Milloin olette plussanneet? Ja raskausoireet pinoon!

  • Viestiketjun aloittaja Aaaaaapee
  • Ensimmäinen viesti
Aaaaaapee
Toiveet on ylhäällä, et nyt ois napannut, joten näitä ois enemmän ku kiva lukea.. :whistle:

Itellä on nyt kp 26, kierrosta ei oo hajuakaan pillereiden pois jättämisen jälkeen. Väsyttää aivan älyttömästi, alavatsaa nippailee (ei yhtä "voimakkaasti" kuin normaalisti ennen menkkoja) ja turvottaa. Ensi perjantaina on pakko tehä testi, kun viikonloppuna on juhlat, jossa on skumpat ja viinit ruuan kanssa. Mut millään ei malttais odottaa!

Joten laittakaahan omia plussahetkiä ja raskausoireita pinoon, jotta saan jatkaa kuumeilua. :rolleyes:
 
Plussausajankohtia en enää muista, mutta ensimmäinen oire oli joka kerta se että keittiön vimeäri alkoi haista tympeän oksettavalta. Varmasti ostin putkimiestä tai vastaavaa lientä kun ajattelin että viemäri on menossa tukkoon.

Nii ja plussausonnea sulle sinne!
 
vierailija
Plussausajankohtia en enää muista, mutta ensimmäinen oire oli joka kerta se että keittiön vimeäri alkoi haista tympeän oksettavalta. Varmasti ostin putkimiestä tai vastaavaa lientä kun ajattelin että viemäri on menossa tukkoon.

Nii ja plussausonnea sulle sinne!
Tuossa just miehelle valittelin, kun ennen niin hyvälle tuoksuneet huuhteluaine ja löylytuoksu ei yhtäkkiä tuoksuneetkaan taivaalliselle, vaan lähinnä kävi vaan nenään. :LOL:
Kiitos! :love:
 
vierailija äiti minäkin
Jokaisen raskauden kohdalla mä olen jostain syystä ovulaation jälkeen yksinkertaisesti vain "tiennyt", viimeisellä kerralla katsottiin jo vaunut ja kaukalo valmiiksi ennen raskaustestiäkään. Viimeisessä testin tein varmaan viikko kuukautisten ajankohdan jälkeen. Ensimmäinen mun raskaus oli kohdunulkoinen, silloin oli heti kuukautisten jäätyä olo ettei kaikki ole ok ja muissa olen aavistellut sukupuoletkin oikein.. Luota siis intuitioosi. VVarsinaisia oireita on ollut rintojen arkuus, palelu ja väsymys, muuten raskaudet olleet oireettomia
 
Aaapeee
Oireet jatkuu edelleen.. :whistle: Eilen pillahdin saunassa itkuun eikä siitä meinannu tulla loppua sitten millään ja maha on niin turvonnut, että näytän 6. kuulla olevalta. Menkkaoireet loistaa poissaolollaan, ei edes ärsytä. Puhumattakaan kivuista. Aamulla tein Pregcheckin, näytti negaa. Tosin tänään on kp 28, ainakin ennen pillereitä kierto oli 32-33 päivän luokkaa. Tänään on kuitenkin pakko käydä hakemassa herkkä testi noiden viikonlopun juhlien takia. Joka tapauksessa juominen jää siihen yhteen skumppalasiin, mutta jätänkö senkin juomatta.. :unsure:

Tein nyt tästä näköjään oman kuumeiluketjun. :whistle:
 

Yhteistyössä