Miksi eilinen BB-Henna-aloitus poistettiin?? Ihme jeesustelua! Kyllä vain Tukiaista sai viime kesänä haukkua paljon pahemmin kuin

Pitäisi kaivaa vertailun vuoksi ne Tukiais-ketjut esiin ja kysyä arvoisilta moderaattoreilta mikä siinä minun Henna-aloituksessani oli pahempaa kuin niissä ketjuissa, joissa Johanna Tukiainen lytätään todella rumalla ja henkilökohtaisuuksiin menevällä tavalla aivan lyttyyn...

Taidanpa huvikseni pistää koko palstanne banniin ja etsin jonkun sellaisen foorumin, jonka moderaattoreilla on hiukan johdonmukaisempi linja noiden poisteluiden ja bannaamisten suhteen.
 
En koskenut siihen aloitukseen, mutta kyllä se on sellainen juttu, että vähemmästäkin on kunnianloukkaus syytteitä nosteltu nettimaailmassa(kin).
Kyllä minä peräänkuulutan edelleenkin sitä Netikettiä, vaikkakin kyseessä olisikin joku tietyntyyppinen ohjelmaformaatti, jossa osallistujat palkitaan mitä hassummin käyttäytyvät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En koskenut siihen aloitukseen, mutta kyllä se on sellainen juttu, että vähemmästäkin on kunnianloukkaus syytteitä nosteltu nettimaailmassa(kin).
Kyllä minä peräänkuulutan edelleenkin sitä Netikettiä, vaikkakin kyseessä olisikin joku tietyntyyppinen ohjelmaformaatti, jossa osallistujat palkitaan mitä hassummin käyttäytyvät.
Voi olisin kuulkaa mielissäni jos joutuisin eilisen aloitukseni takia oikeuteen vastaamaan kunnianloukkaussyytteisiin (mitä suuresti epäilen)! Seison täysin eilisten sanojeni takana ja maksaisin mielelläni vaikka mahdolliset sakot (joita tuskin edes saisin) siitä hyvästä, että sanomiseni julkaistaisiin vaikkapa iltapäivälehdissä oikeudenkäynnistä uutisoimisen yhteydessä. Bring it on Henna! :LOL: See you in court...
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En koskenut siihen aloitukseen, mutta kyllä se on sellainen juttu, että vähemmästäkin on kunnianloukkaus syytteitä nosteltu nettimaailmassa(kin).
Kyllä minä peräänkuulutan edelleenkin sitä Netikettiä, vaikkakin kyseessä olisikin joku tietyntyyppinen ohjelmaformaatti, jossa osallistujat palkitaan mitä hassummin käyttäytyvät.
Voi olisin kuulkaa mielissäni jos joutuisin eilisen aloitukseni takia oikeuteen vastaamaan kunnianloukkaussyytteisiin (mitä suuresti epäilen)! Seison täysin eilisten sanojeni takana ja maksaisin mielelläni vaikka mahdolliset sakot (joita tuskin edes saisin) siitä hyvästä, että sanomiseni julkaistaisiin vaikkapa iltapäivälehdissä oikeudenkäynnistä uutisoimisen yhteydessä. Bring it on Henna! :LOL: See you in court...
Käytkö sä ihan täysillä jos tuollaisesta saat elämääs merkityksen :eek: ehkä on oikeasti parempi jos häivyt muille palstoille missä saat toteuttaa itseäsi :eek: :eek:
 
Ja mitään anteeksipyyntöä en eilisten kommenttieni takia esittäisi Hennalle.

Pienten lasten äitinä minulla on suorastaan velvollisuus esittää huoleni siitä, että media tyrkyttää hänen kaltaisiaan "esikuvia" lastemme ja nuortemme silmien eteen, halusivat he sitä tai eivät. Aloitukseni oli toki provosoiva, mutta joskus provokaatio on ainoa tapa herättää kunnollista yhteiskunnallista keskustelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Voi olisin kuulkaa mielissäni jos joutuisin eilisen aloitukseni takia oikeuteen vastaamaan kunnianloukkaussyytteisiin (mitä suuresti epäilen)! Seison täysin eilisten sanojeni takana ja maksaisin mielelläni vaikka mahdolliset sakot (joita tuskin edes saisin) siitä hyvästä, että sanomiseni julkaistaisiin vaikkapa iltapäivälehdissä oikeudenkäynnistä uutisoimisen yhteydessä. Bring it on Henna! :LOL: See you in court...
Ihme hiippari oot. Jaat ilmeisesti ihmiset kahteen kastiin, alemmassa ovat vapaata riistaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Ja mitään anteeksipyyntöä en eilisten kommenttieni takia esittäisi Hennalle.

Pienten lasten äitinä minulla on suorastaan velvollisuus esittää huoleni siitä, että media tyrkyttää hänen kaltaisiaan "esikuvia" lastemme ja nuortemme silmien eteen, halusivat he sitä tai eivät. Aloitukseni oli toki provosoiva, mutta joskus provokaatio on ainoa tapa herättää kunnollista yhteiskunnallista keskustelua.
:eek:
Opetat pienille lapsillesi, että jos joku ei miellytä niin saa olla törkeä ja asiaton, rikkoa jopa lakiakin tarvittaessa?
 
kyllä munkin korvaan särähti
se että satakiloset naiset sais olla ihan rauhassa bb:ssä, kuka niitä äänestäis kun ne ei ole ns haitaksi kenenkään parisuhteelle.. niinku sai hennan rivien välistä lukea. ja että on niin vaikeaa kun on hyvännäköinen... siis taas yksi sellainen pinnallinen ihminen jota mä en es tervehtis jos naapurissa asuis.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Pitäisi kaivaa vertailun vuoksi ne Tukiais-ketjut esiin ja kysyä arvoisilta moderaattoreilta mikä siinä minun Henna-aloituksessani oli pahempaa kuin niissä ketjuissa, joissa Johanna Tukiainen lytätään todella rumalla ja henkilökohtaisuuksiin menevällä tavalla aivan lyttyyn...

Taidanpa huvikseni pistää koko palstanne banniin ja etsin jonkun sellaisen foorumin, jonka moderaattoreilla on hiukan johdonmukaisempi linja noiden poisteluiden ja bannaamisten suhteen.
Nautitko siitä kun haukut ihmisiä??
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no miksi pitäisi haukkua ketään? oikeuteen kuule haastettu vähemmästäkin :whistle:
Näin,Tukiainen on sanonut että nostaa syytteen,ellei ole jo nostanut erästä palstaa ja palstalaisia kohtaan.
Arvatkaas mikä sen palstan nimi on? :whistle: :D
Suomi24:n kirjoituksista se Tukiainen oli jotain valittanut... Mutta harvoinpa nuo rikosilmoitukset läpi menee. Vertailun vuoksi Ruususen tekemän ilmoituksen perusteella syytteeseen joutui vain muutama tyyppi, koska loppuja ei pystytty jäljittämään millään...
 

Yhteistyössä