Miksi roikutte täällä?

  • Viestiketjun aloittaja haloo
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Mulla tyttö nukkuu vielä ja mies tossa kattelee telkkua. Mä siivosin eilen ja olen lähdössä sauvakävelylenkille n. tunnin päästä. Eikä meillä neiti enää kattele lastenohjelmia (10-v).
 
hitto
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Miksi ette käytä aikaa tehokkaammin ja vaikka siivoa nyt kun lapset katsovat lasten ohjelmia? Tai miksette istu lastenne viereen ja ole siinä läsnä?
Sulla sittten onkin tärkeä työ vahtia koneella, että me käytetään sunnuntai aamu oikein:)
 
Mitä läsnäoloa se on, kun muksu tuijottaa tiiviisti töllöä...eihän se edes huomaa mua siinä :D

Ja siivoaminen meillä onnistuu vaikka lapsi olisi touhuissa mukanakin ja samalla kun meikäläinen siivoaa muuta kämppää, niin muksu siivoaa yleensä oman huoneensa.

Isäntä nukkuu vielä, joten en viitsi häntä kilistelyllä ja kolistelulla herättää...lisäksi on niin paha olo, etten luultavasti edes tänään siivoa. Taidan jättää sen isännän huolenaieeksi koko alkuraskauden ajaksi.

Roikun siis täällä koska pystyn siihen. Tällä olotilalla kun ei juuri muuta tehdä kuin istuta tai maata :/
 
2+
Muu perhe nukkuu ja täältä saa tietoa Eileki mies saoi että lehdesä oli että heimon kala on vetänyt tuotteita pois.sanoin kyllä tiesin jo monta päivää sitten...ai mistä kaksplussalta =)

Tein´täältä saamalla ohjella makaronilaatikkoa koskelaskijaan nam..ukko taas mistä sait ohjeen....ai mistä kaks..=)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 2+:
Muu perhe nukkuu ja täältä saa tietoa Eileki mies saoi että lehdesä oli että heimon kala on vetänyt tuotteita pois.sanoin kyllä tiesin jo monta päivää sitten...ai mistä kaksplussalta =)

Tein´täältä saamalla ohjella makaronilaatikkoa koskelaskijaan nam..ukko taas mistä sait ohjeen....ai mistä kaks..=)
Mun mies jo nykyään sanoo, et kysy kaksplussalta, jos on jotain mitä pitäis selvittää netin kautta. Että siellä ne tietää kaiken :D
 

Yhteistyössä