Minä ns. toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja Pettäjä
  • Ensimmäinen viesti
Äiti-alokas85
Jos minulle kävisi niin että mies pettää, niin luultavasti syyttäisin kyllä vain omaa miestäni. En voi tietenkään sanoa varmuudella, koska en tiedä mikä ensimmäinen reaktio olisi jos niin kävisi.
 
viima76
Enemmän mun mielestä säälittävä tässä tapauksessa on vaimo, joka tietää asiasta eikä lemppa miestä pihalle! Ja vaikka kerran on pettänyt niin ei se automaattisesti tarkoita että on ikuinen pettäjä! Vaikka varmasti kynnys on hieman matalampi.. Riippuu paljon ihmisestä! Olihan Johannes Virolainenkin naimisissa kun tapasi Kyllikin ja silti hän oli uskollinen Kyllikille koko loppu elämänsä (näin ainakin uskon)..
 
eronnut
No jopas on toisilla mustavalkoinen maailma,mutta niinhän me ihmiset olemme erilaisia.Ex-mieheni petti minua jonkun teinin kanssa,tämän edes tietämättä että mies naimisissa,saatika lapsi.Kyllä oli ihan miehen oma valinta pettää ja idiootti jäi vielä rysän päältä kiinni,ei olisi tullut mieleenkään syyttää sitä teiniä!!Seuraavana päivänä hain eron ja se siittä!Jotkut olivat sitä mieltä että perheterapiaa ja lässyn lässyn.15vuotta tapahtuneesta ja kuulin että taas eronnut,kerkesi tosin tekemään kolme lasta tämän vaimon kanssa ja syynä taas pettäminen!!
Etten usko että tuossakaan tapauksessa se oli se toinennainen,joka senkin perheen rikkoi!!!
 
pettäjä minäkin
Moi
Minä ryhdyin intohimoiseen seksi-suhteeseen jonka jatkuessa huomasin kysyä mieheltä onko hän naimisissa ja naimisissa oli. Ei ihan ensimmäisenä, kun mies päivällä selvin päin alkaa piirittää, tullut mieleen kysyä, onko hän naimisissa.
Heidän suhteensa oli kriisissä ja neljän kuukauden syrjähypyn jälkeen mies palasi kotiin jossa on edelleen. Tapauksesta on jo neljä vuotta.
 
Niinhän se on, et tangoon tarvitaan kaksi, mut kyllä jos mies pettää niin mies vastuun myös kantaa. Jos perhe syrjähypystä rikki menee, niin mieshän se on valintansa tehny, ku on ottanu riskin. Ei suhde kunnossa voi olla jos pettämistä miettii. Sulle toinen nainen: anna toisten kärvistellä huonossa suhteessa äläkä ole se piste iin päälle.....ota vapaita miehiä (jos saat).
 
Snoopi
Kyllä se tosiaan on ihan se osapuoli joka on vakinaisessa suhteessa vastuussa teoistaan kuin tämä sinkku,oli sitten nainen tai mies mitenpäin vain.Eri asia on sitten mikä MORAALI tällä sinkulla on.Itse en esim.lähtis seksisuhteeseen varatun miehen kanssa mistään hinnasta,olis tarpeeks kieroa touhua mutta se kai siinä just viehättää näitä osapuolia kun on "tuhmaa" ja nämä ukon költiäiset haaveilevat juuri sellaisesta.Tuskinpa se seksi sitten ajan saatossa pitää tämmöstä suhdetta yllä vaan täytyy taas löytää uusi ja uusi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:23 NeitiNasu kirjoitti:
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
HIENOA neiti nasu!!!!!!!!!!!!! Todella hyvin sanottu!!!!!!!! B) näinhän se menee........... ;)
 
nikitön
Voi teitä naisrukat kun te suljette silmänne :D :D

Ihanko te tosiaan olette noin katkeria toisille naisille? Ja oma mies on väkisin raiskattu ja raahattu pahuuden teille teidän hellästä huomasta?

Tiedän monta onnellista paria, missä taustalla on huono parisuhde ja sen takia pettäminen. Ei ole erottu lasten takia, mutta kun on löytynyt uusi tasapainoinen ihmissuhde niin ero on tullut.

