Miksi tyttölapset haluaa liikkua kotona alasti?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
No niin, vähän yleistävä otsikko. Mutta minun tuttavapiirissä on nyt sattumoisin tämmöisiä tyttöjä. Pojatkin kyllä riisuuntuu kotona vähille vaatteille, mutta ei ihan alasti asti. (jättävät pikkuhousut jalkaan)

Ja se on just kotona kun pitää olla ilman vaatteita, ei muualla. Usein kotona lähtee vaatteet ja vaippa, jos semmoista sattuu käyttämään.

Vaatteet ei kyllä ahdista tai ole muuten kiristäviä... Tätä olen ihmetellyt kun seurailen tuota omaakin tyttöä, ikää vajaa 2 v.

Onko muilla näin??

:) :) :)
 
ot
meillä ei juosta paljain persen matojen pelossa.. että jos joku niitä sattuu jostan hesestä saamaan, niin ei tarvii pestä ihan koko taloa kun paljasta perää on hierottu ympäsiinsä! :x
 
Meillä on kolme tyttöä eikä kukaan kulje kotona (eikä muuallakaan) alasti.. :eek:

Mutta joo, tuttavapiirissä on kyllä tämmöisiä tyttöjä.. :whistle:
Mä oon niin natsiäiti etten antais lasteni viipottaa alasti kotona(kaan).
 
ap
Minua ihan hirvittää kun oma tyttö haluaa kulkea alasti, kun itse olen vilukissa. Sisälläkin kuljen villasukat jalassa ja villatakki tavallisten vaatteiden päällä. (sellainen pitkä vielä)

 
Heh
kahden nudisti tytön(2 ja 3.v) äiti ilmoittautuu mukaan:D
Saatan pukea tytöt monta kertaa päivässä ja aina kun tullaan/ollaan kotona niin vaatteet lähtee ekana pois;) Syytä en tiedä mutta sama ilmiö on kesät ja talvet:D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
kahden nudisti tytön(2 ja 3.v) äiti ilmoittautuu mukaan:D
Saatan pukea tytöt monta kertaa päivässä ja aina kun tullaan/ollaan kotona niin vaatteet lähtee ekana pois;) Syytä en tiedä mutta sama ilmiö on kesät ja talvet:D
Sepä se kun sitä tapahtuu "kesät talvet"!
Nimim. Kesää kauhulla odotellessa... (eihän se pidä mitään päällään)

:)
 
d
Mulla on tämmönen poika.. Kaupasta kerran lähdettiin itkupotkuraivarin takia ku olis talvipakkasella tahtonu riisua itsensä alasti autokärryyn, koska kotona potkutteli omallaan aina munat paljaana ;)
 
vieras
Meillä nyt 5v on alasti kotona. On ollut tuollainen jo pari vuotta ei nuku edes yöpaita päällä vaan alasti.
Ihan normaalia meillä.
Ja sanon vielä että jos vieraita tulee niin silloin on vaatteet päällä :)
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
kahden nudisti tytön(2 ja 3.v) äiti ilmoittautuu mukaan:D
Saatan pukea tytöt monta kertaa päivässä ja aina kun tullaan/ollaan kotona niin vaatteet lähtee ekana pois;) Syytä en tiedä mutta sama ilmiö on kesät ja talvet:D
Sepä se kun sitä tapahtuu "kesät talvet"!
Nimim. Kesää kauhulla odotellessa... (eihän se pidä mitään päällään)

:)
se on kesällä sitten meidän piha jossa juoksee pari nakupelleä:D
Kyllä kotona pitää saada olla alasti jos haluaa;)itse en kuitenkaan yleensä ole mutta saa olla jos haluaa:D
 
