millaisia mielikuvia teille tulee palstalaisista nikin/avattaren perusteella?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki naispuoliset vaikuttaa pinnallisilta ja seksiseksiseksisekseiseksikäs tyypeiltä, eli samaa mössöä kaikki.
"Mun perse kasvoi millin vasemmalle, vittu mä oon läski"
"Kyllä sä olet kaunis ja seksikäs, mun ihku sexy baibeeeh, saanko nuolla sua hani"
Eli mielikuvissa kaikki on halpoja lunttuja.

Onneksi on Mömmö ja päätön. Ilman ei täällä kestäisi kukaan.
Sinä taidat olla huumorintajuttomampi tai seksuaalisesti rajoittuneempi kuin muut. Päättömällä ja Mömmö-sedällä on huumorintajua ja kyllä he reagoivat kauniiden naisten kuviin ja myös kirjoittavat sen. En ymmärrä miten sinä näet asian noin erilailla.
 
vierailija
Sinä taidat olla huumorintajuttomampi tai seksuaalisesti rajoittuneempi kuin muut. Päättömällä ja Mömmö-sedällä on huumorintajua ja kyllä he reagoivat kauniiden naisten kuviin ja myös kirjoittavat sen. En ymmärrä miten sinä näet asian noin erilailla.
Luniksen avattaresta tulee mieleen Pohjois-Korean tiedustelupalvelun naisupseeri, joka on joutunut syytettyjen penkille Suuren Johtajan arvostelusta.
 
Sinä taidat olla huumorintajuttomampi tai seksuaalisesti rajoittuneempi kuin muut. Päättömällä ja Mömmö-sedällä on huumorintajua ja kyllä he reagoivat kauniiden naisten kuviin ja myös kirjoittavat sen. En ymmärrä miten sinä näet asian noin erilailla.
Miten huumorintaju liittyy tähän asiaan?
Mene sinä twerkkaamaan pillu paljaana ja ole hiljaa,
Nauretaan kaikki yhdessä.
 
Viimeksi muokattu:
Päätön on muuten vaikea. Päätön on ehkä eronnut ja sillä ei ole ihan pieniä lapsia. Tai en mä tiedä onko eronnutkaan... mutta jotenkin sen perhe on etäämmällä. Päättömän on pakko tykätä kaljasta, makkarasta ja jääkiekosta :)

Pessimistillä on sellanen ylisiisti hyvin minimalistinen asunto. Ei hurjan iso. Ehkä kerrostalo. Pessimistillä on jokin keräilyharrastus... en vaan tiedä vielä mitä se keräilee. Pessimistillä on myös jotain viini tai ruoka hifistelyä. Tai se ehkä tykkää aina joskus testailla jotain uutta ruokareseptiä (mikä on mahdollisimman moniulotteinen ja vaikea), mutta se ei tykkää sellasesta normi arkiruuan tekemisestä.

Tähän kohtaan sellanen huutonauru ku olla ja voi. Sori.

@päätön
 

Yhteistyössä