Millaiset välit yh:lla exän kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Hannap
  • Ensimmäinen viesti
Hannap
Alko tässä yks pvä mietityyttään, et minkälaiset välit muilla yh:lla on exänsä kanssa..
Itellä välit exän kanssa melkein paremmat kun vuosiin kun ollaan vain lastemme vanhempia ja tunteita meidän välillä ei enää ole.
Kritiikkiä saatu aika paljon kun välillä vietetään aikaa yhdessä lasten kanssa..Eikä toi kritiikki oo useinkaan positiivista...
 
mamablues
Meillä on kans hyvät välit. Todettiin ettei ole lapsille hyväks jos tapellaan kokoa ajan. Pitää kuitenkin olla koko ajan tekemisissä keskenämme. Mulla on yksin huoltajuus eikä olla tehty mitään virallista sopimusta tapaamisista. Hyvin on tähän asti sujunut. Vietettiin joulukin yhdessä ja ihan hyvin meni. Ollaan oltu vasta reilu vuos erossa eikä kumpikaan vielä edes seurustele kenenkään kanssa, mutta eiköhän siitäkin selvitä kun se aika koittaa.
Tullaan nyt paremmin toimeen kuin koskaa. Ollaan parempia kavereita kun oltiin pari.
 
TaruK
Kaikkea muuta kuin hyvät! Yritetään käyttäytyä muksun nähden ja kuullen. En koskaan moiti isää muksulle, valitettavasti tiedän ettei tilanne ole toisessa päässä samanlainen. Isä on kuitenkin tärkeä lapselle, ja hän saa rakastaa isäänsä, vaikka minä en kestä koko ihmistä. En soita hänelle koskaan, tekstiviestillä saatan kysyä jonkun asian. Hän soittaa minulle kyllä kaljoissaan ja saa aina riidan aikaiseksi. Onneksi voin sulkea puhelimen, sitä vartenhan muutin pois, ettei enää tarvitse riidellä. Riidelköön nykyisen kumppaninsa kanssa.
 

Yhteistyössä