Kyllä hyvään suhteeseen ei mikään pääse väliin tulemaan. Siinä vaiheessa kun mies hyppii vieraissa, kannattaa vaimon katsoa peiliin ja miettiä, missä vika kun hän ei riitä miehelle. Vaihtoehtona on, että mies on joko ikuinen pukki tai heidän suhteessaan ei ole enää rakkautta.
Eli jos parisuhde on tarpeeksi hyvä, ei kummallakaan ole tarvetta lähteä vieraisiin.
Turhaan te toisia naisia syytätte. Minun mielestä sinkku, joka hyppää sänkyyn ukkomiehen kanssa, ei tosiaan ole vastuussa miehen perhe-elämän rikkoutumisesta. Kyllä se mies on syyllinen.

Ja NEITI NASU: Sinulle suurin pelko ja katkeruuden aiheuttaja on varmaan se, että ns. toisesta naisesta saattaakin tulla ensimmäinen ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti. Minä kyllä pidän Kyllikki Virolaista Johanneksen ensimäisenä naisena, vaikka Johannes hänen takia eron ottikin.

Hassua, miten naiset jaksavat tapella miehistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:23 NeitiNasu kirjoitti:
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
eikös kimppakivassa ole aivan samanlainen tilanne mutta luvalla :whistle: :whistle: :$ "miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen?" niinpä. samaa mieltä sun kanssa.
 
Biibi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 05:37 nikitön kirjoitti:
Kyllä hyvään suhteeseen ei mikään pääse väliin tulemaan. Siinä vaiheessa kun mies hyppii vieraissa, kannattaa vaimon katsoa peiliin ja miettiä, missä vika kun hän ei riitä miehelle. Vaihtoehtona on, että mies on joko ikuinen pukki tai heidän suhteessaan ei ole enää rakkautta.
Eli jos parisuhde on tarpeeksi hyvä, ei kummallakaan ole tarvetta lähteä vieraisiin.
Turhaan te toisia naisia syytätte. Minun mielestä sinkku, joka hyppää sänkyyn ukkomiehen kanssa, ei tosiaan ole vastuussa miehen perhe-elämän rikkoutumisesta. Kyllä se mies on syyllinen.
Ja taas syytetään vaimoa niinkö??? Kyllä se on kumma kun aina jostain tuo marttyyriasenne pulpahtaa esiin!

Totta kyllä, että jotainhan siitä suhteesta puuttuu jos vieraista täytyy sitä lähteä hakemaan - paitsi, jos pettäjällä todella on joku paha läheisriippuvuus tms. ongelma. Mutta kyllä siinä silloin vikaa on myös miehessä itsessään, ihmissuhde kun on kahden kauppa.

Ja kuulkaahan nyt: varastaminen on väärin, myös toisen puolison varastaminen - tai edes "himoaminen". On se kumma, kun näin selkeästä asiasta saadaan tälläinen tappelu aikaiseksi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 10:02 Susu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:23 NeitiNasu kirjoitti:
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
eikös kimppakivassa ole aivan samanlainen tilanne mutta luvalla :whistle: :whistle: :$ "miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen?" niinpä. samaa mieltä sun kanssa.
Aivan siinä justiinsa on se lupa. Ja molemminpuoleinen suostumus ja yhteisymmärrys. Eräille ei mene kaaliin ettei siinä itseasia ole se että mies pääsee #&%£$!* vierasta naista vaan se että mies haluaa NÄHDÄ kaksi naista yhdessä. On itsesanonut, ettei hänen siinä tarvitse olla mukana välttämättä ollenkaan, ja olen kuullut muilta mieheltä samanlaisia kommentteja. Pettäminen on aivan täysin toinen asia.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 05:37 nikitön kirjoitti:
Voi teitä naisrukat kun te suljette silmänne :D :D

Ihanko te tosiaan olette noin katkeria toisille naisille? Ja oma mies on väkisin raiskattu ja raahattu pahuuden teille teidän hellästä huomasta?

Tiedän monta onnellista paria, missä taustalla on huono parisuhde ja sen takia pettäminen. Ei ole erottu lasten takia, mutta kun on löytynyt uusi tasapainoinen ihmissuhde niin ero on tullut.

Kyllä hyvään suhteeseen ei mikään pääse väliin tulemaan. Siinä vaiheessa kun mies hyppii vieraissa, kannattaa vaimon katsoa peiliin ja miettiä, missä vika kun hän ei riitä miehelle. Vaihtoehtona on, että mies on joko ikuinen pukki tai heidän suhteessaan ei ole enää rakkautta.
Eli jos parisuhde on tarpeeksi hyvä, ei kummallakaan ole tarvetta lähteä vieraisiin.
Turhaan te toisia naisia syytätte. Minun mielestä sinkku, joka hyppää sänkyyn ukkomiehen kanssa, ei tosiaan ole vastuussa miehen perhe-elämän rikkoutumisesta. Kyllä se mies on syyllinen.

