Milloin raskauspahoinvointi loppuu?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Saaraella, 12.09.2009.

1. mutta

mutta Vieras

mutta miten olette selvinneet töissä pahassa olossa? Itse jos on huono oksettava olo niin olen ihan vuoteen oma... :( pelottaa ettei paha olo lopu. Oon nyt saanut töissä sovittua muutaman vapaapäivän/lomapäivän ensi viikoksi..oletteko ottaneet saikkua? miten jos tää olo kestää ihan tuhottoman kauan, en kestä. :(

2. "huh"

"huh" Vieras

Minulla helpotti välillä aina pariksi päiväksi jo viikoilla 9-12, ehdin jo huokaista helpotuksesta kun sitten taas jatkui. Nyt viikkoja 16 ja nyt voin sanoa että olo jo hyvä, ainoastaan aamuisin pikkusen huonovointisuutta joka lähtee kun saa tarpeeksi syötyä.

Alussa oli olo todella toivoton, neuvolasta tai mistään en saanut tukea ja olin todella syvästi masentunut. Päivät menivät oksentaessa ja toivoessa että päivä on vain ohi. Onneksi tuosta selvisin ja nyt on jo elämä aurinkoisempaa. Postafenia söin kun teratologisesta palvelusta sitä suositeltiin. Ja onneksi oli ymmärtäväinen työterveyslääkäri, olin melkein 2 kk sairaslomalla töistä.

Voimia kaikille tuon kauhean voinnin kanssa kamppaileville. Mikään ei tosin silloin tunnu lohduttavan, ei varsinkaan että ei raskaus ole sairaus ja kuuluu asiaan...

3. Ei kivaa

Ei kivaa Vieras

Raskausviikolla 19 mennään ja yhä vain lentää puklu aina aamuisin ja muutenkin öklö olo pitkin päivää:(

4. Heiduliini

Heiduliini Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.12.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla menossa 12 viikko ja edelleen ällöttää, vaikkakin parempaan suuntaan onneksi menossa :) Viimeiset kolme viikkoa ollut kyllä lähinnä sänkypotilas. Eikä mikään auttanut, ei syöminen, ei mehun/veden juominen...Aikaisemmissa raskauksissa ainoastaan esikoisen aikana oli pahoinvointia, sekin vain aamulla ja helpotti päivän mittaan. Että olin kyllä aivan ihmeissäni, kun nyt tuli näinkin kovat pahoinvoinnit.
    Tsemppiä sulle ja toivotaan, että pian alkais helpottaa :)

5. vierailija

vierailija Vieras

Ihan asiallinen kysymys aloittajalta. Joskus pahoinvoinnin äkillinen loppuminen voi olla merkki huonoista uutisista, kuten esim. itselläni keskenmenosta. Yleensä niin kauan kun äiti voi pahoin, sikiö voi hyvin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri