Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraissa parempaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Niin";22032502]kyse on siitä, että satun pitämään isosta,sillä ei ole oman piippini kanssa tekemistä.
Vai haluatko tehdä gallupin naisille,ottavatko he miulummin iso,vai -pienimunaisen?[/QUOTE]

Minulla on keskikokoa hieman paksumpi kalu. Ja keskimääräistä pidempikin(mikä ei liity tähän) ei siis pieni eikä iso. Mitäs siihen sanot? Itse ottaisin keskikokoisen pillun omaavan naisen mieluiten. En supertiukkaa enkä varsinkaan messuhallia. Pillun väljyys ei siis ole ongelma vain pienimunaisille. Tämä on ihan luonnollista, koska suurin osa peniksistä on keskikokoisia. Ymmärrän varsin hyvin, että normaalipilluinenkin nainen voi tykätä isokaluisesta. Tämä ei kuitenkaan usein ole mikään kynnyskysymys suhteessa. Suurin osa naisista on tyytyväinen keskikokoisen peniksen kanssa. Ymmärrätkö mitä ajan takaa?
 
Ja tosiaan treenaatko sä itse omia lihaksiasi? Pystyt kyllä haukkumaan muita vaan otatko itse vastuuta? ;)
Treenaatko mitä? Mulkkua isommaksi? Paisuvaiskudos ei ole lihasta, jota voi supistella isommaksi ja pienemmäksi. Erektio joko on kova tai ei ole kova. Minun kovuuteeni vaikuttaa visuaaliset ärsykkeet, kumppanin kiihkeys ja estottomuus ja melko suurelta osin RIITTÄVÄN tiukka pillu.
 
mie nyt lähin messiin ihan silkasta huvituksesta. En kuulu ryhmään, mikä tyydyttää ittensä, pyyhkii munan verhoon ja lähtee. Mulle naisen tyytyvisyys on paaaaaljon tärkeempi ku oma. loppu on bonusta
En minäkään kuulu siihen ryhmään. Kiihottavinta seksissä on nähdä naisen nauttivan. Asiaa hieman karrikoiden voisin kysyä, lentääkö sinulta mälli boksereihin, kun dildotat naisellesi orgasmin? Entä jos nainen antaa sinulle käsihoidon? Et halua puristusta lainkaan vaan riittää että naisen ote on vetelä eikä määrätietoinen? Suihinotossa riittää että nainen pitää suutaan auki kuin kala kuivalla maalla. Ei puristusta terskaan huulilla tms. Menikö jakeluun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3lasta ja hyvä on;22032964:
Itse kirjoitin ketjuun tasan siksi kun tiedän, ettei se käytöstä ja synnytyksistä ainakaan löysty...
Minäkin kirjoitan tänne, koska tiedän että kaikilla naisilla löystyy synnytyksessä KOSKA OMALLA LÖYSTYI. Eikö siinä ole jo perusteluja kerrakseen :headwall:
 
Minäkin kirjoitan tänne, koska tiedän että kaikilla naisilla löystyy synnytyksessä KOSKA OMALLA LÖYSTYI. Eikö siinä ole jo perusteluja kerrakseen :headwall:
Ja mä kommentoin myöskin, koska mulla ei ainakaan pillu löystyny synnytyksen jälkeen laisinkaan! Ihan ennallaan on pysynyt ja mieskin on sanonut samaa! Joten ei se perkele kaikilla löysty vaikka miehet väitättekin tietävänne sen. Te ette tiedä synnytyksestä hevonpaskaakaan ettekä joudu sitä kokemaan, joten jollei muijanne värkki kelpaa sellaisena kuin se synnytyksen jäljiltä on niin vaihtakaa sitten akkaa tai menkää jyystämään jotakin tiukkaa reikää jonnekkin.

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Pillun löystymiseen vaikuttaa myös naperon koko sun muu. Itselläni oli ennen synnytystä lantiopohjalihakset kunnossa ja ne ovat edelleen vaikka niitä en sen kummemmin olekkaan treenannut.

Ja turha tulla kenenkään äijän ruikuttamaan että tämä on löysä pilluisen naisen katkera kommentti. Joku sano että että löysät pillut on pienimunaiset puheita ja siihen joku totes että eivätkö naiset parempaa keksi. Samalla lailla voin todeta etteivätkö miehet keksi parempaa syytä kuin että kaikki tähän keskusteluun vastaavat kommentit ovat löysä pilluisten naisten katkeruutta. Ainahan miehet ovat vähän vajukkeja ollu ja ajattelevat väärällä päällä, mutta tää on jo huvittavaa! :LOL:
 
Kannanpa korteni kekoon minäkin. Mulla säännöllisin treeni noille lihaksille on nimenomaan seksi. Kaikki muu on satunnaisempaa johtuen noista kolmesta pienestä lapsesta. Ei siinä arjen tohinassa mitään lantionpohjanlihaksia aina muista treenata. Mutta kyllä mun mies ainakin nimenomaan kehuu tiukkuutta eli ei todellakaan synnytykset välttämättä vaikuta. Ja niinkuin aikaisemmin on jo todettukin, sehän on ihan miehestä kiinni, kuinka paljon vaimoaan treenaa. ;)
 
