Millanen oli ensimmäinen päivä perheenä kun tulitte vauvan kanssa sairaalasta kotiin?

  • Viestiketjun aloittaja mitä nyt muistan
  • Ensimmäinen viesti
mitä nyt muistan
Esikoisesta: Ihmeteltiin miehen kanssa pikku ihmistä. Syötiin hyvin ja katseltiin leffoja.

Toisesta: Lähettiin heti pihalle ulkoilemaan, paljon huomiointia isolle sisarelle. Pyykinpesua, ruuanlaittoa...
 
Jännää..
Esikoisesta: Ressasin et ku herää niin miten saan tissille, ku ei suostunut imeen.. ja muutenkin vähän oli jännittävää..

Toisesta: Niin ulkoilin esikoisen kans, leivoin jotain ku tuli kavereita kattoon vauvaa..
 
Äiti ja sisko kävi sairaalassa kattomassa,Mies haki mut ja esikon,kävi ostamassa mulle super hampparin sun muuta pöperöö,halus kuulemma ajatella et maitoo tulee hyvin :D
eipä siinä mitään kummoisempaa ollut,totuteltiin pieneen pari päivää..
 
Voih, se oli hyvin liikuttava päivä. :'( Itkettiin molemmat miehen kanssa, pieni, uusi perheenjäsen kyydissä. Oltiin todella liikuttuneita ja onnellisia.

Päivä oli tuulinen ja pilvinen kesäkuinen päivä. Illalla haettiin ateriat mäkistä. Taisin syödä McFeast-aterian. =) Tosi juhlat siis. ;)

Mutta, tuota päivää ei kyllä unohda koskaan. Tuntui ihan epätodelliselta, että oltiin vauvan kanssa kotona vihdoin, pitkän odotuksen jälkeen. :heart:

Olipas mukava avaus tämä! :flower:
 
Esikoinen: ihasteltiin vauvelia ja mentiin isovanhempien luo kylään, tätini ja hänen miehensä kävivät siellä myös. Kävin äitini kanssa keskustassa ja mies & ukki olivat vauvan kanssa sillä aikaa, järkyttävät ennakkopaineet mutta hyvin se meni :D

Kuopus: en oikeastaan muista. Esikoinen halusi kovasti hoitaa vauvaa, mies oli töissä, äitini oli seurana hetken aikaa.
 
kotiuduttiin illalla klo 20 paikkeilla, et sairaalakassin purkua, vauvan ihmettelyä ja omaan sänkyyn nukkumaan. Koti oli viimesenpäälle siivottu, jopa jääkaappi oli pesty (miehen toimesta). Mul oli postpinalipäänsärky, joka alkoi uudestaan pahenemaan kotiutumisesta seuraavana päivänä, et mieleen on lähinnä jääny se karsea olo, vaik muuten hyvin toivuinki!
 
hoin vaan itselleni että olen äiti... välillä täyty nipistää itteään et tajusin sen olevan totta.. sitä onnellisuutta ja rakkautta olin pakahtua siihen... vaavi pääs heti koti kierrokselle ja vaikka olin väsymyksestä haljeta en malttanut nukkua yhtään koko yönä :heart:
 
Keittiönoita
Hassua, että muistan sen päivän, vaikka esikoisen alkuvaiheista en ilman päiväkirjaani paljon mitään muistaisikaan. Elokuun alkupuolen päivä, kesän helteet rajun ukonilman jälkeen ohi. Äitini mut ja likan haki sairaalasta...eikä ollut edes turvaistuinta, kun ei sellaisia oltu vielä keksittykään =) Koti tuntui tyhjältä ja vieraalta ja olin aika rikki. Äiti taisi keitellä kahvit. Isäni tuli illemmalla hakemaan äitini, kun olin äidille sanonut, että ei tarvitse jäädä yöksi. Faijalla oli mukanaan kattilallinen makkarakeittoa sekä kassillinen ruokaa. Kun vanhempani lähtivät, seisoin vain pinnasängyn vieressä tytärtäni katsellen ja mietin, miten helvetissä me tästä selvitään. Sen muistan, että ensimmäinen yö kotona oli kirkas, sillä seisoin monasti sen yön aikana parvekkeella tuijottaen tähtiin.

Kuopuksen kohdalla exä tuli hakemaan - ja oli jo turvakaukalokin - ja ilta vietettiin iloisesti ihmetellen uutta tulokasta. Systerin perhe kävi moikkaamassa ja esikoinen oli ihan innoissaan pikkuveljestä. Ja niin oli kissatkin, joten kisuparat saivat aina välillä struuttauksen vesisuihkua naamallensa, kun meinasivat hypätä junnun viekkuun koisimaan.
 
P
Ensimmäinen:Oli aivan ihanaa omistaa ikioma nyytti. Sen vain muistan, että eka yö meni valvoessa.
Toinen: Vanhempi lapsi oli hyvin kiinnostunut vauvasta, häntä sitten porukalla hoidettiin.
Kolmonen: Kotityöt tais olla ohjelmassa aika pian.. Ja jotenkin vain kauhistutti, että nyt meillä on jo kolme lasta... =)

Sitä vain jotenkin onnellisesti unohtaa sen hetken.. tai no joka kerran on ollut sellainen olo, että apua, kuinkahan tästä selviää, varmaan väsymys suurimpana syynä.
 

Yhteistyössä