Miksi vitussa miehen piti ostaa pojalle kevari!!!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Juppari1
Nyt on kukkahattutädit tas asialla, ihan naurattamaan rupes. oma kevari kulki mittariin 137kmh (4-tahtisena) . kauheaa kiljuntaa ettei 16 vuotiaan aivot olisi kehittynyt ajamaan edes satasta :D voin sanoa että kevarilla ajo oli paljon helpompaa 16 vuotiaana kuin tänä päivänä autolla vaikkei siinäkään mitään vaikeaa ole.. kevarikortti on lisäksi aivan eri luokkaa kuin mopokortti mikä on jo aikaisemmin mainittu. eikä ne aivot kahdessa vuodessa niin paljon kehittyisi että 16 vuotiaana ei saisi ajaa edes sataa kevyellä pyörällä kun 18 vuotiaana saa ajaa esimerkiksi niin tehokasta autoa kun rahaa piisaa
 
"mikko88"
voi luoja ihmisiä mitä se on teiltä pois jos mä tuolla liikenteessä ajelen normaalisti kevarilla?Jos taas en olisi ostanut kevaria niin ajelisin mun mopolla sitten yhtlailla ja varmemmin sillä heittäsin veivin kun kevarilla?Ja kyllä löytyy myös auto mutta ajan kymmenen kertaa ennemmin prätkällä koska se on kivaa toisin kun autolla ja paljon halvempaa.
 
järkikäteen
[QUOTE="mikko88";28297289]voi luoja ihmisiä mitä se on teiltä pois jos mä tuolla liikenteessä ajelen normaalisti kevarilla?Jos taas en olisi ostanut kevaria niin ajelisin mun mopolla sitten yhtlailla ja varmemmin sillä heittäsin veivin kun kevarilla?Ja kyllä löytyy myös auto mutta ajan kymmenen kertaa ennemmin prätkällä koska se on kivaa toisin kun autolla ja paljon halvempaa.[/QUOTE]

B kortin omaava joka ajaa kevarilla :)
onko mitään nolompaa yhdistelmää olemassa !
 
liikennesäännöt osaava
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;21791321:
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä vanhempia jotka ostaa lapselleen mopon tai kevarin tms! Se kertoo siitä että haluavat päästä lapsestaan eroon, ihan oikeasti. En ole tavannut sellaista joka osaisi ajaa liikennesääntöjen mukaan ja kunnolla. ihan päätöntä mopopoikien meno.
olis lohjalla
 
lucifer
ite äitinä oikein odotan että muksut kasvaa ja pääsevät moottoripyörän sarviin. harjoittelu on jo siinä mielessä käynnissä että vanhemmalla on jo mopo ja mönkijä joilla päristelee ja nuorempikin alkaa päästä jo mönkijänajamisen saloista selville. kesällä viimeistään. ja peltoauto on heti käytössä kunhan jalat yltää polkimille ja nenä ratin yli.
 
Skullar
Mulla on kevari ja oon nyt 17. En oo koskaan törmänny mihinkään, kaatunu tai satuttanu itteeni sillä. Ja on tullut sitä satasta ajettua kanssa, eikä mitään kamalaa ole tapahtunut.
 
heheheheee
Siis oikeesti... mulla ei oo kevaria... kylläkin mopo on... mut siis tää syyttely... tiivistettynä: "nuoret juovat, nuoret eivät osaa ajatella ja nuoret ovat syynä Suomen kolareihin". Eiköhän ainakin voisi näitten puheiden perusteella jättää ne ajamiset vaan meille nuoremmille... olisin enemmänkin huolissani teistä vanhemmista henkilöistä, jotka manaavat että jokainen kaksipyöräisellä ajava kuolee... toki... moni kuolee liikenteessä vuosittain... mutta kuitenkin liikenneonnettomuuksien ikähaarukka taitaa olla enemmänkin 20-50v... eli älkää murehtiko!!!!!!
 
Anna poikien olla poikia. Ei sitä mitään opi jos ei mitään uskalla ja elämä jää elämättä jos takertuu pelkäämään. Yhtälailla sitä voi henkensä menettää kadulla kävelemällä tai autoa ajamalla.
 
luoja
eihän siinä muuta mutta alkoholi ei hyvä. Itse nukahtaisin skootterin rattiin kun on järjellinen ajaja nii mikäs siinä minun mielestä on loukkaavaa sanoa että 16vuotiaalla on niin pienet aivot että ei voisi ajaa kevarilla.se on ihan siitä kiini miten lapsi kasvatetaa hyvin vai huonosti. jotku ovat jopa niin säälittäviä että kun ei omalle pojalle voi ostaa vaikka jos raha ei riitä niin sitte päätetään haukkua sitä naapurin äijää kun meni lapselleen kevarin ostamaan
 
ihmehommaa
ei jumalauta nyt oikeasti HERÄÄ. Ei sitä kevarikorttia saa jos ei osaa ajaa. Veikkaan että itse et ole edes moottoripyörään koskenut saatikka ajanut? Ottaa päähän tommoset stereotypiat... moottoripyöräilyhän on parasta mitä housut jalassa voi tehdä. Suurin osa nuorista, vaikka alkoholia juokin, osaa olla sen verran järkeviä ettei sinne rattiin lähde, nyt vittu oikeesti herätkää ja kokeilkaa vaikka itse moottoripyöräilyä....
 
marts
No ei tossa voi mitään varmaan, varsinkaan tuon ikäinen poika ei mitään usko, jos on jotain mopopoikia. Varmasti juo alkoholiakin?
Huono yhdistelmä: miehet+alkoholi+renkaat alla
Joo ja polttelee varmasti pilveä ja haistelee liimaa ja varmastikkin vielä heroiiniakin käyttää kun kerta mopopoika on. Mikä teitä H*l*etin kukkahattutätejä oikein vaivaa? Menikö tamppooni väärin päin perseeseen vai?
 
Oi vitun pässit
Mullaki kun nyt vasta mopo on ja kevari ettimäs niin kyllä oon itte meinannu mennä autoja päin.. hmmh.. syy ollu siinä kun eivät oo autoilijat osannu sääntöjä ovat tulleet vaa kärkikolmion takaa etee ja oot itte joutunu varomaa.. siinäki on osa syy kun ei helvetti ne autoilijat osaa ajaa/liikennesääntöjä
 
Nuorivielä
Juu jis kevarilla/moottoripyörällä täräyttää auton jans yhteen, siinä ei paljoo tarvita. Autolla ajaminen eri juttu.. Jis ette tajuu niin ette. Yks kaveri kuoli kun tömäytti auton kans yhteen. Auto&auto ois ollu pienempi tuho, autit vaan uusis huhhuh miten hurjaa. -.- kaikki ei oo selvästi miettiny/tuetonen ettei moittirioyöräily ole verrattavissa autolla köröttelyyn.
 

Yhteistyössä