Miksi antaisin naisystäväni käyttää autoani vaikka hänellä on fillari?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän on 21-vuotias opiskelija ja minä 27-vuotias työssäkäyvä. On ollut puhetta yhteen muuttamisesta ja naiseni onkin käytännössä asunut luonani suuremman osan maaliskuuta. Viimeisellä viikolla hän on halunnut lainata autoani jatkuvasti "tartuntavaaran takia" vaikka pitäisi pysytellä kotona. Tänään asiasta puhkesi varsinainen riita asiasta ja naiseni häipyi asunnosta raivona.
 
vierailija
Minulla on auto, mutta ajan pyörällä. Mieheni ajaa autollani, lähes päivittäin. Hänellä on pidempi työmatka kuin minulla.
Jos yhdessä ollaan, niin silloin tehdään päätöksiä yhdessä. Ei ole enää "minun rahat" ja "sinun rahat" vaan yhteisen hyvän eteen käytetään niitä rahoja, joita on.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Juttu alkaa selvitä. Baarit on kiinni mutta naiseni on luvannut kuskata kavereita toistensa luokse ja ne vetää siellä kalsari(vai pitäiskö sanoa pikkari)kännejä.
Minun autolla, olettaen että minä maksan bensat.
 
vierailija
Autottomat ovat kyllä pahimpia lokkeja. Meilläkin työpaikalla pari tyyppiä harva se päivä pummimassa kyytiä. Sen ymmärtää, jos silloin tällöin hirveällä sadekelillä pyytää päästä bussipysäkille, mutta kun oletetaan kuljetusta kotiin asti ja pyydetään sitä joka päivä. Itse en kehtaisi.
 

Yhteistyössä