Mun mies haukkuu mun pillua avoimesti löysäksi, ei paljo tee mieli seksiä kun tietää etten kelpaa sellaisena kuin olen... en tiedä käykö vieraissa, kerran tuli selville että oli vähällä menossa.. toki tiedän että pitäisi treenata yms mutta minusta on loukkaavaa arvostella sellaista asiaa, ei mulla tulis mieleenikään haukkua sen kalua pieneksi.. Tekis mieli käydä nussimassa toista miestä ja tarkkailla miltä siitä tuntuu... olen siis synnyttänyt kerran...
 
seireeni
Harjoitan kaikista mieluiten orgasmijumppaa... :p Yritän kyllä jumpata muutenkin, mutta ei tässä arjen pyörityksessä oikeesti muista, eikä aina edes jaksa kaikkea. Hampaita harjatessani puristelen ilolihaksiani sen pari minuuttia, kävelylle ja jumpalle koitan muistaa laittaa kuulat ja iltaisin jos suinkin jaksan, niin on COME käytössä ja mies seuraa joka kerta yhtä haltioituneena vierestä... Ja aina se on tiukaksi kehunut, kuulemma "tarttuu kiinni" ja lypsää, vaikken itse tee muuta kuin nautin menosta. :D
 
Harjoitan kaikista mieluiten orgasmijumppaa... :p Yritän kyllä jumpata muutenkin, mutta ei tässä arjen pyörityksessä oikeesti muista, eikä aina edes jaksa kaikkea. Hampaita harjatessani puristelen ilolihaksiani sen pari minuuttia, kävelylle ja jumpalle koitan muistaa laittaa kuulat ja iltaisin jos suinkin jaksan, niin on COME käytössä ja mies seuraa joka kerta yhtä haltioituneena vierestä... Ja aina se on tiukaksi kehunut, kuulemma "tarttuu kiinni" ja lypsää, vaikken itse tee muuta kuin nautin menosta. :D
Hyvä niin! (peukku pystyyn)
Tosiaan arjen tohinassa meinaa unohtua tuo pimppi-treeni. Apuna minäkin olen käyttänyt geishakuulia jo vuosia. Aloitin jo teini-ikäisenä ja nyt 3:n muksun äitinä edelleenkin jatkan tätä harrastusta.
Uusin aluevaltaus on ollut kuulien käyttö zumba tunnilla, jo kaiken muun kokeilemani liikunnan kanssa.:wave:
 
seireeni
Tosiaan arjen tohinassa meinaa unohtua tuo pimppi-treeni. Apuna minäkin olen käyttänyt geishakuulia jo vuosia. Aloitin jo teini-ikäisenä ja nyt 3:n muksun äitinä edelleenkin jatkan tätä harrastusta.
Uusin aluevaltaus on ollut kuulien käyttö zumba tunnilla, jo kaiken muun kokeilemani liikunnan kanssa.:wave:
No tunnustan minäkin ettei sitä jokapäivä vaan jaksa! Hampaat irvessä ei jumpatakaan viitsi, joten jos ei huvita, niin ei huvita. Kaksi pientä lasta järjestää mullekin aina välillä jotain muuta ajateltavaa. Mutta yritystä on!

Kuulat oli eka ostokseni erotiikkaliikkeestä joskus 16-vuotiaana ja ainakin siitä asti oon minäkin jumppaillut. Zumba kuulostais kyllä hauskalta kuulien kans, kun jo kävelykin on paljon paljon kivempaa kuulien kans... :D
 
Joku sanoo muijansa pillua löysäksi.Heti on rintama julistamassa asiaa pienimunaisten syyksi.Kuitenkin on vanha klisee että ei sillä koolla ole merkitystä,vittu on sillä.Olen sen monen naisen suusta kuullut.Ja jos miestä vaivaa väljä tavara niin voi sitä tiukemmaksi saada kun on oikea asento.Itse kyllä valitsen ei synnyttäneen.Mielummin niin tiukka että kusikin tulee sumuna kuin Moskovan metro.
 
Minä en ole ikinä haukkunut. Olen kyllä todennut, miksi en laukea tai pysy jäykkänä. Onko miehelläsi sitten pieni? Ilmeisesti on, koska et tunnu tarpeeksi tiukalta. Itselläni on keskimääräistä pitempi ja paksumpi, joten ei ole tullut haukkuja pienimunaisuudesta.
Ehkä koet miehesi kommentit haukkumisena, koska asia on sinulle niin arka? Miehenä voin todeta, että väljyydestä mainitseminen on todella kiusallista, ei sitä kukaan tee pelkästä vittumaisuudestaan...

Mun mies haukkuu mun pillua avoimesti löysäksi, ei paljo tee mieli seksiä kun tietää etten kelpaa sellaisena kuin olen... en tiedä käykö vieraissa, kerran tuli selville että oli vähällä menossa.. toki tiedän että pitäisi treenata yms mutta minusta on loukkaavaa arvostella sellaista asiaa, ei mulla tulis mieleenikään haukkua sen kalua pieneksi.. Tekis mieli käydä nussimassa toista miestä ja tarkkailla miltä siitä tuntuu... olen siis synnyttänyt kerran...
 
Eilen gynellä naisp. gynekolgini kysyi karvanpoisto menetelmästäni käynnin yhteydessä. Hän ei tiennyt valoimpulssihoidoissa käymistäni. Kerroin tämän ja vain 10-20% enää karvastosta aktiivisia. Ne on helppo epiloida tai nyppiä.:wave:
 

Yhteistyössä