;MIKSI MIEHEN pitää työntää kalunsa peppureikään?

siis yllättävän moni mies tuota haluaa vaikkei sitä sanoisikaan..Juteltiin joskus baarissa kaveriporukalla,kaveriporukasta siis suurin osa miehiä.

Emmäkään oikein ymmärrä.Onhan se vähän..Likasen kuulosta.
 
vieras
Onko totta, että nainen voi saada anaaliseksissäkin orgasmin?? Jos voi niin tarkoittaako se sitä, että peppuseksi on luonnollista? :eek: Olen aina luullut, että se olisi luonnotonta ja vain normaali yhdyntä luonnollista.
 
auauau
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko totta, että nainen voi saada anaaliseksissäkin orgasmin?? Jos voi niin tarkoittaako se sitä, että peppuseksi on luonnollista? :eek: Olen aina luullut, että se olisi luonnotonta ja vain normaali yhdyntä luonnollista.
Miehen g-piste on persauksissa, joten ainakin niin päin se on ihan luonnollista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko totta, että nainen voi saada anaaliseksissäkin orgasmin?? Jos voi niin tarkoittaako se sitä, että peppuseksi on luonnollista? :eek: Olen aina luullut, että se olisi luonnotonta ja vain normaali yhdyntä luonnollista.
todellakin voi saada :p :snotty:
 
Fleur de la Cour
No ei sinne pakko ole penistä työntää, voi työntää jotain muutakin. Ja siksi sitä tehdään kun se tuntuu hyvältä ja sillä tavoin orgasmit on voimakkaampia. Meillä siitä tykkää molemmat joten apuvälineet on tosiaan käytössä kun eihän mulla ole itsessäni kiinni muuta kuin sormet joita työntää johonkin.
 

Yhteistyössä