Miksen saa ikinä emätinorgasmia? Muita?

  • Viestiketjun aloittaja G-piste(kö) hukassa?
  • Ensimmäinen viesti
G-piste(kö) hukassa?
Onko mahdollista vielä jotenkin löytää se (ikää 33 v)? Itse asiassa koko yhdyntä ei oikein tunnu missään, käsin tai suuseksissä saan kyllä orgasmin. Mutta olisihan se kiva että yhdyntäkin tuottaisi muutakin kuin vain tylsistymistä.

Kertokaahan kokemuksia
 
fanny
mulla sama "ongelma".... saan kyllä käsin, joko itse tai miehen avustamana orgasmeja ja suuseksissä vaikka monta peräkkäin, ei todellakaan tuota pienintäkään ongelmaa saada vaikka kymmentä putkeen niin että eka voimakkain ja siitä sitten pienempiä perään.. mutta yhdyntä ei ole koskaan minulle tuottanut orgasmia vaikka miehen sänkytaidoissa ei TODELLAKaAN ole mitään vikaa. En ole koskaan saanut kenenkään kanssa ja miehiä on kuitenkin ollut parisenkymmentä...
 
tääl
Kaikki keinot kokeiltu, muttei koskaan pelkkä sisältä kiihottaminen auta. Lihakset on ollu ehkä vähän liiankin treenatut naiseksi. Mutta orgasmi on mitä järisyttävin ja tulee aina. Ikää vähän yli 40
 
Sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fanny:
mulla sama "ongelma".... saan kyllä käsin, joko itse tai miehen avustamana orgasmeja ja suuseksissä vaikka monta peräkkäin, ei todellakaan tuota pienintäkään ongelmaa saada vaikka kymmentä putkeen niin että eka voimakkain ja siitä sitten pienempiä perään.. mutta yhdyntä ei ole koskaan minulle tuottanut orgasmia vaikka miehen sänkytaidoissa ei TODELLAKaAN ole mitään vikaa. En ole koskaan saanut kenenkään kanssa ja miehiä on kuitenkin ollut parisenkymmentä...
Olen aidosti iloinen puolestasi ja vihreä kateudesta ;). T. Edellinen vieras, jolle orgasmi MILLÄÄN keinoin ei ole itsestäänselvyys
 
vieras
Aina toitotetaan kuinka esileikki on tärkeää. Meikä taas saa orkun yhdynnässä parhaiten mahdollisimman lyhyen esileikin jälkeen kun antaa vaan mennä. Jopa minuutissa. Muussa tapauksessa paikat puutuu ja menee jyystämiseksi. Kannattaa kokeilla siis ehkä ilman sitä oppikirjamaista esileikkisessiota alussa. Outoa, mutta toimii...
 
täytyy sanoa, että ne harvat kerrat jolloin olen saanut orgasmin itse yhdynnästä vaativat tosi tosi tosi tosi pitkän esileikin ja oikean tunnetilan ja rentoutumisasteen+
tietysti pitkän yhdynnän ja ratsastus asennon. (ja lantionpohjalihasten jumppaamisen yhdynnän aikana...)
Onnistuu, mutta harvoin sitä jaksaa värkätä tuntitolkulla. :|
Minä olen aina tykännyt enemmän rakastelun läheisyydestä ja yhteenkuuluvuuden tunteesta jonka se tuo, että itse O on mulle yleensä se sivuseikka joka tulee jos on tullakseen.
 
vieras
Mä olen aina nauttinut seksistä saanut orgasmeja käsin ja suulla mutta en koskaan ollut saanut yhdynnässä kunnes löytyi mies jonka kanssa tulee ja aina. Olin siis 32v kun sain ensimmäisen orgasmin yhdynnässä, hieman tarvii toki itseltä lihastyöskentelyä mutta toinen tuleekin sitten todella helposti, ja kolmas ja neljäs ;) Toivottavasti antaa toivoa, mä olin jo luopunut ajatuksesta että koskaan yhdyntäorgasmia saisin, toisin kävi :)
 
Hyvin pyyhkii
Juurihan jossain (britti?)tutkimuksessa todistettiin, että naisen g-piste on myytti. Tähän luotettavaan tutkimukseen tukeutuen voi väittää, että nainen saa orgasmin vain klitorista ärsyttämällä, mikä toki on mahdollista yhdynnässäkin. Onko se mahdollista sisältäpäin, sitä en tiedä.
 
Orgasmi yhdynnän aikana ei ole kovin suuri juttu, vaikka se kovin aina pinnalle nostetaankin. Tutkimusten mukaan, suuri osa naisista ei ole koskaan kokenut emätinorgasmia. Moni luuleekin olevansa kovinkin erilainen tästä syystä.

Mulla synnytys toi tämän "taidon".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Juurihan jossain (britti?)tutkimuksessa todistettiin, että naisen g-piste on myytti. Tähän luotettavaan tutkimukseen tukeutuen voi väittää, että nainen saa orgasmin vain klitorista ärsyttämällä, mikä toki on mahdollista yhdynnässäkin. Onko se mahdollista sisältäpäin, sitä en tiedä.
Taas väärin, ainakin tämän mukaan: http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2010072012067815_se.shtml

Että paras vaan stimuloida aivoja, niin jo lähtee iso o tulemaan, hiplasi sitten kuka ja mistä tahansa samaan aikaan...
 
...
En saa minäkään. Mies osaa hommansa, mutta jotenkin "tylsistyn" kun en saa orgasmia yhdynnässä. Teeskentelen sitten orgasmin, kun miehen itsetunto on kovilla jos en saa :( Suuseksi ei tunnu oikein missään ja ainoastaan itse käsin saan orgasmin. Ikää on minullakin kolmisenkymmentä ja todella rasittaa tämä saamattomuus. Haluja seksiin on ja kaikki muuten hyvin, mutta en pysty.. tunnen olevani vähemmän nainen kun en onnistu tässä.
 
