Miks usemmiten SINKKU ÄMMÄ vokottelee varattua miestä!!?!!

  • Viestiketjun aloittaja Ken tietää
  • Ensimmäinen viesti
Mä en käytä sanaa ämmä. Ja kyllä se fakta on sellainen, että olin mä ollut työssäni sinkkuna tai varattuna niin useimmiten se on varattu mies, joka meitä on siellä vokotellut. Vaikea teitysti sanoa miespuolisten työkavereiden puolesta, miten on tilanteen laita: olisiko se varattu mies silloinkin suurin syypää. Mutta näin täällä pirkanmaan yöelämässä. :xmas:
 
joku
Sinulla on aika mielenkiintoinen tuttavapiiri, jos saat noin kattavia yleistyksiä aikaiseksi.

Joku joka liikkuu vähemmän villissä seurassa kuin sinä ei tuntisi tuollaisia tapauksia kuin yhden tai kaksi eikä voisi siitä syystä alkaa muodostamaan päässään yleisiä lainalaisuuksia. Tavallaan olen kateellinen, kun sulla on noin vauhdikas elämä ja tuttavapiiri kuin kauniista ja rohkeista.

Minä en tunne sen paremmin miespuolisia kuin naispuolisiakaan vokottelijoita.
 
jio
kyllä mää oon sitä mieltä et jos se ukko lähtee jonkun matkaan niin ei sitä tilannetta laukaissut mikään sinkku tai varattu tai tai tai!!!! lähtee jos lähtee ei kukaan voi toista vartioida...vai voiko???
 
Nöpönen
nää sinkut ämmät jotka OIKEASTI vokottelevat varattua miestä(en siis todellakaan halua yleistää ja vetää kaikkia sinkku naisia tähän), haluavat pönkittää itsetuntoaan ja "näyttää" kaikille, että voivat saada kenen tahansa, jos vaikka sattuisivatkin saamaan pitkiin limaisiin kynsiinsä jonkun varatun miehen. Silloin kyllä voi puhua jo myös limaisesta miehestäkin, siasta. RÖHRÖH! :D
 
vieras
Omasta viime viikonlopun kokemuksesta (ja aiemmista ) voin kuule kertoo sulle, että kyllä ne on ihan varatut miehet jotka vokottelee sinkku naisia! ;) Itse en varattuun sekaannu, joten pakkeja on kyllä saanut antaa!
 
kuuluu
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:
nää sinkut ämmät jotka OIKEASTI vokottelevat varattua miestä(en siis todellakaan halua yleistää ja vetää kaikkia sinkku naisia tähän), haluavat pönkittää itsetuntoaan ja "näyttää" kaikille, että voivat saada kenen tahansa, jos vaikka sattuisivatkin saamaan pitkiin limaisiin kynsiinsä jonkun varatun miehen. Silloin kyllä voi puhua jo myös limaisesta miehestäkin, siasta. RÖHRÖH! :D
näitä varattujen vokottelijoita on myös ne petetyt vaimot jotka haluaa antaa jollekin toiselle naiselle saman kokemuksen kuin itselle eli petetyksi tulemisen! sit ne vielä parhaissa tapauksissa soittaa sille miehen vaimolel ja kertoo asiasta. (ainakin jos on huhupuheet totta-junassa kuultua tarinaa siis)
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mutta onko varattu mies muistanut kertoa olevansa varattu :attn: ja jos miksi antaa vokottelun tapahtua??
Muistanut tai "muistanut". Jos valehtelee vaimolleen, tuskinpa on yhtään suurempi työ valehdella myös sinkkunaiselle.

Yksi mies valehtelee ja kaksi naista uskoo valheita, jos uskoo. Jos naiset vielä sen päälle alkavat sättiä toisistaan, niin härdelli on valmis ja sika pääsi kuin koira veräjästä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mutta onko varattu mies muistanut kertoa olevansa varattu :attn: ja jos miksi antaa vokottelun tapahtua??
Muistanut tai "muistanut". Jos valehtelee vaimolleen, tuskinpa on yhtään suurempi työ valehdella myös sinkkunaiselle.

Yksi mies valehtelee ja kaksi naista uskoo valheita, jos uskoo. Jos naiset vielä sen päälle alkavat sättiä toisistaan, niin härdelli on valmis ja sika pääsi kuin koira veräjästä.
no niinpä..kovasti vaan toi ap syyttää meitä sinkkuämmiä vokottelusta :whistle: itse en ainakaan varattujen kans ala mitään..mut sillehän ei voi sit mitään,jos mies ei kerro olevansa varattu..
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mun mielestä varattuja saa yrittää ihan ketkä vaan, antaa palaa vaan.

Mutta sen varatun pitää osata kieltäytyä "kunniasta".
Pitäisi myös ensin kattavasti määritellä mitä on yrittäminen!

Jotkut miehet kun ovat niin kummallisia, että jos (vaikka tahattomasti) hymyilen heille (koska heillä sattuu roikkumaan vessapaperi housunkauluksesta tai olen heistä riippumattomasta syystä hyvällä tuulella), niin heti olen yrittämässä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mun mielestä varattuja saa yrittää ihan ketkä vaan, antaa palaa vaan.

Mutta sen varatun pitää osata kieltäytyä "kunniasta".
Pitäisi myös ensin kattavasti määritellä mitä on yrittäminen!

Jotkut miehet kun ovat niin kummallisia, että jos (vaikka tahattomasti) hymyilen heille (koska heillä sattuu roikkumaan vessapaperi housunkauluksesta tai olen heistä riippumattomasta syystä hyvällä tuulella), niin heti olen yrittämässä!
Kuka sulle tommosessa tilanteessa on sanonut että olet yrittänyt?
 

Yhteistyössä