Millä viikoilla teillä alkanut aamupahoinvointi?

Mä voin pahoin heti ovulaatiosta sinne asti kun mittatikku pystyi plussaa näyttään. Sen jälkeen pahoinvointi loppu kuin seinään eikä sitä ole sen jälkeen ollut. Nyt viikkoja 38. Tuo kuulostaa omituiselta, mutta niin se vaan meni. Kroppa vissin reagoi siihen hedelmöitymisprosessiin, hylki siittiöitä tms. Sanoin miehelle, että jos ei tärpänny niin kumma on, niin oli kuvottava olla. Ekassa raskaudessa voin pahoin viikot 7-11.
 
En oo ollu lainkaan ainoastaan hiuksia lähti ekalla kuukaudella mahdottomasti et piti melkein 10 centtiä leikata
 
Kun mulla kesti poitsua odottaessa se pahoinvointi melkein sinne viikolle 20 asti.
Ja nyt tosiaan alkoi huono vointisuus näin aikasin.
Mulla on vielä sellanen tilanne että opiskelen tällä hetkellä ja valmistuisin lokakuun alussa (kesäloma ois tossa välissä), mutta kun voin huonosti ja on kuvotusta ja olen tällä hetkellä työharjoittelussa niin mietin että pitäiskö mun siirtää harjoittelu vähän myöhemmälle? Ettei mun tartte soitella töihin joka aamu että voin pahoin ja oksentelen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:37 Halinappi kirjoitti:
Kun mulla kesti poitsua odottaessa se pahoinvointi melkein sinne viikolle 20 asti.
Ja nyt tosiaan alkoi huono vointisuus näin aikasin.
Mulla on vielä sellanen tilanne että opiskelen tällä hetkellä ja valmistuisin lokakuun alussa (kesäloma ois tossa välissä), mutta kun voin huonosti ja on kuvotusta ja olen tällä hetkellä työharjoittelussa niin mietin että pitäiskö mun siirtää harjoittelu vähän myöhemmälle? Ettei mun tartte soitella töihin joka aamu että voin pahoin ja oksentelen.
Seuraile tilannetta muutama päivä? Varmasti siellä arvostaisivat, jos sitten siirrät, jos tuntuu mahdottomuudelta jaksaa/pystyä olemaan siellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:38 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:37 Halinappi kirjoitti:
Kun mulla kesti poitsua odottaessa se pahoinvointi melkein sinne viikolle 20 asti.
Ja nyt tosiaan alkoi huono vointisuus näin aikasin.
Mulla on vielä sellanen tilanne että opiskelen tällä hetkellä ja valmistuisin lokakuun alussa (kesäloma ois tossa välissä), mutta kun voin huonosti ja on kuvotusta ja olen tällä hetkellä työharjoittelussa niin mietin että pitäiskö mun siirtää harjoittelu vähän myöhemmälle? Ettei mun tartte soitella töihin joka aamu että voin pahoin ja oksentelen.
Seuraile tilannetta muutama päivä? Varmasti siellä arvostaisivat, jos sitten siirrät, jos tuntuu mahdottomuudelta jaksaa/pystyä olemaan siellä.
Joo kyllä mä sitä mietin ja vieläkun elintarvike osastolla olen töissä ja jotkut hajut saa mut yökkimään. Ja sitten vielä että mua väsyttäää ihan hirveesti.
 

Yhteistyössä