;MIKSI MIEHEN pitää työntää kalunsa peppureikään?

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja On sanottu:
On sanottu, että b-rapun talkkari ovat todellisesti homoja.
Varsinkin em. sankarit, jotka ovat naisensa kättä ohjastaneet anusta kohti. ;)

Minä painelen sormin miehen välilihaa, enkä tunge sormia peräaukkoon asti. Vinkkinä niille, jotka ällöävät työntää mitään miehen ahteriin...
Freudin mukaanhan me kaikki kaiketi ollaan biseksuaaleja!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jostain luonnottomasta syystä peräaukkoon asti voi johtua hermoja, jotka voimistaa orgasmia. Mut ei sinne suoleen oo pakko työntää mitään penistä tai kieltä. On niitä (kauheen nimisiä) anustappejakin saatavilla. Itse en tykkää kanssa suuhuni saada mitään mikä on virtsan, ulosteen tai kuukautisvuodon kanssa tekemisissä - eli vierastan suuseksiä. Mut kunnon orgasmi tuntuu kyllä kieltämättä anaalissa asti - eli varmaan (valitettavasti) oon niitä naisia, joiden hermotukset ylettyy peräsuoleen asti. Yök..
Ja lisään tähän, et noi apuvälineet ei todella oo peniksen kokosia. Kerran asiaa (ja vielä humalassa) kokeilleena väitän, et koskee aivan pe*keleesti. Mut ainahan näitä venyttäjiä asian tiimoilta riittää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja On sanottu:
On sanottu, että b-rapun talkkari ovat todellisesti homoja.
Varsinkin em. sankarit, jotka ovat naisensa kättä ohjastaneet anusta kohti. ;)

Minä painelen sormin miehen välilihaa, enkä tunge sormia peräaukkoon asti. Vinkkinä niille, jotka ällöävät työntää mitään miehen ahteriin...
Freudin mukaanhan me kaikki kaiketi ollaan biseksuaaleja!
Kuka uskoo jonkun Freudin väittämiä? Tiedät varmaan myöskin mihin ne perustuvat :LOL:
 
Eihän sinne pyllyyn ole pakko kenenkään antaa mitiin työntää jos siltä tuntuu.
Meillä ollaan kokeiltu, ja hyvältä on molemmista tuntunut, tosin aina ei itselläni ole sellaista fiilistä samaan aikaan kun miehellä, silloin mennään minun halujen mukaan (kun onhan se perseki miun). Parhaimmat orgasmit kuitenkin peppupanoista :p
 
Mä en moralisoi, en pidä sitä likaisena enkä tuomittavana. Itse en vain pidä sitä eroottisena, siksi ei kuulu "valikoimaan". En myöskään halua yhdistää ruokailua ja seksiä :D

Eikös alkuperäinen tarkoitus ollutkin pohtia syitä siihen että miksi miehen pitää työntää kalunsa peppureikään? Eiköhän se ole korvien välistä kiinni mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Mutta tuntuuko se sitten todellakin kaikista harrastajista hyvältä? Ja jos ei niin miksi sitä silti harrastetaan? Ja jos tuntuu hyvältä niin miksi?

Niin, ja jos kaikkea pitää kokeilla... Niin miksi ihan kaikkea? En mäkään ole kiinnostunut varpaista...

Sitäpaitsi, eikö se tunnu lähinnä julmalta kun on niin tiukka paikka? Vai onko se tosiaankin niin kuin aikaisemminkin totesin että jokaiselle löytyy omaa kokoa vastaava paikka...

Tämä ei sitten tietenkään ole mitään tuomitsemista, haluan vaan herättää keskustelua :D
 

Yhteistyössä