millainen on sirkkatuoli?

mulla ois kuva. tai siis kuva vastaavasta. siis meillä on kristiina-tuoli, joka on samalainen kuin sirkkatuoli, mutta pienempi. mutta mää onneton en osaa pienentää tuota kuvaa. :whistle: sanon miehelle, että pienentää, kuhan tulee kotio ja laitan sit vaik profiiliin. =)

niin ja näin etukäteistietona, tuoli on vähä niin kuin pyörään saatava lasten turvaistuin, jossa on sit toimistotuolin kuusrenkainen jalka. niin ja tuolissa on säädettävissä istuma kaltevuus. =)

 
Joo meillä on tuo kyseinen sirkkatuoli kylpemisen apuvälineenä kun tyttö ei istu,eli ihan tavallinen oranssinen pyöränistuin johon laitettu valjaat ja se kiinnitetty mustaan kylpyaltaaseen.Todella kätevä meillä,arki helpottui suuresti :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 17:00 mammuska kirjoitti:
Joo meillä on tuo kyseinen sirkkatuoli kylpemisen apuvälineenä kun tyttö ei istu,eli ihan tavallinen oranssinen pyöränistuin johon laitettu valjaat ja se kiinnitetty mustaan kylpyaltaaseen.Todella kätevä meillä,arki helpottui suuresti :)
Ihan totta? siis tavallinen pyöränistuin?
 
en saa/ osaa ottaa sellasta kuvaa, minkä sais laitettua profiiliin, siis megatavut saan pienennettyä tarpeeksi pieniksi, mutta kuvapisteitä on liikaa, enkä osaa muokata kuvaa sillai, että sit näkys tuoli, vaan kun yritän muokkaamalla vähäentää kuvapisteiden määrää, niin kuvassa näkyy vain yks tuolin kulma. :eek: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2005 klo 21:28 sieppo kirjoitti:
vähäkö oon tyytyväinen ku sain sen vihdoinki onnistuun. :D eli nyt pitäs olla kuva profiilissa siitä meillä olevasta tuolista. :D :D
KIITOS! Eli tuoli on vähän kuin auton turvaistuin :) ..mistäkähän nimi sirkkatuoli-- :whistle:
 
meillä tuo tuoli on 11kk.n ikäsellä ja jaksaa olla vaik "koko päivän", siis istuma-asento niin tukeva ja hyvä, että siinä kyllä pystyy olemaan. ja vielä ku ottaa huomioon sen, että meillä tuo tyttö on niin hypotoninen, ettei itse kannata / tue itseään ollenkaan.
 

Yhteistyössä