Ap
No en nyt miestä lähtisi tuon vuoksi vaihtamaan, ei se niin tärkeää ole :D. Sitä paitsi mies on muuten kyllä oikein hyvä ja jaksaa tuottaa mulle orgasmeja muilla keinoin. Olen ihan hyvässä kunnossa ja lihakset on treenatut. Ja yhdynnät on kyllä pitkäkestoisia, nykyään vähän liiankin, joten välillä tuntuu, että menee siihen jyystön puolelle ja toivon jo että koko homma olisi ohi.

Hyvä kuulla, että emätinorgasmi ei ole muillekaan itsestäänselvyys. Vaihtelemme asentoja ja mielestäni seksimme ei ole tylsää, mutta periaatteessa olisi mukava kokea myös emätinorgasmi. Olen jopa miettinyt dildoa, olisiko siitä jotain apua?
 
Hyvin pyyhkii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Juurihan jossain (britti?)tutkimuksessa todistettiin, että naisen g-piste on myytti. Tähän luotettavaan tutkimukseen tukeutuen voi väittää, että nainen saa orgasmin vain klitorista ärsyttämällä, mikä toki on mahdollista yhdynnässäkin. Onko se mahdollista sisältäpäin, sitä en tiedä.
Taas väärin, ainakin tämän mukaan: http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2010072012067815_se.shtml

Että paras vaan stimuloida aivoja, niin jo lähtee iso o tulemaan, hiplasi sitten kuka ja mistä tahansa samaan aikaan...
Perkele. Eihän tässä tieteen seuraamisessa pysy mitenkään kärryillä.

 
...
Te jotka ette saa kovin helposti orgasmia.. onko teillä helpommin lopahtanut kiinnostus koko touhuun? Musta tuntuu, etten halua kohta edes yrittää miehen vuoksi kun aina joudun teeskentelemään orgasmin.. :/ Paneita kerääntyy aina niillä harvoilla kerroilla kun meillä jotain tapahtuu.
 
...
- jännitä lantionpohjan lihakset
- jännitä vatsalihakset kokonaan
- jännitä reisilihakset ja jalat
- kokeile perinteistä lähetyssaarnaaja-asentoa, nosta jalat ilman ja jännitä niitä
- jännitä koko keho ihan "jouseksi", nosta päätä, työnnä käsillä kehoa sängystä ylös (samalla mies painaa alas) niin että koko keho on jännittynyt ja erityisesti vatsalihakset ja jalat
- hengitä nopeasti ja pienin vedoin
- ajattele jotain kiihottavaa seksifantasiaa
- älä välitä siitä miltä naamasi näyttää, irvistä tai jähmety, mikä vaan auttaa. itselläni pitää kieli olla kitalakea vasten :D
- miehen pitää työnnellä tasaiseen tahtiin, eikä "jännittymistäsi" saa häiritä asennon vaihdoilla, puhumisella tms

Näin minä saan muutamassa minuutissa. Joka kerta. Kyllä sen oppii. Olen saanut sen myös ilman yhdyntää, ihan vaan jännittämällä lihakset, mutta vaatii kyllä enemmän aikaa tai voimakkaan kiihotustilan. Joskus tylsillä bussimatkoilla teen tuota, tulee nopeasti kun pitää varoa, ettei kukaan huomaa ja hengittää varovasti..
 
teeskenteleminen on varmin tapa estää orgasmi
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En saa minäkään. Mies osaa hommansa, mutta jotenkin "tylsistyn" kun en saa orgasmia yhdynnässä. Teeskentelen sitten orgasmin, kun miehen itsetunto on kovilla jos en saa :( Suuseksi ei tunnu oikein missään ja ainoastaan itse käsin saan orgasmin. Ikää on minullakin kolmisenkymmentä ja todella rasittaa tämä saamattomuus. Haluja seksiin on ja kaikki muuten hyvin, mutta en pysty.. tunnen olevani vähemmän nainen kun en onnistu tässä.
Miten se mies oppii koskaan koskettelemaan oikein naistaan jos nainen alentuu teeskentelemään?
Ei se mies ole ajatustenlukija.Jos nainen sanoo että joo sain,mies on tyytyväinen ja ihmettelee miksi se on taas naama norsulla vaikka juuri sai.
 
vieras
Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt tota teeskentelyä. Jos teeskentelee, niin on turha toivoa parannusta asiaan. Mistä ihmeestä mies tietää antaa enemmän aikaa naiselle, jos nainen "tuli" jo ja oli "ihanaa". Ketä se teeskentely auttaa? Ei ainakaan naista. Onko se taas naisen tehtävä tuottaa miehelle feikki-iloa mukamas tyydytetyksi tulolla ja jäädä miettimään tilannetta yksin omassa päässä. Voisiko aikuiset ihmiset kohdella toisiaan ja itseään aikuismaisesti ja rehellisesti! Jos ei saa munalla, mutta käsillä/suulla onnistuu, niin eikö sekin olisi parempi vaihtoehto kuin teeskennellä ja olla sitten tyytymätön takana päin. Kyllä se heijastuu varmasti jossain määrin arkielämässäkin, jos ei koskaan saa millään konstilla. Nalkutuskynnys ainakin alenee, koska on ärsyyntynyt olo vaikkei itse osaisikaan yhdistää sitä seksiin. Ja sillä tavalla taas saa kovasti kireän ilmapiirin aikaiseksi, ainakin joskus.
 

Yhteistyössä