Miks yh-äiti ei kelpaa....

  • Viestiketjun aloittaja yh-äippä 22
  • Ensimmäinen viesti
uusperheellinen
olin 3 lapsen yh, kun tapasin nykyisen mieheni. Olin jo toipunut erostani, en etsinyt uutta miestä, vaan nautin senhetkisestä elämäntilanteesta.
Yritin säikyttää minua treffeille jatkuvasti pyytävää miestä kertomalla, että kotona 3 lasta odottaa. Ei auttanut, hän lapseton, minua muutaman vuoden nuorempi, ja halusi minut, ja samalla "koko paketin".
Nyt jo 8v naimisissa, ja kolmatta yhteistä odotamme suurperheeseemme.
Ei se yksinhuoltajuus ole aina este, ei edes hidaste, kun se oikea osuu kohdalle!
Nauttikaa lapsistanne kaikki yh:t, ja kyllä se oikea sieltä teidän tiellenne jonakin päivänä osuu!! :)
 
Omasta mielestäni Yh:na olemisen ei tarvii olla ongelma jos siitä itse ei tee sellaista. Itse nuorena poikana seurustelin aikoinaan yh:n kanssa ja hyvin meni vaikka erottiinkin.. Nyt itse ollu jo 4-vuotta yksinhuoltajana ja täytyy sanoa että ei koskaan lapseni oo ollu ongelma ainakaan sellaisille, joitten kanssa itsekin oon halunnut olla. Ja silloinkin kun en ole vakituisessa suhteessa on seksielämä kuitenkin pysynyt tyydyttävänä(järjestely kysymys), vaikken baareissa tykkää juostakaan..

Nykyinen tyttöystäni on 2 lapsen Yh. Tuli bongattua pojan tarhasta =)

Tsemppiä ja joulun odotusta kaikille :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 11:48 kinkku kirjoitti:
ajatellan asiaa näin...itse en missään nimessä ottaisi yh-isää vaik olis miten ihana.jotenka ei kaikki miehetkään pidä yh-äideistä;)
mikäs vika yh-isässä on ;) ..

oikeesti mietin miks ei yh-isäkään kelpaa..
vai onko se vaan et kun ei liiemmälti ole aikaa juosta joka ilta baareissa naisten perässä niin ei tuu siihen oikeeseen törmättyä, yhden illan juttuja kyllä löytyis jos niitä haluis mut ne yhen illan jututkaan kun ei anna pidemmän päälle paljoo, tulee sellanen "levottomat" hyväksikäyttöfiilis, ei sekään innosta.. haluis jotain pysyvämpää vaikkei nyt kiireettä uusioperheen perustamiseen olekkaan ..

asiasta toisenkin aloituksen tein jossa just pohdin sitä että loppujen lopuks itestä ainakin tuntuu et naiselle se on suurempi kynnys se miehellä olevat lapset kuin miehelle ne naisella olevat lapset..
 
kyllä mulle ainakin yh-isä kelpaisi joten eiköhän unohdeta tämä ketju...

Sehän osoittaa mahtavaa persoonaa, että jaksaa itse kaikesta vastata. Ei se ainkaan miinusta ole niinkun jotkut jästipäät ajattelee
 
itse en olisi miestäni ottanut jos lapset olisivat hänen kanssaan asuneet, nyt menevät joten kuten kun asuvat äidillään!! moni ei halua toisen lapsia ns. riesakseen ja hyvässsä
lykyssä vielä terorisoivan exän!! kyllä ne lapset rajoittavat seurustelua aikast paljon omat yhteiset sitten josku ovat asia erikseen!! ikävää mutta näin se vaan taitaa olla!! :'(
 
no minulle edelleen kelpaisi yh-isä, ja ongelmia on joka parisuhteessa kuitenkin eli kyllä jos tosiaan jostain tykkään niin ihan sama onko kakaroita vai ei... en osaa olla kylmä kalkulaattori niin kuin täällä jotkut
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 21:19 katariina kirjoitti:
no minulle edelleen kelpaisi yh-isä, ja ongelmia on joka parisuhteessa kuitenkin eli kyllä jos tosiaan jostain tykkään niin ihan sama onko kakaroita vai ei... en osaa olla kylmä kalkulaattori niin kuin täällä jotkut

Asutko katariina tampereella?
 
Itsekin yh:na tiedän, että ei sen ole väliä onko yh tai ei (oli sitten mies tai nainen), jos kerta muuten miehellä ja naisella synkkaa keskenään. Yksinhuoltajuus tm. ei ole siis este seurustelulle, rakastumiselle jne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2006 klo 19:54 yh-isä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 13:23 katariina kirjoitti:
Hesassa asustelen, mutta mikä ettei Tampereellakin voisi... 34 vuotta plakkarissa ja 1v poika itsellä ;)
kiinnostaako treffata mut 6v tytön isukin espoosta :wave:
joo, mikä ettei, mulla ei vaan ole sellaista s-postia josta ei näkyisi mun koko nimi... joten jos sulla on sellainen niin voin meilata.
 
