Millä viikolla sait keskenmenon?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 19:00 enkelin äiti kirjoitti:
Mie menetin pienen enkelipoikani rv 35+1,täysin terve poika lähti enkelin syliin 8.2.07.Istukka irtosi täysin eikä mitään ollu tehtävissä.Laskemme enkelin hautaan tiistaina.Tuska ja suru on aivan suunnaton enkä voi oikein käsittää tapahtunutta.Ikävä ja kaipuu riepoo ja tuska ja suru on jotain käsittämätöntä.Omakin hengenlähtö oli hiuskasrvan varassa kun miulta puuttui joku hyytymistekijä verestä menetin 10 litraa verta,minuu leikattiin 7 tuntia mutta onneks lopulta veri saatiin hyytymään ilman että kohtu ois poistettu,sitä en varmasti olis kestänyt.Otan osaa teijän kaikkien vastaavan tilanteen tai km:n kokeneen suruun.Tää tuska on jotain käsittämätöntä ja tuntuu kun kukaa ei tät vois ymmärtää. :'(
iso halaus :hug: itkettää sinunkin puolesta- ei oma suru riitä.
 
Kohtalotoveri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 12:54 Mamma 77 kirjoitti:
Itse sain keskenmenon viime kesänä viikoilla 20+3. Odotin kaksosia ja poikia olivat molemmat. Henkisesti raskasta ja vieläkin tulee välillä itku. Aika se on joka parantaa haavat. Uutta on pakko yrittää, jos uusi raskaus menis loppuun asti ja saisimme oman pikku nyytin. Voimia kaikille !!! :hug:
Voimia sinullekin! Itse olen kokenut saman vuonna -99. Sain keskenmenon rv 22 ja odotin myös kaksospoikia, oli raskas kokemus eikä sitä koskaan unohda. Nyt sittemmin meille on syntynyt tyttö 5/00 ja poika 1/04. Aika nopeasti siis tämän keskenmenon jälkeen tulin uudestaan raskaaksi.
 
Rv 6, loka 05, tuli itsestään pois
Rv 7, helmi 06, havaittu vasta vko 11, lääkkeellinen keskeytys

nyt kolmas raskaus menossa viikolla 6+2 (lähes vuoden hedelmöityshoitojen jälkeen), mutta kovasti kipuillut parin päivän ajan, joten jatkoa noille kahdelle kovasti pelkään.
 
jenmo
Keskeytynyt km todettiin elokuussa -06 viikolla 11.
Vauvanalku tosin oli menehtynyt jo viikolla 7 :(
Lääkkeellinen tyhjennys, seurauksena kohtutulehdus. Ootettiin em. takia yhdet kuukautiset ja alettiin yrittään uudestaan. Yhet menkat vielä tuli, ja nyt oon onnellisesti raskaana taas.

Alkuun pelotti kamalasti, mutta nyt raskauden puolta väliä lähestyttäessä ylisuureksi kasvaneet pelot on jo alkaneet helpottaa.

Voimia kaikille km:n tai useamman kokeneille! :hug:
 
joku oli kysellyt tutkimusten tuloksia. Tuloksista sen verran, että vauvan kromosomeja ei saatu kasvamaan, joten niitä ei saatu tarkastettua. Mutta ulkoisesti mitään vikaa ei löydetty. Meidän vanhempienkin tulokset olivat normaaleja...
Lääkäri arveli, että kyse saattaisi olla pienimuotoisesta tukoksesta, joka muodostuu esim. istukkaan ja aiheuttaa keskenmenon.
Tuloksena on se, että nyt kesällä olisi lupa yrittää uudestaan ja tueksi raskauteen voidaan harkita joko asperin-hoitoa tai sitten olikohan se hepariini, jota pistoshoitona käytetään.
Enpä tiedä uskaltaako sitä enää yrittää, pitkälle edenneet raskaudet ja sitten keskenmeno on niin rankka kokemus :'( :'( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 16:30 surumieli kirjoitti:
n.6+2, todettiin 8+2. Menin ultraan kun alkoi hiljalleen vuotamaan. :'(
Miten sinulla rupesi pikkuhiljaa vuotamaan, jos sopii kysyä? Itse olen nyt rvlla6+? ja viikon verran ollut pientä vuotoa yksittäisinä päivinä ja pelkään kesken menoa :'(
 

Yhteistyössä