Meillä taas kun pojan serkkupiirissä tyttöjä ja poikia, niin pojat nakuilee omani mukaanlukien. Tytöillä pysyny vaatteet päällä. Mulla nyt reilu 2v ja kotona/isovanhemmilla vaatteet lentävät heti sisälle päästyä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
kahden nudisti tytön(2 ja 3.v) äiti ilmoittautuu mukaan:D
Saatan pukea tytöt monta kertaa päivässä ja aina kun tullaan/ollaan kotona niin vaatteet lähtee ekana pois;) Syytä en tiedä mutta sama ilmiö on kesät ja talvet:D
Sepä se kun sitä tapahtuu "kesät talvet"!
Nimim. Kesää kauhulla odotellessa... (eihän se pidä mitään päällään)

:)
se on kesällä sitten meidän piha jossa juoksee pari nakupelleä:D
Kyllä kotona pitää saada olla alasti jos haluaa;)itse en kuitenkaan yleensä ole mutta saa olla jos haluaa:D

Se tästä puuttuisi jos äiti ja isä heittäisivät myös vaatteet nurkkaan! :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä on kolme tyttöä eikä kukaan kulje kotona (eikä muuallakaan) alasti.. :eek:

Mutta joo, tuttavapiirissä on kyllä tämmöisiä tyttöjä.. :whistle:
Mä oon niin natsiäiti etten antais lasteni viipottaa alasti kotona(kaan).
Peesi tälle!
Ja totean vielä etten oikein ymmärrä miksi jotkut antaa lasten olla koko ajan nakuna, meilläkin on lapset yrittäny riisua huvikseen mut silloin on sanottu et vaatteet pidetään päällä ja ettei aikuisetkaan nakuna kulje ja se on rittänyt.
 
Meillä viime kesänä 3 vuotias ( poika ) pomppi alasti tämän tästä pihalla. Samainen poika nyt siis 4 v ei vieläkään voi mennä kakalle riisuutumatta alasti. Tyttö meillä on sentään rajottanut nakuilut vain kotiin. Niin ja kyennyt kakkaamaan vaatteet päällä :whistle:
 
ot
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä on kolme tyttöä eikä kukaan kulje kotona (eikä muuallakaan) alasti.. :eek:

Mutta joo, tuttavapiirissä on kyllä tämmöisiä tyttöjä.. :whistle:
Mä oon niin natsiäiti etten antais lasteni viipottaa alasti kotona(kaan).
Peesi tälle!
Ja totean vielä etten oikein ymmärrä miksi jotkut antaa lasten olla koko ajan nakuna, meilläkin on lapset yrittäny riisua huvikseen mut silloin on sanottu et vaatteet pidetään päällä ja ettei aikuisetkaan nakuna kulje ja se on rittänyt.
ja sitten vielä ihmetellään kun ei pääse jotkut madoista eroon.. enpä ole ajatellut että on yleistäkin hillua lasten alasti kotonaan. toivottavasti emme kyläile usein tälläisissä paikoissa. :x
 
Älä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
kahden nudisti tytön(2 ja 3.v) äiti ilmoittautuu mukaan:D
Saatan pukea tytöt monta kertaa päivässä ja aina kun tullaan/ollaan kotona niin vaatteet lähtee ekana pois;) Syytä en tiedä mutta sama ilmiö on kesät ja talvet:D
Sepä se kun sitä tapahtuu "kesät talvet"!
Nimim. Kesää kauhulla odotellessa... (eihän se pidä mitään päällään)

:)
se on kesällä sitten meidän piha jossa juoksee pari nakupelleä:D
Kyllä kotona pitää saada olla alasti jos haluaa;)itse en kuitenkaan yleensä ole mutta saa olla jos haluaa:D

Se tästä puuttuisi jos äiti ja isä heittäisivät myös vaatteet nurkkaan! :)
ny:D Kyllä ne "oikeat" nudistitkin jostain saa alkunsa:D
Tosin meillä taitaa kyllä vielä olla toivoa eli menee varmaan nuoruuden piikkiin:D Ja ollaanhan sitä saunassakin koko perhe alasti joten luulisi että tää viuhahtelu on suomalisille ihan luonnollista ellei jopa geeneissä;)
 

Yhteistyössä