Millä viikolla sait keskenmenon?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 22:28 Grape kirjoitti:
trappa. mulla just samallailla kun sulla. onko sulla omaa nikkiä..vois jutella enemmän y-viestein.
Joo, jutellaan vain. Miten saan oman nikin? Rekisteröitymällä varmaankin.. En ole ollut näillä Kaksplussan sivuilla ennen. Mutta menen nyt koettamaan reksiteröitymistä ja koetan saada tuon Trappa nikin. Laita viestiä.
 
11+4 ja tää keskenmeno on tällä hetkellä käynnissä. Huamenna meen kaavintaan. Tää oli mulla toinen keskenjäänyt keskenmeno, eka sellanen oli rv 14. Kummassakin alkiot keskeytyneet jo toisella kuulla, mut ei tullu ulos.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 13:10 JeJa kirjoitti:
11+4 ja tää keskenmeno on tällä hetkellä käynnissä. Huamenna meen kaavintaan. Tää oli mulla toinen keskenjäänyt keskenmeno, eka sellanen oli rv 14. Kummassakin alkiot keskeytyneet jo toisella kuulla, mut ei tullu ulos.
Lämmin osanottoni! :heart: voimia jaksamiseen!
 
Mamma 77
Itse sain keskenmenon viime kesänä viikoilla 20+3. Odotin kaksosia ja poikia olivat molemmat. Henkisesti raskasta ja vieläkin tulee välillä itku. Aika se on joka parantaa haavat. Uutta on pakko yrittää, jos uusi raskaus menis loppuun asti ja saisimme oman pikku nyytin. Voimia kaikille !!! :hug:
 
enkelin äiti
Mie menetin pienen enkelipoikani rv 35+1,täysin terve poika lähti enkelin syliin 8.2.07.Istukka irtosi täysin eikä mitään ollu tehtävissä.Laskemme enkelin hautaan tiistaina.Tuska ja suru on aivan suunnaton enkä voi oikein käsittää tapahtunutta.Ikävä ja kaipuu riepoo ja tuska ja suru on jotain käsittämätöntä.Omakin hengenlähtö oli hiuskasrvan varassa kun miulta puuttui joku hyytymistekijä verestä menetin 10 litraa verta,minuu leikattiin 7 tuntia mutta onneks lopulta veri saatiin hyytymään ilman että kohtu ois poistettu,sitä en varmasti olis kestänyt.Otan osaa teijän kaikkien vastaavan tilanteen tai km:n kokeneen suruun.Tää tuska on jotain käsittämätöntä ja tuntuu kun kukaa ei tät vois ymmärtää. :'(
 

Yhteistyössä