Miksi ihastus alkoi kehuskella monilla naisillaan yhtäkkiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
se halus ilmeisesti musta eroon? No onnistui ainakin. Poistin sen numeron ja poistin kaiken. Nyt itken täällä ja mietin miten tyhmä olin kun edes kuvittelin mitään. Kaikki oli ok. Meidän piti nähdä huomenna. Äsken se sitten alkoi kertoa miten vientiä riittää ja naisia on vaikka kuinka paljon.
 
vierailija
Miten halus testata? En ymmärrä. Se haluu vaan satuttaa mua? Miks ei suoraan sano että ei kiinnosta? Miks sopii treffit jos kuitenkin haluu eroon? Eikö vois vaan olla vastaamatta?
 
vierailija
Mun ex-mies teki tota suhteen alkuaikoina ja se satutti. Nauroi vaan kun sanoin, etten halua kuulla existä ja heidän sänkytaidoistaan.

Myöhemmin ymmärsin, että oli liian epävarma itsestään. Halus näyttää, että vientiä riittää ja mun on ihan turha ylpistyä kun hän minut huoli.
 
se halus ilmeisesti musta eroon? No onnistui ainakin. Poistin sen numeron ja poistin kaiken. Nyt itken täällä ja mietin miten tyhmä olin kun edes kuvittelin mitään. Kaikki oli ok. Meidän piti nähdä huomenna. Äsken se sitten alkoi kertoa miten vientiä riittää ja naisia on vaikka kuinka paljon.
Näyttämisen tarve. Itsestään epävarma kaveri todennäköisesti.
Ei herätä luottamusta.
 
vierailija
En oo nukkunut yhtään. Että tää sitte tuntuuki pahalta. Saa kyllä juoda kahvinsa ihan keskenään. Pitäskö mun ilmottaa sille että en todellakaan enää halua tavata vai tajuaako se sen ihan ite?
 
Mistä puhuitte ennen sitä? Mainitsiko itse edellisen poikaystävän? Halusiko osoittaa että on hänelläkin naisia ollut? Tai kentis varoittaa ettei sit tuu myöhemmin yllärinä moiset?

Mun on vaikea ymmärtää, miksi edes järkytyit, pahastuit tai suutuit ellei nyt ylistänyt kyseisiä edellisiä naisia suoraan.
 
vierailija
Minun ex teki samaa. Olin tyhmä enkä ymmärtänyt sen olevan varoitusmerkki. Vuosia kestäneen suhteen aikana mies romutti itsetuntoni. Kehuskeli muita naisia yhä vuolaammin ja piikitteli minua. Lopulta kuvioon tuli oudot nettipuuhailut salassa. Faceen ilmestyi outoja naishenkilöitä joita oli tavannut mm. "bussimatkalla".

Muilla naisilla kehuskelu tarkoittaa että miehellä on huono itsetunto, pahimmassa tapauksessa epävakaa persoonallisuus. Huonoa itsetuntoaan hän pönkittää hakemalla muilta naisilta huomiota ja haukkumalla sinua. Oikeasti, olet vasta ihastunut. Älä jää tuohon koukkuun. Juokse.
 
vierailija
Se on ilmiselvä psykopaattinen narsisti. Ole iloinen, nyt säästyit vuosikausien kidutukselta ja kärsimykseltä

Vilpittömät onnittelut sulle (y):), ymmärräthän että vain vakavasti persoonallisuushäiriöinen tekee jotain tuollaista.
Tällä palstalla narsistidiagnoosin saa liki sata prosenttia ex-miehistä ja ylipäätään miehistä, joiden kiinnostus johonkin naiseen on vähentynyt tai lakannut tai jos mies saa mielihyvää siitä, että hänestä on kiinnostunut useampi kuin yksi nainen. Tuo perseestä kaapaistu diagnoosi on ilmeisesti ainoa keino uusfeministiselle naiselle hyväksyä se tosiasia, että miehen mielenkiinto saattaa siirtyä naisesta toiseen. Narsisti ja psykopaattihan sen miehen täytyy toki aina silloin olla!
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
No kyllä puhuin edellisenä päivänä yhdestä yhteisestä tutusta 10vuoden takaa. Mut en sanonut että se on mun exä tms. Koska ei edes oo. Olen idiootti. En tiedä miks suutuin. Nyt se on sitte suuttunut mulle ku aloin kiukutella turhasta.
 
