Millainen on ollut vastenmielinen työkaverisi?

  • Viestiketjun aloittaja työkaveri
  • Ensimmäinen viesti
Millipidetär
Nuori anorektisen laiha mies/poika...koki minut haasteena kun oli ollut 2 vuotta kauemmin samassa työssä ja olin uusi tulokas, yritti olla esimieheni vaikka olimme ns. samalla tasolla, pärjäsin paremmin työssä kuin hän ja hän koki siitä alemmusskompleksia ja haukkui ja tiuski minulle
 
Mulla oli tosi sovinistinen ja muutenkin haukkuva mies. Tuntui ettei mun mielipiteellä ollut mitään arvoa, koska olin NAINEN! Miesten jutut kuunteli aina huolella.


Ap, et tulisi mun kaa töissä toimeen. Me ainakin lähimpien työkavereiden kesken rupsutellaan vapautuneesti jos pierettää B)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:
Mulla oli tosi sovinistinen ja muutenkin haukkuva mies. Tuntui ettei mun mielipiteellä ollut mitään arvoa, koska olin NAINEN! Miesten jutut kuunteli aina huolella.


Ap, et tulisi mun kaa töissä toimeen. Me ainakin lähimpien työkavereiden kesken rupsutellaan vapautuneesti jos pierettää B)
saanko kysyä, millaista työtä teet? vaikea kuvitella naisia pieremässä joukolla duunissa..
 
Yksi puhui kaikista paskaa selän takana,m inusta ehkä keskimääräistä enemmän. Lopulta kyllästyin siihen jauhantaan ja sanoin suoraan, mitä hänen puheistaan ajattelen. Mikään ei muuttunut. Toinen mikä nykyään ärsyttää, on koulussa tehtävät ryhmätyöt: yhdessä ryhmätyössä kaksi muuta jäsentä eivät oikeasti tee mitään, eivät vastaa sähköpostiin, eivät tekstiviestiin. Aion maanantaina ilmoittaa, että yhteistyö on loppu.

Ainiin ja yhdessä kaupassa oli kassana keski-ikäinen naimisissa oleva mies, joka oli pikkujouluristeliyllä käynyt naulaamassa 18 v. tyttöä. Tämän jälkeen mies meni parikymppisten työtovereidensa luokse kehumaan, miten nuorta ja kiinteetä oli saanut. Hyi v.ttu. Eipä muuten tullut se tyttö enää ikinä töihin. Mutta äijä kyllä jatkoi limaisia juttujaan.
 
Vepasto
Sellainen, joka teki listoja siitä, mitä töitä muut työntekijät olivat tehneet ja sitten valitti kun itse ei saanu niin paljon tuloksia aikaiseksi. Se oli kuulemma meidän syy, koska oltiin tehty helpommat työt ja hänelle jäi vain ne vaikeat ja aikaavievät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:
Mulla oli tosi sovinistinen ja muutenkin haukkuva mies. Tuntui ettei mun mielipiteellä ollut mitään arvoa, koska olin NAINEN! Miesten jutut kuunteli aina huolella.


Ap, et tulisi mun kaa töissä toimeen. Me ainakin lähimpien työkavereiden kesken rupsutellaan vapautuneesti jos pierettää B)
saanko kysyä, millaista työtä teet? vaikea kuvitella naisia pieremässä joukolla duunissa..
tehtaassa ollaan.... ja kyllä meitä on siinä "pierujengissä" sekä miehiä että naisia
 
vieras
Keski-ikäinen nainen, joka oli äärimmäisen ilkeä muutamille työkavereilleen. Haukkui ja vähätteli suoraan päin naamaa, naureskeli ja veetuili minulle erityisesti.

Oli selkeästi kateellinen eräälle nuorelle ja nätille työntekijälle ja onnistui lopulta savustamaan tämän ulos työpaikasta. Minua harmitti sen tytön puolesta ihan hirveästi ja sanoinkin hälle, että ko. kiusaaja on vain kateellinen eikä tytön työnteossa oikeasti ollut mitään vikaa.
 
Ahdistava ihminen, joka puhui ihan jokaisesta pahaa selän takana, ja joillekin päin naamaakin. Valehteli omaksi edukseen ja niin edelleen. Rasistikin vielä. Oikein kusipäiden kusipää, ja vielä harvinaisen täydellinen lajissaan.
 
juups
Iltavuorossa parina ollut keski-ikäinen hoitaja, joka vietti suurimman osan työajasta lukien päivän lehtiä päiväsalissa ja kerran oli löytynyt saunasta nukkumasta. Veemäinen tilanne, kun pitää yksinään pukea vanhukset yökuntoon, vaihtaa vaipat ja vessattaa, jakaa ruuat ja syöttää, jakaa lääkkeet, kirjoittaa rapsa ja vielä pitääkin se. Sitten kyseinen henkilö tuli kotiin lähtiessään keskeyttämään pitämäni rapsan yöhoitajille ja sanoi, että meidän iltavuorohan meni tosi kivasti ja jouhevasti....:headwall:
 
N. 20 vuotta vanhempi mies joka hiplaili vähän väliä vaikka käsikin lopettamaan. Mieheni kävi paikalla, ei tarvinnut sanoa mitään, kunhan mulkaisi, niin sitten tajus lopettaa.
Samassa työpaikassa oli toinen samanikäinen mies joka muuten ihan mukava, mutta kerran alkoi huutamaan minulle että täällä ei mitään oma-aloitteisuutta kaivata, vaikka hän oli hetki sitten tehnyt juuri saman asian, joka siis auttoi asiakkaita, ja siksi katsoinkin että mitä hän tekee. Mutta en siis ilmeisesti olisi saanut (ei hän ollut edes mikään esimies)...
 
