Millainen lapsestani tulee?

Millainen lapsestani tulee jos jatkan samaan malliin kuin nykyään hermostuessani? Kun olen kireänä eikä lapsi tottele, kaksivuotiaani joutuu kokemaan miltä tuntuu pois töniminen ja repiminen pirruuden kohteen luota. Hermostuneena vain huudan hysteerisenä ja potkin itse tavaroita ja viskelen niitä pitkin seiniä. Lapseni näkee ja kuulee kaiken. Yhden kerran olen jopa pienesti ottanut niskavilloista kiinni muksua. Lääpsinyt olen useamman ekrran kämmenellä tai pyyhkeellä muksua käteen kun ei tottele kieltoa.
Tiedän kyllä mitä pitäisi ja eipitäisi tehdä, mutta yksinhuoltajana ja kotiäitinä on välillä voimat niin lopussa etten enää välitä. Olen muutnekin ollut aina tempperamenttinen ja äkkipikainen.
Millainen lapsestani tulee jos hän joutuu kokemaan tällaista vuosien aikana useammankin kerran? ..tai vielä pahempaa.. jatkuvasti?
 
Uskon että lapsesta tulee väkivaltanen ja suurimmissä määrin luultavasti sua kohtaan. Ei ole mikään syy että on yh kotiäiti toki on väsynyt mutta se ei ole syy moiseen käytökseen kyllä se juontaa ihan sisimmästään. Ehkäpä sun llis hyvä mennä jonnekkin missä voit opetella vihanhallintaa tai aina kun tiedostat että alat olemaan räjähtämis pisteessä, mene toiseen tilaan keräämään hermosi kasaan ja sitten yrität uudelleen :) noin teen itse usein ja se helpottaa. Olen niin kauvan toisessa huoneessa kunnes olen valmis uhmiksen kanssa "uusinta otteluun".
 

Yhteistyössä