vierailija
Mies kokee aina uhrautuvansa kun vakiintuu naisen takia. Hän halusi siis vain sanoa, että voit olla onnellinen kun sait hänet, vaikka muitakin ottajia olisi ollut. Todellisuudessa niitä ei ole ollut, vaan äiskä on vaan sanonut miehelle, että tämä on komia.
 
vierailija
Tällä palstalla narsistidiagnoosin saa liki sata prosenttia ex-miehistä ja ylipäätään miehistä, joiden kiinnostus johonkin naiseen on vähentynyt tai lakannut tai jos mies saa mielihyvää siitä, että hänestä on kiinnostunut useampi kuin yksi nainen. Tuo perseestä kaapaistu diagnoosi on ilmeisesti ainoa keino uusfeministiselle naiselle hyväksyä se tosiasia, että miehen mielenkiinto saattaa siirtyä naisesta toiseen. Narsisti ja psykopaattihan sen miehen täytyy toki aina silloin olla!
Ei normaali ihminen kehuskele toiselle mahdollisten partnerien suurta määrää ja halua tietoisesti aiheuttaa surua tai tuskaa toiselle osapuolelle. Fiksu ihminen pitää tällaiset mölyt mahassaan ja keskittyy siihen ihmiseen josta on aidosti kiinnostunut.
 
Mies halusi sinun jättävän hänet. Moni mies on selkärangaton luuseri, joka ei halua keskustella siitä, miksi ei halua jatkaa parisuhdetta, vaan mieluummin yrittää loukata toista osapuolta enenevässä määrin, kunnes toinen osapuoli ymmärtää lopettaa suhteen. Näin miehen ei tarvitse jättää ketään eikä selittää mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Tällä palstalla narsistidiagnoosin saa liki sata prosenttia ex-miehistä ja ylipäätään miehistä, joiden kiinnostus johonkin naiseen on vähentynyt tai lakannut tai jos mies saa mielihyvää siitä, että hänestä on kiinnostunut useampi kuin yksi nainen. Tuo perseestä kaapaistu diagnoosi on ilmeisesti ainoa keino uusfeministiselle naiselle hyväksyä se tosiasia, että miehen mielenkiinto saattaa siirtyä naisesta toiseen. Narsisti ja psykopaattihan sen miehen täytyy toki aina silloin olla!
Samaa mieltä siitä, että narsisti-leima lyödään otsaan aika pikaisesti kelle tahansa. Mutta tässä ketjussa narsisti-leima saatiin siitä, että kehuskeli niillä muilla naisilla nykyiselle, ei siitä, että on kiinnostunut muista naisista. Vissi ero.
 
vierailija
Ei normaali ihminen kehuskele toiselle mahdollisten partnerien suurta määrää ja halua tietoisesti aiheuttaa surua tai tuskaa toiselle osapuolelle. Fiksu ihminen pitää tällaiset mölyt mahassaan ja keskittyy siihen ihmiseen josta on aidosti kiinnostunut.
Juurikin noin

Ja nyt hra #13 paljasti ittensä narskupsykopaatiksi kun puolusteli psyykeltään kaksoisolentoaan :D
 
vierailija
Kyl me ainakin miehen kans ihan rehellisesti kerrottiin edelliset suhteet ja ne mitä niissä oli ongelmia. Minusta ihan hyvä juttu, koska siinä itsekin voi herätä että mikä ns. Meni pieleen tai miksi edelliset ei olleet hyviä.
 

Yhteistyössä