Miksi en pidä nuolemisesta?

Onko miehen tekniikassa vikaa vai minussa? Mutta ei tunnu kovinkaan ihmeelliselle tuo nuoleminen!

Se on alkuun ihan jees ja kiihoittaa ajatuksena, mutta en jaksais 2min kauempaa olla nuoleskeltavana. Enkä koskaan ole ollut lähelläkään orgasmia nuolemisesta.

Pyytäisin mieheltäni jopa nuolematta olemista, mutta kun hän kovin itse kiihoittuu siitä... Ja mä olen vaan "hoh-hoijaa" enkä raaski kertoa....
 
Olen ihan sinut pimpsani kanssa. Olen myös avoin seksuaalisesti...
Ja olen rohkea kokeilemaan uusia juttuja. Itsestäni on kiva antaa suuseksiä miehelle.

Muut hommat onkin ihan jees, mutta tämä nuoleminen.. jotenkin vois olla parempaakin???!!

Niitä tekniikkavinkkejä miehelleni sitten, kiitos!
 
En pidä minäkään nuolemisesta. Tykkään itse ottaa suihin mieheltä, peppuseksikin ok, kaikkea siis valmis kokeilemaan. Jostakin syystä vaan tuo mun nuoleminen on ällöttävää. Olkoon tekniikka mikä hyvänsä, niin eipä kiinnosta. Olen vaan hohhoijaa-tyyppinä ja yritän nauttia.Varsinkin sen jälkeen, kun mies vielä yrittää suudella mua. Hyi!
 
jeps
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 18:00 anastasia kirjoitti:
En pidä minäkään nuolemisesta. Tykkään itse ottaa suihin mieheltä, peppuseksikin ok, kaikkea siis valmis kokeilemaan. Jostakin syystä vaan tuo mun nuoleminen on ällöttävää. Olkoon tekniikka mikä hyvänsä, niin eipä kiinnosta. Olen vaan hohhoijaa-tyyppinä ja yritän nauttia.Varsinkin sen jälkeen, kun mies vielä yrittää suudella mua. Hyi!

täysin samaa mieltä. Voisin lukea iltasanomia samalla kun minua nuollaan. Joskus on vaikea kun ei tiedä mitä tekisi, käskisikö lopettaa vai teeskentelisikö että aaah ja oooh.

Itse tykkään ottaa suihin ja se kiihottaa todella. Siinä voi vaikka samalla koskea itseenkin. Kuullostaa tylsältä, ehkä, mutta sormi on ehdoton ykkönen. Peppuseksi menee sen saman iltasanoman kanssa kerran kuussa. Naamalla istuminen vähän paransa nuolemishommaa. Sitä voi aina kokeilla ja sitten voi ottaa munasta kiinni ja sillä hieroa itseään.
 
GRR
musta se on ihanaa, kun opettaa ensin miehen tavoille. itse en pidä kovasta imusta ja ronskista nuolemisesta vaan hellemmästä ja hitaasta käsittelystä. siitä pitää kertoa miehellekin!
 

Yhteistyössä