Miksi minusta kiinnostuvat vain ukkomiehet, seksiseuraa hakevat ja papat?

  • Viestiketjun aloittaja Ikisinkku
  • Ensimmäinen viesti
Ikisinkku
Tulipa vaan tässä toisesta ketjusta mieleen, että mikä ihme selitys tälle mun karmalle voi olla? Olen siis sinkku, ollut jo vuosia, eikä loppua näy. Mua lähestyy vain ukkomiehet, baarissa seksin vonkaajat ja työpaikalla +70-vuotiaat papat. Miksi? Miksi sinkkumiehet ei kiinnostu musta?

En ole epätoivoinen, en ole tyrkky, en kulje ns. tissipaidoissa, en ole bimbo. Miksi kelpaan vain seksiin tai eläkeikäisille?

Mä oon itse siis 34, ja mulla on tää sama ongelma ollut viimeiset viisi vuotta ainakin.
 
"sinkku"
Tuli vaan mieleen oletko liian lihava, painoindeksi jos normaali , ei sekään kyllä takaa normaaljea lähestymisyrityksiä. Entäs jos itse tekisist alottieta? ja jos olet hoitoalalla, niin varmaa on että vanhat papat pitävät sua maailman ihanimpana ja kauneimpana, ja sitä ei pidä ottaa itseensä. tietysti asetat napakat rajat että katsoa voi muttei koskea....koeta löytää omannäköinen ja omanoloinen, sinulle sopiva mies.
 
Ikisinkku
No olen liian lihava, mutta miksi ihmeessä liian lihava kelpaa sänkyyn ja ukkomiehille? Luulisi, että baareissakin miehet hakisivat sitä seksiä niiltä timmeiltä tyrkkyblondeilta eikä ylipainoiselta. Eikä "helppouskaan" voi olla se avainsana, baareissa notkuu naisia jotka on sata kertaa mua helpompia ja hoikempia, mutta ne eivät kerää samanlaista mieskaartia ympärilleen kuin mä. Ja entäs ne ukkomiehet sitten? Miksi taas mä, kun helpompiakin ois?
 
"palleroinen"
No olen liian lihava, mutta miksi ihmeessä liian lihava kelpaa sänkyyn ja ukkomiehille? Luulisi, että baareissakin miehet hakisivat sitä seksiä niiltä timmeiltä tyrkkyblondeilta eikä ylipainoiselta. Eikä "helppouskaan" voi olla se avainsana, baareissa notkuu naisia jotka on sata kertaa mua helpompia ja hoikempia, mutta ne eivät kerää samanlaista mieskaartia ympärilleen kuin mä. Ja entäs ne ukkomiehet sitten? Miksi taas mä, kun helpompiakin ois?
Timmit tyrkkyblondit ei anna kaikille, vaan he antavat timmeille ja komeille, rokkimmit antaa rentuille muusikoille. Miehet jotka eivät saa seksiä, heille jää vaihtoehdoiksi vain lihavat ja helpot naiset.

Tämä ei ole provokaatio, vaan netissä rehellistä vastiikketonta seksiseuraa hakevat lähestulkoon vain ja ainoastaan REHEVÄT naiset. Jos hoikkia on, heillä on jokin fantasioihin liittyvä lisävaatimus, kuten vaikka poikkeuksellisen iso varustus, etninen eksoottisuus tai poikkeava elämäntyyli.

Lihavuus on epäviehättävää terveydellisten seikkojen takia. Mies pitää terveistä naisista, mutta joillakin on rima alhaalla jotta saisivat edes joskus seksiä, koska parisuhdemarkkinoilla naiset ovat aina suhteellisesti vahvoilla. Normaali peruskuntoinen tai hyväkuntoinen mies saa vaikeammin seksiä kuin lihava huonokuntoinen nainen.
 
"niinno"
Todennäköisesti tuo johtuu siitä, että nuo miehet toivovat saavansa sinulta koska ajattelevat ettei lihava kelpaa kenellekään, eikä saa helpolla seksiäkään. Mutta onhan sekin jotain että olet kuitenkin noiden miesten mielestä seksuaalisesti kiinnostava.
 
"..."
Tunnenkohan sut :D

Ainakin ikä, ammatti ja kuvaus itsestäsi täsmää.

Sanoisin sulle, että vaihda välillä maisemaa. Uusi ympäristö tekee ihmeitä, jos olet jämähtänyt liian pieneen piiriin :)
 
mies37
[QUOTE="vieras";28955168]Kovat on ajat miesmarkkinoilla, täytyy olla 50-kiloinen varakas tai hyvintoimeentuleva isorintainen blondi että kelpaa[/QUOTE]Kovat on ajat myös naismarkkinoilla, tarjontaa on lähinnä reilusti ylipainoisista ja/tai vähemmän naisellisista naisista. Suurin osa niistäkin on yh-äitejä ja enemmän tai vähemmän luonnevikaisia eli näitä "räiskyviä persoonia" ja "silloin tällöin tuittupäitä".

Runkkaan mieluummin, kiitos.
 

Yhteistyössä