Jaa sellainen kiva nainen :snotty:

Paikan pomo, joka vaan istui toimistossa tekemässä mitään tai sitten kun teki, niin vittuli vaan kaikille ihan syyttä suotta.

Mulle esim huusi mun muka hukkaamista kuolitodistuksista, vaikka ne ei edes olleet tullut vielä koko taloon... Vaikea hukata olemattomia tavaroita. :whistle: :snotty: :headwall:

Yhtäkkiä muutenkin oli niiiiin mukava että ja sitten yhtäkkiä iski puukkoa selkään.

Sain raskausvaivaisena yksin (oli kohdunkaularaskaus, mitä en tiennyt ja vatsakipuja ja vuotoa) raahata portaita pitkin kellariin (ihan laiton tila ko hommaan) arkistoa ihan yksin ja vanhaa solariumia sieltä poies. Kaaduinkin pari kertaa arkistolaatikoitten kanssa. |O |O |O
 
Riikka
Mun pahin työkollega, kun kaveriksi ei voi sanoa, oli sellainen lähes eläkkeelle joutanut juonitteleva Sinikka. Puhui pahaa seläntakana ja joskus ihan naaman edessäkin, oli utelias kyylä sekä maailmanmestari manipuloija. Niin ja laiska kuin helvetti. Mestari manipuloijana oli esim. esimieheltä saanut urkittua palkkanikin, kun oli pelännyt sen olevan liian hyvä... Ihanaa et tajusin lähteä sieltä puljusta pois. Inhottavinta oli varmaan se kun ahdisti mut yhteen huoneeseen ja haukkui niin et aloin itkemään ja seisoi oven edessä niin etten päässyt pois huoneesta.
 
myymä
Mies joka teki suoria seksiehdotuksia eikä lopettanut vaikka tein kyllä varsin hyvin selväksi etten ole kiinnostunut!
Lähes joka päivä kuitenkin kommentoi ulkoista olemustani ja jatkoi ehdottelua..
Ei kuitenkaan käsiksi käynyt :D :LOL:

Oli sellainen vapaassa suhteessa elävä.
 
Keski-ikäinen, lapseton, hartaan vakaumuksen omaava tiukkapipo. Varsinainen vastuunvälttelijä, jolla kuitenkin oli tuhat ja yksi kehittämisehdotusta muiden työskentelytavoista ja luonteenpiirteistä. Ja mikä hänessä eniten ärsytti, niin tapanaan oli "jatkaa" jokaista vuosilomaa tai virkavapaata sairaslomilla, alkuun ja loppuun pikku pätkät niin johan sai taas levätä ja rentoutua.

Yksityisen hoitolaitoksen pomo jolla ei ollut mitään hoitoalan koulutusta, mutta kuitenkin "tietotaitoa" omasta mielestään tarpeeksi puuttumaan mm. asiakkaiden (mielenterveyskuntoutujia) lääkitykseen ja terapioihin. Jos hoitajan ja asukkaan välille syntyi jostain syystä kiistatilanne, pomo asettui aina asukkaan puolelle, ja asukkaathan oppivat varsin nopeasti käyttämään tuota hyväkseen. Räikeää voiton tavoittelua asiakkaiden hyvinvoinnin kustannuksella.
 
No semmonen kaikkitietävä kaunotar, josta ei ikinä tiennyt millä tuulella töihin liihottaa. Saattoi olla kolmekin päivää puhumattta (siis tietenkin pakolliset), jos vaikka miesystävänsä oli hänen mielestään toiminut väärin jne. Ärsyttävä tapaus :whistle:
 
mulla tähän mennessä yks puolta vanhempi mies leipomossa joka ei ikinä tervehtinyt tms ja välillä puhui musta tyyliin "nyt se laiska harjoittelija on taas jossain.. ai hups se onkin tuossa vieressä" tms. aina puhui paskaa niin että kuulin vieressä. tosi ääliö. mun kaverin isä ja kun mä asiasta viimein ärähdin sanoi että se nyt on hänen huumoriaan :headwall: :headwall:
 
Eräässä päiväkodissa oli sellainen dominoiva, kenties omaan uraansa ja elämäänsä ja vääriin valintoihinsa pettynyt vanhemmanpuoleinen lastentarhanopettajatar, joka mitä ilmeisimmin sairasti jonkinsortin mielenailahtelevaisuutta; yhtenä päivänä hän oli oikein ihastuttava, seuraavana päivänä piikikkään purevana, kokouksissa totuudentorvena, ryhmässä itkettäen lapsia ja työkavereitaan...
Jopa pk:n johtaja taisi hieman pelätä häntä, muut kai suhtautuivat häneen jonkinasteisella pelonsekaisella kunnioituksella? Itse välttelin parhaani mukaan... :|
 
vieras
Työpaikan marmattaja, joka valittaa ohikulkiessa päivän säästä. Hänen pointti on varmaankin jutella ystävällisyyttään, mutta raskasta kun aina hänet nähdessään kuulee marinaa. :) Pitää joskus vastata että "tänään ei sada läheskään yhtä paljon kuin eilen!" :D
 

Yhteistyössä