Ja NEITI NASU: Sinulle suurin pelko ja katkeruuden aiheuttaja on varmaan se, että ns. toisesta naisesta saattaakin tulla ensimmäinen ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti. Minä kyllä pidän Kyllikki Virolaista Johanneksen ensimäisenä naisena, vaikka Johannes hänen takia eron ottikin.

Hassua, miten naiset jaksavat tapella miehistä.
On aivan totta että jotain on suhteessa pielessä jos vieraisiin on tarvetta mennä.Mun tuttavapariskunnalla suhteessa oli vikana mies jonka piti päästä panemaan kaikki kanasta tikapuihin,tekee sitä nyt uudenkin vaimon aikana ja tulee aina tekemään.
Kuitenkin se joka ehdoin tahdoin lähtee ukkomiehen matkaan on minusta säälittävä.Maailma on täynnä vapaita miehiä. :)
 
Sarita-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 07:01 toinen pettäjä kirjoitti:
Jos mies on pettääkseen, niin minusta se ei ole toisen naisen ongelma.
..mitä hyödyttää pelätä tai sitoa toista imistä. Vapaus antaa vastuun ja jos mies on sen luonteinen, että menee, niin silloin se menee. Se ei kotona pysy sängynjalkaan kiinni sitomalla. Jos minua paremman on löytääkseen niin löytää.
Kumpikaan ei kiellä toista, vastuu itsestä on oltava itsellä.
Kirjoitat viisaita. Kummallinen tapa meillä vaan on 'omistaa' ihminen, jonka kanssa perustamme perheen.
Kun pystyisikin tuollaiseen pyytettömään rakkauteen. 'Päästää villieläin vapaaksi'.
Ehkä pettämisessä onkin pahin puoli se, että joutuu antamaan 'omastaan' osan toiselle. Mieluummin antaa sen sitten kokonaan kuin jakaa toisen kanssa.
 
pettäjä
Niin... helppoa teidän on moralisoida...tietämättä asioista.. Minä en näe toisenna naisena olemisessa ongelmaa.. Minä käy ja hän käy kun sopii aikatauluun... Käydää myös ulkona yhdessä jos aikaa on.. Molemilla on "suhteemme" ulkopuolella elämää..
En edes haluaisi olla hänen ns. "vakkari" nainen...

Olette todellakin katkeria... Pelkättekö te miehenne juoksevan vieraissa... Ketäänhän ei voida omistaa vaikka sormus löytyy... ;) ;)
 
pettäjä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 22:54 rapu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:23 NeitiNasu kirjoitti:
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
HIENOA neiti nasu!!!!!!!!!!!!! Todella hyvin sanottu!!!!!!!! B) näinhän se menee........... ;)
Miten niin ikuinen kakkonen?? :D Ja kuka on sanonut että haluan hänet itselleni?? Ja todellakin, kunnioitan itseäni... !!
Neiti Nasu nyt vaan huolehtii omasta suhteesta ;) ;)
 
