Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

Ihan vaan pientä galluppia, että miten on lähteneet synnytykset käyntiin. Itsellä eka oli 40+5 ja tämä toinen on nyt edennyt vaiheeseen 39+6 ilman merkkiäkään tulevasta synnytyksestä...

Velv
 
Esikoinen syntyi 40+1 kiireellisellä sektiolla,joka kesti 5min.Synnytys käynnistyi 2vrk aiemmin säännöllisillä supistuksilla ja lapsiveden menolla,mutta synnytyssalissa ponnistus ei tuottanut tulosta vauvan ison koon ja virhetarjonnan vuoksi.
 
Mulla käynnistyi vesien menolla 39+3 aamulla kun nousin sängystä. synnytyksen kesto oli kokonaisuudessaan 10h ja 10 min, tosta ponnistusta 2h 15 min. olihan se ihan kamalaa, mutta vaivan väärtti. :heart:
 
Mulla, pyynnöstäni käynnistettiin synnytys rv 40+5. siitä reilun 8h päästä oli tyttö maailmassa. Vaadin käynnistystä koska mulla ei ollu tietoakaan supistuksista, ei mistään synnytykseen liittyvästä. edellisenä iltana kävin vielä 5km lenkin ja imuroin auton... syntyessään vauva huusi tunnin putkeen, varmaan sitä ku joutu syntymään kylmään maailmaan. sitä vitsailinkin et mahassa kelluis varmaan vielä juhannuksenakin =)

nyt 2kk ikäisen vauvan tuore, onnellinen äiti :heart:
 

Yhteistyössä