Miksi jotkut silikonirinnat näyttävät tältä? (sis. kuva)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta tuleeko tuon näköiset, jos laittaa pienet implantit (240 cc) lihaksen päälle?

Voi vitsit, pari päivää enää aikaa miettiä mitä tekisi.
No sulle laitetaan kyllä sit aika paljon, varsinkin jos ennestään ei ole juuri mitään. Luulempa että näkyy aika selvästi. Itsellä laitettu pisaran muotoiset rintalihaksen alle. Molempiin 1,5dl kokoiset. Ennestään oli kuitenkin jonkin verran omaa rintakudosta/rasvaa, noin b-kupin verran. Ja luonnolliset on! Nyt ainoastaan kahden lapsen pitkän imetyksen jälkeen kun laihdutin aika reippaasti niin tietyssä asennossa hiukan ehkä erottuu se implantti ja tuntuu, mutta muuten ei edes tunnu. Tämä operaatio on tehty mulle 8 vuotta sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/hakkisen-stripparikulta-alasti

on hänellä nätit rinnat =)

P.s. huhhuh minkäläiset kuvat
Rinnat on jees mutta tuolle meikkaamiselle pitäs kyllä tehdä jotain.
ihan ok meikkaaminen se on, ehkä pikkusen liika....

mut yks asia en ymmärrä miksi se mies jääti oma vaimoa hänen takia :/
 
AA
Minäkin olen miettinyt leikkaukseen menoa. Itselläni nykyisin hädin tuskin AA-rinnat, eli ei rintoja ollenkaan. Rintalihaksen alle olen ajatellut ottaa sellaiset pisaranmalliset pussukat, että olisi A-B-kuppi jatkossa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta tuleeko tuon näköiset, jos laittaa pienet implantit (240 cc) lihaksen päälle?

Voi vitsit, pari päivää enää aikaa miettiä mitä tekisi.
No sulle laitetaan kyllä sit aika paljon, varsinkin jos ennestään ei ole juuri mitään. Luulempa että näkyy aika selvästi. Itsellä laitettu pisaran muotoiset rintalihaksen alle. Molempiin 1,5dl kokoiset. Ennestään oli kuitenkin jonkin verran omaa rintakudosta/rasvaa, noin b-kupin verran. Ja luonnolliset on! Nyt ainoastaan kahden lapsen pitkän imetyksen jälkeen kun laihdutin aika reippaasti niin tietyssä asennossa hiukan ehkä erottuu se implantti ja tuntuu, mutta muuten ei edes tunnu. Tämä operaatio on tehty mulle 8 vuotta sitten.
Mulla on a-kuppi, eli just ja just siinä rajoilla. Pyöreät ovat, joten vissiin sitten näkyvät aika hyvin.

Luulin, että 240 oli aika pieni kun vertailee noita sivustoja, missä on kuvia. Yleisemmin on laitettu noin 300-400. Mitä tuo 1,5 dl vastaa?

Oliko kovin kivulias kun laitettiin rintalihaksen alle?

 
viki
Noi on lihaksen päälle laitetut, eron kyllä huomaa... itselläni on osittain lihaksen alle laitetut implantit (anatomisen muotoiset 255cc).. jotka kuitenkin näyttävät suht aidoilta...
 
hiö
Juu, lihaksen päällä ovat. Itsellä oli ennen päällä 9 vuotta, sitten tuli kipeä kova kapseli ja menin uudet laittamaan ja laitettiin lihaksen alle. Nyt on eriiiittäin luonnollisen näköiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta tuleeko tuon näköiset, jos laittaa pienet implantit (240 cc) lihaksen päälle?

Voi vitsit, pari päivää enää aikaa miettiä mitä tekisi.
No sulle laitetaan kyllä sit aika paljon, varsinkin jos ennestään ei ole juuri mitään. Luulempa että näkyy aika selvästi. Itsellä laitettu pisaran muotoiset rintalihaksen alle. Molempiin 1,5dl kokoiset. Ennestään oli kuitenkin jonkin verran omaa rintakudosta/rasvaa, noin b-kupin verran. Ja luonnolliset on! Nyt ainoastaan kahden lapsen pitkän imetyksen jälkeen kun laihdutin aika reippaasti niin tietyssä asennossa hiukan ehkä erottuu se implantti ja tuntuu, mutta muuten ei edes tunnu. Tämä operaatio on tehty mulle 8 vuotta sitten.
Mulla on a-kuppi, eli just ja just siinä rajoilla. Pyöreät ovat, joten vissiin sitten näkyvät aika hyvin.

Luulin, että 240 oli aika pieni kun vertailee noita sivustoja, missä on kuvia. Yleisemmin on laitettu noin 300-400. Mitä tuo 1,5 dl vastaa?

Oliko kovin kivulias kun laitettiin rintalihaksen alle?
1 cc = yksi kuutiosenttimetri = 1 ml eli 1,5dl on 150 cc
 

Yhteistyössä