Taustalta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 11:49 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 10:02 Susu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:23 NeitiNasu kirjoitti:
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
eikös kimppakivassa ole aivan samanlainen tilanne mutta luvalla :whistle: :whistle: :$ "miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen?" niinpä. samaa mieltä sun kanssa.
Aivan siinä justiinsa on se lupa. Ja molemminpuoleinen suostumus ja yhteisymmärrys. Eräille ei mene kaaliin ettei siinä itseasia ole se että mies pääsee #&%£$!* vierasta naista vaan se että mies haluaa NÄHDÄ kaksi naista yhdessä. On itsesanonut, ettei hänen siinä tarvitse olla mukana välttämättä ollenkaan, ja olen kuullut muilta mieheltä samanlaisia kommentteja. Pettäminen on aivan täysin toinen asia.
pettäminen on aina pettämistä, tapahtuu se sitten luvatta tai luvan kanssa! Siinä sekstataan muun kuin sen oman puolison/kumppanin kanssa! Ihmiset saattaa pettämisen nähdä eritavoin, mutta se ei asiaa miksikään muuta. Jotkin asiat on faktoja vaikka mielipiteitä on monia. Näinhän ei ainakaan avioliittoa ei ole tarkoitettu että ne petipuuhiin kuuluisi ketään muuta kuin ne kaksi, aviopuolisot! Avioliitto on pyhä.
Onneksi mun mieheni ei halua edes NÄHDÄ mua kenenkään muun kuin hänen itsensä kanssa. Se kiihottaa häntä aivan tarpeeksi. Eikä mullakaan ole halua sekstailla kenenkään muun kanssa. Siksi olen mieheni valinnut että VAIN hänen kanssa haluan olla (sisältäen myös petipuuhat).
Voiko parisuhde sitten paremmin ja onko ihmiset onnellisia kun otetaan ylimääräisiä osapuolia mukaan ja onko se rakkautta ja kunnioitusta toista kohtaan kun ei ole väliä kenen kanssa se oma rakas harrastelee.. Jos ihmiset keskittyis siihen omaa kultaan ja parisuhteen hoitoon eikä hakisi niitä virikkeitä muualta, ehkäpä parisuhdekkin voisi hyvin ja ihmiset olisivat onnellisempia ja tyytyväisempiä.
Rakastelu oman rakkaan kanssa on jotain niin henkilökohtaista ja ainutlaatuista että siinä rikotaan jotain suurta jos ylimääräisiä tulee mukaan. Siinä ei rakkaudella ole mitään tekemistä. Onko kaikki nykyään, myös se oma kumppani/puoliso yhteistä omaisuutta, jakelutavaraa.. Ei siis kovin erityistä. Jos esim. omistaa jotain todella arvokasta ja kallista ja se on sulle tärkeä, jakaisiko sitä muille. en minä ainakaan, vaan vaalisin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 11:49 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 10:02 Susu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:23 NeitiNasu kirjoitti:
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
eikös kimppakivassa ole aivan samanlainen tilanne mutta luvalla :whistle: :whistle: :$ "miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen?" niinpä. samaa mieltä sun kanssa.
Aivan siinä justiinsa on se lupa. Ja molemminpuoleinen suostumus ja yhteisymmärrys. Eräille ei mene kaaliin ettei siinä itseasia ole se että mies pääsee #&%£$!* vierasta naista vaan se että mies haluaa NÄHDÄ kaksi naista yhdessä. On itsesanonut, ettei hänen siinä tarvitse olla mukana välttämättä ollenkaan, ja olen kuullut muilta mieheltä samanlaisia kommentteja. Pettäminen on aivan täysin toinen asia.
aika säälittävää jos toinen ei enää kiihota ilman kuin katselemalla kuinka toinen sekstaa jonkun muun kanssa.. mistähän se parisuhteen ongelmat lähtevät.. :whistle: :whistle:
 
Kristillisestä näkökulmasta sanoisin että elätte huoruuden synnissä!!! Niin aviossa oleva mies kuin yksineläjä. Kenelläkään ei oo oikeutta toisen ruumiiseen,ei kellää.Kun mennään avioliittoon silloin kahdesta tulee yksi. Avioliitossa on´vasta sänkyelämä luvallista. Ja ihanaa!!! Kun kaksi toistaan kunnioittavaa ihmistä rakastaa ja rakentaa yhteistä tulevaa. Elän itse sellaisessa liitossa. Ollaa uskovaisia. Ja voin kyllä sanoa et on täys luottamus. Kumpikaan ei oo KOSAKAAN ollu muissa suhteissa.
Meillä on kaks lasta ja elämämme ei todellakaan perustu VAAN seksiin. Arvomaailma erilainen ku tämän ajan lehdistä näkee. jne.
Me eletään näin, toiset elää toisin. En kylläkään oo tukia antamassa pettäjille sun muillemut ketään ei voi mihinkään pakottaa. Meillä näi ja varmaan monella muullakin ,mut tosilla on toisin.Jokainen valitkoon itse tiensä,ja sitä kautta palkkansa joka oottaa meitä viimeisellä tuomiolla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2004 klo 20:21 viima76 kirjoitti:
Kukaan meistä ei tiedä mitä tän jutun taustalla on.. Entäs jos miehen perhe on ollut hajalla jo ennen suhdetta? Jos miehen vaimo on joku aivan kaame nalkuttava akka ja mies on ottamassa siitä eroa? Todellakin, elämä voi olla aika värikästä! :p
volihan se olla niinkin, mutta ottais eron ensin! Miksi satuttaa niin montaa ihmistä omien tunteiden(vaiko haarovälien?) takia. Ero/pettäminen satuttaa myös suurta joukkoa lähipiiriä, ei pelkästään puolisoa!! :'(
 

