Kesällä voi lähteä ulos kosteillakin hiuksilla.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mutta mikään ei ole niin inhottavaa kun irronnut pitkä märkä hius märässä kropassa :x Tai kun kuivaa pyyhkeellä itsensä ja pyyhkeessä on hius joka kietoutuu kiinni eikä siitä pääse irti!!!
joo tuo on ihna kamalaa :x :x

kuten aiemmin mainitut märät jalkapohjat, ja jos niihin tarttuu jotain murusia :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mutta mikään ei ole niin inhottavaa kun irronnut pitkä märkä hius märässä kropassa :x Tai kun kuivaa pyyhkeellä itsensä ja pyyhkeessä on hius joka kietoutuu kiinni eikä siitä pääse irti!!!
joo tuo on ihna kamalaa :x :x

kuten aiemmin mainitut märät jalkapohjat, ja jos niihin tarttuu jotain murusia :x
Mulla ei tartu koskaan, johtuu siitä ettei mitään murusia ole lattialla kun imuroin joka päivä, joskus kaksikin kertaa. Inhoan yli kaiken murusia, hiekkaa ja hiuksia lattioilla. Tosin kuivaan jalat aina pikkupyyhkeellä suihkun jälkeen, mutta joskus vaikka kännykkä soi ja kiireesti märillä jaloilla haen niin ei tartu mitään, kiitos siivousfriikkeyteni.

Mä taas rakastan käydä suihkussa. Olen siellä kauan 15min. ja kuumassa, eipä tule yhtään kylmä kun kroppa kiehuu :D Sitten kuivaan vielä itseni kylppärissä, missä on tosi lämmin. Rasvaan kropan ja ihanan puhtaat ja rennot vaatteet päälle. Mikä olo!
 
Mä oon aatellu aina olevani ainoo jolle suihkuun meno on työn ja tuskan takana.
Pitkät/paksut hiukset (siis oikeasti pitkät, pepulle asti) kestää kuivua niin kauan, että suihkuun on pakko mennä aamuisin jossei halua nukkua märillä hiuksilla/kastella koko sänkyä.
Ja se kylmyys mikä tulee suihkun jälkeen vaikka laittais paljon vaatetta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mutta mikään ei ole niin inhottavaa kun irronnut pitkä märkä hius märässä kropassa :x Tai kun kuivaa pyyhkeellä itsensä ja pyyhkeessä on hius joka kietoutuu kiinni eikä siitä pääse irti!!!
joo tuo on ihna kamalaa :x :x

kuten aiemmin mainitut märät jalkapohjat, ja jos niihin tarttuu jotain murusia :x
:x :x :x :x yäk hyi v*ttu saa*na :x :x :x :x :x :x Meni inhon väreet :x
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mutta mikään ei ole niin inhottavaa kun irronnut pitkä märkä hius märässä kropassa :x Tai kun kuivaa pyyhkeellä itsensä ja pyyhkeessä on hius joka kietoutuu kiinni eikä siitä pääse irti!!!
joo tuo on ihna kamalaa :x :x

kuten aiemmin mainitut märät jalkapohjat, ja jos niihin tarttuu jotain murusia :x
Mulla ei tartu koskaan, johtuu siitä ettei mitään murusia ole lattialla kun imuroin joka päivä, joskus kaksikin kertaa. Inhoan yli kaiken murusia, hiekkaa ja hiuksia lattioilla. Tosin kuivaan jalat aina pikkupyyhkeellä suihkun jälkeen, mutta joskus vaikka kännykkä soi ja kiireesti märillä jaloilla haen niin ei tartu mitään, kiitos siivousfriikkeyteni.

Mä taas rakastan käydä suihkussa. Olen siellä kauan 15min. ja kuumassa, eipä tule yhtään kylmä kun kroppa kiehuu :D Sitten kuivaan vielä itseni kylppärissä, missä on tosi lämmin. Rasvaan kropan ja ihanan puhtaat ja rennot vaatteet päälle. Mikä olo!
Mulla kestää pelkk hiusten pesu tuon vartin :eek:
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mutta mikään ei ole niin inhottavaa kun irronnut pitkä märkä hius märässä kropassa :x Tai kun kuivaa pyyhkeellä itsensä ja pyyhkeessä on hius joka kietoutuu kiinni eikä siitä pääse irti!!!
joo tuo on ihna kamalaa :x :x

kuten aiemmin mainitut märät jalkapohjat, ja jos niihin tarttuu jotain murusia :x
Mulla ei tartu koskaan, johtuu siitä ettei mitään murusia ole lattialla kun imuroin joka päivä, joskus kaksikin kertaa. Inhoan yli kaiken murusia, hiekkaa ja hiuksia lattioilla. Tosin kuivaan jalat aina pikkupyyhkeellä suihkun jälkeen, mutta joskus vaikka kännykkä soi ja kiireesti märillä jaloilla haen niin ei tartu mitään, kiitos siivousfriikkeyteni.

Mä taas rakastan käydä suihkussa. Olen siellä kauan 15min. ja kuumassa, eipä tule yhtään kylmä kun kroppa kiehuu :D Sitten kuivaan vielä itseni kylppärissä, missä on tosi lämmin. Rasvaan kropan ja ihanan puhtaat ja rennot vaatteet päälle. Mikä olo!
Mulla kestää pelkk hiusten pesu tuon vartin :eek:
yksitellenkö sä peset ne hiukset??
 
Vilmaa
Mulla on ihan sama ongelma ! Yleensä lykkään sitä suihkuun menoa aamun, jolloin tulee sitten kova kiire. Jotenkin vaan " pelkään " suihkussa käymistä, ja inhoan sitä kylmän tunnetta joka tulee.
 
Mä oon aatellu aina olevani ainoo jolle suihkuun meno on työn ja tuskan takana.
Pitkät/paksut hiukset (siis oikeasti pitkät, pepulle asti) kestää kuivua niin kauan, että suihkuun on pakko mennä aamuisin jossei halua nukkua märillä hiuksilla/kastella koko sänkyä.
Ja se kylmyys mikä tulee suihkun jälkeen vaikka laittais paljon vaatetta :|
Samoin, mä olen luullut olevani ainoa outo jolle suihkuun meno on työn ja tuskan takana. Olen yllättynyt että näinkin monta on joilla sama ongelma. Inhoan sitä kylmyyttä ja kastumista vaikka suihkun jälkeen onkin sitten ihana olo. Mulla kans pitkät hiukset ja varsinkin nyt irtoilee niitä hiuksia tukottain, että niitä saa nyppiä iholta koko ajan pois.
Kesäaikana kun on lämmin, suihkuun meno on paljon helpompaa, mutta talvi on sitä kamalaa aikaa. Oikeastaan aina tulee lämmitettyä sauna, että viitsii sinne suihkuun mennä.
Nuorempana asuin vanhassa kerrostaloasunnossa jossa oli amme suihkun yhteydessä. Silloin oli helppo käydä, kun kävi lämpimässä kylvyssä samalla tai sitten se vessa vain muuten lämpeni nopsaan.
Sit mä olen miettinyt, että kylpyhuoneen sisustus ja väri vaikuttaa muhun paljon. Nyt on sellainen tummanharmaa/valkoinen enkä tykkää yhtään. Se on jotenkin liian synkkä ja ahdistava. Tykkäisin lämpimän sävyisestä kylpyhuoneesta jossa olis kiva valaistus. Se varmaan houkuttelis paremmin suihkuunkin :) Joo, ongelmansa kullakin ja kai tässä pitäs tehdä kunnon kylpyhuoneremppa että pääsis suihkuun :D
 

Yhteistyössä