Miksi tämä palsta ei voi olla enää hauska?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennen tänne oli kiva tulla kun juttua riitti ja jos oma olo kaipasi piristystä niin takuulla täältä sai mahansa ja posket kipeiksi nauramisesta.Nykyisin meno on sellaista että viihtyvyys nolla.
 
sinä pidät joka asiaa kiusaamisena, pidä taukoa muutama päivä ettet sekoa vielä pahemmin
Samat sanat, sinä taas kuvittelet tietäväsi mitä mun pikku pään sisällä liikkuu...(y)
Monet muut täällä kokevat myös sen saman ällöttävän tunteen, että ilmapiiri on vajonnut alas kuin lehmänhäntä...ei se mitään kuvitelmaa ole..tunne on vähän sama kun huomaa olevansa samassa ahtaassa huoneessa käärmeen tai narsistin kanssa:sick:
 
vierailija
Samat sanat, sinä taas kuvittelet tietäväsi mitä mun pikku pään sisällä liikkuu...(y)
Monet muut täällä kokevat myös sen saman ällöttävän tunteen, että ilmapiiri on vajonnut alas kuin lehmänhäntä...ei se mitään kuvitelmaa ole..tunne on vähän sama kun huomaa olevansa samassa ahtaassa huoneessa käärmeen tai narsistin kanssa:sick:
käärme tai narsisti osaa tekeytyä uhriksi ja yrittää kerätä kaikkien huomion ja syyttää muita kaikesta mikä ei miellytä.
 
käärme tai narsisti osaa tekeytyä uhriksi ja yrittää kerätä kaikkien huomion ja syyttää muita kaikesta mikä ei miellytä.
Näin on ja myös viattomaksi joka pelaa näppärästi kahdella puolella ja sotkee asioita ja ihmissuhteita ym.
Älä ahdista mua nurkkaan Lispetti tai mä annan tulla kaiken tänne mitä sillon tapahtui.
 
vierailija
Näin on ja myös viattomaksi joka pelaa näppärästi kahdella puolella ja sotkee asioita ja ihmissuhteita ym.
Älä ahdista mua nurkkaan Lispetti tai mä annan tulla kaiken tänne mitä sillon tapahtui.
kannattaa pitää taukoa palstalta että saa jotakin muuta ajateltavaa. näät Lisbetin joka puolella. Herää kysymys että miksi yrität niin kovasti mustamaalata muutamaa naishenkilöä täällä. kirjoitit että hoidat haukkumiset yksityisesti. sinään kannustat muita mm lisbetin kimppuun nyt. ei tuo ole muuta kuin taktikointia.
 
Katselkaa tämä. Täällä palstalla on muutama tällänen ihminen. https://youtu.be/NBLG6vqX6s0
mitä. huomatkaa jos joku käyttää teitä hyväksi tällälailla
Ihan asiaa, paitsi ''muutama'' pikku juttu.
Mä halusin olla Lispetin ystävä, kerroin hänelle aivan liikaa asioistani ja elämästäni...joskus jopa aamu neljään saakka saatettiin jutella ja mä oikeesti avauduin hänelle. Sitten tapahtui jotain ja sain kuulla ihan ihme huhuja itsestäni, jotka tiesi 2 ihmistä ja toisesta olin ja olen 100% varma ettei kertois asioita eteenpäin...joten jäljelle vain 1 mahdollinen. Tämä henkilö oli kuullut minusta jotain jonka päätti kertoa eteenpäin kolmannelle ihmiselle joka sitten lähestyi minua ja kysyi asian todenperäisyyttä...ja usko tai älä, mutta tää kaikki alkoi paljastumaan vain siksi, että erään ihmisen oikea nimi paljastui palstalla.

Kerronko lisää? Mulla on kyllä aikaa.
 

Yhteistyössä