Miksi annatte tyttöjenne uida alasti?

  • Viestiketjun aloittaja ulla
  • Ensimmäinen viesti
ulla
oltiin rannalla ja siinä vieressä hyppi ja piehtaroi joku 3-4 v neiti, haarat ja pakarat levällään jatkuvasti joka suuntaan.
lähellä oli yksi nuoripari niin se tyyppi ei saanu silmiään irti sen tytön pimpistä :x

on niitä uikkareita vauvoillekin! tai voi pitää vaikka pikkarit jalassa.
 
Minäkään en ymmärrä miksi lapselle ei pueta housuja rannalle. Ei tulisi mieleenkään viedä omaa poikaa rantsuun uimaan ilman uikkareita. Kotipihassa tai kaverin altaassa sitten täysin eri asia, mutta yleinen uimaranta on eri juttu.

 
Että tämmöstä
Meillä lapset hyppii trampallakin ilman vaatteita, 10 - 13 vuotiaat ja tramppa yleisen kadun vieressä. Alastomuus on luonnollista, näin on minulle opetettu ja näin opetan omia lapsia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmöstä:
Meillä lapset hyppii trampallakin ilman vaatteita, 10 - 13 vuotiaat ja tramppa yleisen kadun vieressä. Alastomuus on luonnollista, näin on minulle opetettu ja näin opetan omia lapsia!
Olen sanaton.
Tuohon voisi puuttua jo poliisikin...
 
No ei tulis mieleenkään viedä lapsia alasti yleiselle rannalle, poikiakaan.

Oma piha ja oma/mökkiranta on ihan eri asia, kun joku kaupungin yleinen ranta. :/

Alastomuus on mustakin luonnollista, mutta ei keskellä kylää..
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
No ei tulis mieleenkään viedä lapsia alasti yleiselle rannalle, poikiakaan.

Oma piha ja oma/mökkiranta on ihan eri asia, kun joku kaupungin yleinen ranta. :/

Alastomuus on mustakin luonnollista, mutta ei keskellä kylää..
 
äippä
meillä 2v:llä on pikkarit tai uikkarit kun on rantavedessä. muuten juoksee melkein alasti koko ajan ja paljussa ei ole uikkarieta. rannassa pidän ainoastaan siksi uikkareita tai pikkareita neidillä että kun leikkii vedessä hiekalla niin ettei hiekka pääse ihan joka paikkaan jalkoväliin..
 
äippä
meillä 2v:llä on pikkarit tai uikkarit kun on rantavedessä. muuten juoksee melkein alasti koko ajan ja paljussa ei ole uikkarieta. rannassa pidän ainoastaan siksi uikkareita tai pikkareita neidillä että kun leikkii vedessä hiekalla niin ettei hiekka pääse ihan joka paikkaan jalkoväliin..
 
äippä
meillä 2v:llä on pikkarit tai uikkarit kun on rantavedessä. muuten juoksee melkein alasti koko ajan ja paljussa ei ole uikkarieta. rannassa pidän ainoastaan siksi uikkareita tai pikkareita neidillä että kun leikkii vedessä hiekalla niin ettei hiekka pääse ihan joka paikkaan jalkoväliin..
 
mee ittees
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
no kyllä mua häiritsi sen tytön puolesta että tommoinen himokas kolli kun tiiraa pikkusta pimppii!
mua kyllä enemmän häiriis tommonen luulosairas poliisi. Oot varmaan lukenut liikaa iltapäivälehtiä.
 
Mä ihmettelen lähinnä sitä että annetaan lasten peuhata alasti rantavedessä kun aurinko paahtaa täydeltä taivaalta. Itse tunnun saavan kummeksuvia katseita kun lapsella on uv-uikkari päällä ja hattu päässä, usein vielä aurinkolasit kun neiti itse haluaa ne päähän :)

Jos näkisin että joku tosiaan mun lasta tiirailee noin intensiivisesti, kysyisin varmaan ihan suoraan mitä hittoa sä tuijotat?! Mutta ehkä vähän perverssiä olettaa että joku katsoo lasta ihan vain alapään takia, voihan kyse olla muustakin. Toivottavasti..
 
ulla
Alkuperäinen kirjoittaja mee ittees:
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
no kyllä mua häiritsi sen tytön puolesta että tommoinen himokas kolli kun tiiraa pikkusta pimppii!
mua kyllä enemmän häiriis tommonen luulosairas poliisi. Oot varmaan lukenut liikaa iltapäivälehtiä.
niin vissiin sitten, eihän niitä lapsia kannata suojella :/
 
huhuh
Ei missään nimessä minkään ikäisiä lapsia alasti rannalle, sanoohan sen jo järkikin. Yleiselle alueelle pukeudutaan asian mukaisesti, pikkuisille on biksuja, uikkareita ja uimahousuja. Järki käteen aikuiset!!
 
huhuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs iässä se olikaan hyvä opettaa lapsi häpeämään vartaloaan? 3kk, 1vuotiaana? Häpeä vartalosta syntyy itsekseen juuri sopivan ikäisenä.
Ei kyse ole häpeästä vaan siitä että yleisillä paikoilla ei kuljeta alasti!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs iässä se olikaan hyvä opettaa lapsi häpeämään vartaloaan? 3kk, 1vuotiaana? Häpeä vartalosta syntyy itsekseen juuri sopivan ikäisenä.
Mitäs häpeän opettamista tai kropan häpeämistä siinä on, jos opettaa lapselle pienestä pitäen että julkisella paikalla pukeudutaan...?
 

Yhteistyössä