Althaea
Minä luulen, ettei kyse ole lainkaan yksinhuoltajasta itsestään tai lapsista, vaan siitä yh:n eksästä. Siitä, että jos alkaa suhteeseen yh:n kanssa, joutuu pakostakin olemaan säännöllisesti tekemisissä eksän kanssa, kun tämä tapaa lapsiaan. Se on monelle aika kova paikka.
 
Kitty
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 00:11 Althaea kirjoitti:
Minä luulen, ettei kyse ole lainkaan yksinhuoltajasta itsestään tai lapsista, vaan siitä yh:n eksästä. Siitä, että jos alkaa suhteeseen yh:n kanssa, joutuu pakostakin olemaan säännöllisesti tekemisissä eksän kanssa, kun tämä tapaa lapsiaan. Se on monelle aika kova paikka.
No monesti ajatellaan, että exät aiheuttaa ties mitä harmia, mutta ei se välttämättä niin ole. Mullakin eron jälkeen oli exän kanssa hankalaa, mutta aikani katseltuani ja häiriköintiä kuunneltuani otin yhteyttä viranomaisiin (lastenvalvoja ym.) ja tilanne saatiin rauhoitettua.
Nyt on 2 vuotta menneet tapaamiset hyvin. Me nähdään tossa pihassa minuutin verran kun hän lasta hakee ja minuutin kun tuo takas. Kaikki isommat asiat puidaan reissuvihkon välityksellä, jos sellasia tulee. Ei tarvi soitella, tekstiviestitellä tms. juuri yhtään kun kaikki on selkeesti sovittu. Eli hyvin asiallisella ja fiksulla linjalla ollaan exän kanssa, eikä tarvi sen kummemmin olla tekemisissä. Lastahan hän tapaa, eikä minua. :)
 
jospa minäkin
Olisikohan täällä mullekin kiva yh- vkl-isi tai lapsirakas sinkkumies... Mukin alkaa jo vuosien sinkkuilu tympiä, mutta kun en jaksa baareista etsiskellä, eikä nuo kotiovellakaan tule. Lapsia on 3 ja ovat jo teini-iässä tai lähestymässä sitä, mutta vielä ehtis 1-2 lasta lisääkin hankkia... ;) Siis ei muuta kun mukavat, tavalliset kunnon miehet ilmoittautumaan. ;)
 
Tunnen monia yh äitejä jotka ovat löytäneet uuden kumppanin (yh isukkeja en tunne laisinkaan, mutta ilokseni olen huomannut tällä palstalla et sellaisiakin on olemassa!).
Näinollen en usko että lapset ovat esteenä tulevalle rakkauselämälleni. Kasvaahan ne koko ajan ja tilanne helpottuu...Kai.
Itse kyllä toivon että tulevalla miesystävällä olisi omiakin lapsia. Kumppanin voisi olla helpompi ymmärtää lapsiperheen arkea, joka esiintyy usein hiukka kaaottisena, ainakin minun huushollissani. Vaikka eihän se aina sitä katso, lasten isän nuori ja lapseton kumppani on ollut aivan loistava lastemme kanssa.

Vaikeampaa on se miesten tapailu, kun usein minnekään ei pääse tai jaksa lähteä. Mutta onneksi tämä sinkkuilu tuntuu toistaiseksi vielä ihan hyvältä.
 
jospa minäkin
tyhmänä kyselen... Kun en teidän profiileja pääse katsomaan ( olisin heti yh isän profiilia kurkannut... ), niin johtuukohan siitä, etten minä ole kirjautunut vai mistä niihin pääsee... Kiitos viisammille neuvoista jo ennakkoon.
 
Mitä, mitä, mitä...etteikö yh äipät muka kelpaa...pötypuhetta :)

Kaikki tapaamani miehet ovat olleet suorastaan hurmioituneita siitä, että minulla jo on oma lapsi ja ne joiden kanssa homma on mennyt pidemmälle ja jotka ovat lapsen tavanneet, ovat olleet myytyjä.

Eli ei se lapsi mikään este ole :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 16:55 Yh-isukki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 19:56 sinkkuäiti kirjoitti:
voi vinde!
meinasin just pyytää tota yllä kirjoittavaa nimimerkkiä "Yh-isukki" treffeille, kunnes pääsin viesin loppuun ja luin tyttöystävästä... :snotty:
Heh! Nyt sais pyytää.. =)
taitaa olla liian vähän yh-isiä täällä meidän joukossa, ei riitä kaikille omaa ;) :D
 

Yhteistyössä