[/quote]

aika säälittävää jos toinen ei enää kiihota ilman kuin katselemalla kuinka toinen sekstaa jonkun muun kanssa.. mistähän se parisuhteen ongelmat lähtevät.. :whistle: :whistle:
[/quote]


Ei kukaan ole sanonut etten mä kiihota miestäni ilman toista naista. Ole ystävä kallis onnellinen siitä, että oma miehesi ei tuollaisesta fantasioi, kerta sinulta ei halukkuutta siihen löydy. Eikä tarvitsekaan. Mutta tämä on meidän kahden fantasia, hyvä että ollaan molemmat miehen kanssa löydetty toinen samasta uneksiva, joten ehkä näin pääsemme sen myöskin joskus toteuttamaan. Mutta oikeasti sinä et varmaankaan kärpäsenä katossa ole petipuuhiamme seurannut joten varmaan ymmärrät että on turha tulla ketään säälittäväksi haukkumaan tällä saralla. Tietysti jos tietosi meidän seksielämästä perustaa tiukkaan faktaan asia on toinen. Mutta mielestäni kukaan ei ole siitä tutkielmaa tehnyt. ;)
 
On vaikea vetää uskottomuuden raja. Jos NeitiNasulla ja hänen miehellä on fantasiansa, ja aikovat sen toteuttaa on heidän oma asia. Ja en puhuisi silloin missään määrin pettämistä.

Minulla ja miehelläni on haaveena parinvaihto käytiin jo ennen raskauttamme yksissä tapaamisissa. Vauvan odotus tottakai on sellainen asia jota ei leikeillä riskeerata. Muutenkin suhteessamme on aika vapaa sävy, kaikki luvan varaista kunhan ei toinen osapuoli ole entuudestaan jomman kumman tuttu. Tosin ei olla näissä jutuissa mitään yli aktiivisia. edellinen hommeli 8kk sitten.
Eikä suhteemme ole kärsinyt näistä asioista, muuta se mikä sopii meille ei sovi muille välttämättä. Missään tapauksessa emme fantasioilla ja kokeiluilla suhdettamme vaaranna vaan pelin puhallamme poikki jos toisesta alkaa pahalta tuntua. On liian paljon hyvää menetettävänä ja sitä kumpikaan ei halua.

T:Heidi81 luvan kanssa aidantoisellapuolla käynyt ;)
 
haluaisin saada kaikki naiset ketkä puuhastelevat varattujen miesten kanssa surutta,miettimään mitä sitten kun pilkka käy omaan nilkkaan.miltä teistä tuntuisi olla se rakastunut vaimo lasten kanssa kotona,josta on aina haaveillut ja joku toinen ämmä sitten kärkkyy rakasta miestänne?miettikää mitä tuskaa aiheuttatte muille,siinä voi lasten koti tuhoutua.haluatko itsellesi samaa joskus?siinä sitten kiroat kaikki jalkojen levittelijät.sitä paitsi ketkä koskevat toisten omaan ovat surkeita,jotka eivät saa muuten omaa miestä pyydystettyä vapaista ja vaikeasti tavoiteltavista,surkeaa.siinä vasta hommaa olisikin.
 
nimetön
Tästä on jo vuosia: eräs mies piiritti mua erittäin kauan ja olin imarreltu ja oikeastaan jo rakastunut tuohon ihmiseen. Laitoin kuitenkin aina vain hanttiin koska tiesin että hän on kihloissa ja että heille oli jokin kuukausi sitten syntynyt poika, en kerta kaikkiaan voinut lähteä mukaan siihen leikkiin vaikka olisin halunnut. Sinnikkäästi mies vaan jatkoi yrittämistään ja kertoi miten tämä hänen kihlattunsa oli tekeytynyt raskaaksi ja yrittää sillä konstein saada hänet pidettyä omanaan. Näiden kertomusten jälkeen aloin hieman lämmetä ajatukselle ja niin mopo pikkuhiljaa karkasi käsistä ja olin NIIN RAKASTUNUT!!! Tämä kihlattu sai pian tietää meistä ja niin mies muutti minun luo.....muutamaksi päiväksi, kunnes palasi takaisin kihlattunsa luo ja sanoi vain minulle ettei voinut tehdä sitä tälle lapsensa äidille. Että silleen kävi minulle! :(
 

Yhteistyössä