Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraissa parempaa
  • Ensimmäinen viesti
"piki"
[QUOTE="Niin";22032502]kyse on siitä, että satun pitämään isosta,sillä ei ole oman piippini kanssa tekemistä.
Vai haluatko tehdä gallupin naisille,ottavatko he miulummin iso,vai -pienimunaisen?[/QUOTE]

On täällä monta sellaista jo ollut ja suurin osa haluaa sopivan ei liiaan isoa tai pientä :)
 
[QUOTE="piki";22032505]Noin 120 naisen jälkeen voin sanoa asian olevan noin juuri! Ei mitään mustaa-aukkoa ole vielä vastaan tullut mutta huomaa ketä pitää paikoistaan huolta![/QUOTE]

Tässäkään asiassa ei tietenkään ole mitään tekemistä esim. yksilöllisillä eroilla.. :xmas: Ihan niinku ei miestenkään kohdalla.. :whistle: :xmas:
 
[QUOTE="piki";22032530]No kyllä sillä liikuntaa harrastavalla eli hoikemmalla yleensä tiukempi on.[/QUOTE]

Siis eikö tässä nyt ollut karvakorvan tiukkuudesta kyse eikä kropan hoikkuudesta?
Kyllä ne vähemmän hoikatkin niitä karvakorviaan huoltaa.
 
Jeeeeeeeeees
Hmm. Nainen, joka kommentoi miehen kestävyyttä tai kokoa, on katkera löysäpillu. Mies joka kommentoi naisen väljyyttä, on vain oikeassa. Itse voin kyllä oman kokemukseni pohjalta sanoa, että harva mies viitsii oikeasti pitää huolta omasta kunnostaan, tai siitä että onko seksi nautinnollista sille toisellekin osapuolelle. Ei paljon jaksa innostaa panostaa, jos toisen bravuuri kestää hetken..
 
[QUOTE="piki";22032522]Ei jessus että akat on katkeria kun joku teidän tavarasta puhuu. miesten nakkeja saakin haukkua niin pal kun haluaa.[/QUOTE]
Mielenkiintoista...
On se vaan poijaat niin, että ei se koko vaan se taito ratkaisee :p
 
"piki"
Hmm. Nainen, joka kommentoi miehen kestävyyttä tai kokoa, on katkera löysäpillu. Mies joka kommentoi naisen väljyyttä, on vain oikeassa. Itse voin kyllä oman kokemukseni pohjalta sanoa, että harva mies viitsii oikeasti pitää huolta omasta kunnostaan, tai siitä että onko seksi nautinnollista sille toisellekin osapuolelle. Ei paljon jaksa innostaa panostaa, jos toisen bravuuri kestää hetken..
No kaikki ei löydä seuralaisiaan lähiöpubin takanurkasta.
 
"Niin"
[QUOTE="piki";22032577]No voi voi luuletko minua kiinnostavan minkä kokoista munaa naiset haluaa :)[/QUOTE]

minun provosoituvan jonkun pienimunaisen sosiopaattisen suomiukon vitinästä?
Once you go black,you never come back.Hyvää illanjatkoa kaikille.
 
[QUOTE="piki";22032430]Niin väität että ei ole löysiä vittuja vain pieni kullisia miehiä?[/QUOTE]

Väitän että on olemassa molempia, väitän myös ettei jokainen römpsä ole löysä synnytyksen jäljiltä, kehtaan myös väittää ettei jokaisen synnyttäneen naisen mies petä, ehkä vain ne pienimunaiset joilla on liian huono itsetunto kohtaamaan oman avio-/avovuoteensa ongelmat ;)
 
[QUOTE="piki";22032530]No kyllä sillä liikuntaa harrastavalla eli hoikemmalla yleensä tiukempi on.[/QUOTE]

Ulkonäkö ei kerro sisäisten lihasten tiukkuudesta yhtään mitään. Tiesitkö että tärinää aiheuttavat lajit kuten juoksu jne. voivat jopa tehdä päinvastaista lantiopohjanlihaksille? Eiköhän se useammin vain mene niin että kunnostaan kaikin puolin huolta pitävät todella pitävät laajemmin myös niiden lihasten kunnosta huolta. Tosin tälläkään hypoteesilla ei voida poissulkea sitä vaihtoehtoa etteikö myös ei-niin-kunnostaan-välittävä nainen treenaisi lantiopohjanlihaksia siinä missä urheilullisempi yksilö.

Ja tosiaan treenaatko sä itse omia lihaksiasi? Pystyt kyllä haukkumaan muita vaan otatko itse vastuuta? ;)
 
[QUOTE="piki";22032577]No voi voi luuletko minua kiinnostavan minkä kokoista munaa naiset haluaa :)[/QUOTE]

Ei sua taida muutenkaan paljon kiinnostaa mitä naiset haluaa. Saatko useinkin samalta naiselta uudemman kerran vai kokevat ensiyrityksen jälkeen että joo tää oli tässä, ei maksa vaivaa?
 
no elä nyt tosissaan ota. Voit kysyä noilta hoidoilta mikä hyvä on.... ;)
Miehet vois kyllä ottaa tosissaan. On todella ällöttävää kun omasta mielestään isomunainen mies kuvittelee olevansa joku taivaanlahja naisille ja seksi on varmasti upeinta mitä akka on koskaan saanut vain koska mies tekee nyt niin avuliaan palveluksen että suostuu vähän kulliaan dippaamaan hänen reikäänsä. Vähän eforttia ees!
 
Miehet vois kyllä ottaa tosissaan. On todella ällöttävää kun omasta mielestään isomunainen mies kuvittelee olevansa joku taivaanlahja naisille ja seksi on varmasti upeinta mitä akka on koskaan saanut vain koska mies tekee nyt niin avuliaan palveluksen että suostuu vähän kulliaan dippaamaan hänen reikäänsä. Vähän eforttia ees!
mie nyt lähin messiin ihan silkasta huvituksesta. En kuulu ryhmään, mikä tyydyttää ittensä, pyyhkii munan verhoon ja lähtee. Mulle naisen tyytyvisyys on paaaaaljon tärkeempi ku oma. loppu on bonusta
 
Jeeeeeeeeees
[QUOTE="piki";22032574]No kaikki ei löydä seuralaisiaan lähiöpubin takanurkasta.[/QUOTE]


Sielläkö sinä siis käyt, koska minä en ainakaan käy. Toisaalta, sehän selittääkin paljon, jos sinun otantasi koostuu lähiöpubin takanurkasta.
 
mie nyt lähin messiin ihan silkasta huvituksesta. En kuulu ryhmään, mikä tyydyttää ittensä, pyyhkii munan verhoon ja lähtee. Mulle naisen tyytyvisyys on paaaaaljon tärkeempi ku oma. loppu on bonusta
Sä oletkin vakaassa parisuhteessa jossa ilmeisesti ollaan ihan suht tyytyväisiä puolin ja toisin ;) Nämä kyseiset yksilöt harvemmin ovat, varmaankin suuresti myös tästä syystä..
 

Yhteistyössä