Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
minun neuvoni edelleen ovat että jätä valo päälle, ota koira lähellesi ja puhelin ulottuvillesi. itse myös luotan tuohon mitä koirat/lapset tuntevat osioon eli jos koira pelkää silloin kannattaa pelätä, kissoista en tiedä.
 
Hyi kamala kun luin melkein henki salpautuneena tota kirjoitustasi. Onko ihan varmaa ettei kukaan pääse oikeasti hiippailemaan teillä? Joku avohoitopotilas naapurustossa? En nyt halua pelotella mutta tiedän tämmöisen tositapahtuman; eräs yksin asuva nainen alkoi ihmetellä outoja tapauksia joita tapahtui hänen kerrostaloasunnossaan. Hän alkoi ihmetellä kun ruoka oli kokoajan lopussa vaikka yksin asuvana tiesi että on ainut joka niitä syö. Kerran töihin lähtiessä hän merkitsi esim maitopurkin kylkeen missä asti purkissa on maitoa ja laski kinkkusiivujen kappalemäärät yms. Kotiin tullessaan hän tarkisti asian ja järkyttyi kun huomasi että taas on hävinnyt ruokaa ja juomaa. Hän soitti poliisille ja poliisi sanoi puhelimessa "Nyt ihan rauhallisesti, kävele ulos asunnosta ja odota pihalla että partio tulee paikalle!" Asunnosta löytyi mielenterveyspotilas joka oli karannut jostain laitoksesta. Oli elellyt naisen sängyn alla ja komerossa vaikka nainen oli kotona. KARMIVAA!!!
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23151184:
Hyi kamala kun luin melkein henki salpautuneena tota kirjoitustasi. Onko ihan varmaa ettei kukaan pääse oikeasti hiippailemaan teillä? Joku avohoitopotilas naapurustossa? En nyt halua pelotella mutta tiedän tämmöisen tositapahtuman; eräs yksin asuva nainen alkoi ihmetellä outoja tapauksia joita tapahtui hänen kerrostaloasunnossaan. Hän alkoi ihmetellä kun ruoka oli kokoajan lopussa vaikka yksin asuvana tiesi että on ainut joka niitä syö. Kerran töihin lähtiessä hän merkitsi esim maitopurkin kylkeen missä asti purkissa on maitoa ja laski kinkkusiivujen kappalemäärät yms. Kotiin tullessaan hän tarkisti asian ja järkyttyi kun huomasi että taas on hävinnyt ruokaa ja juomaa. Hän soitti poliisille ja poliisi sanoi puhelimessa "Nyt ihan rauhallisesti, kävele ulos asunnosta ja odota pihalla että partio tulee paikalle!" Asunnosta löytyi mielenterveyspotilas joka oli karannut jostain laitoksesta. Oli elellyt naisen sängyn alla ja komerossa vaikka nainen oli kotona. KARMIVAA!!!
Tämä on niin urbaanilegenda :D
 
yhhyh
kyyneleet silmissä luin tätä ketjua, itsellenikin on näitä juttuja tapahtunut, vaikka eivät sinänsä ole liittyneet asuntoon.

Valitettavasti mä olen aika vakaasti omasta kokemastani joutunut tulemaan siihen tulokseen, ettei nämä vierailijat tosiaan ole mitään hyviksiä tai haahuilijoita.

Aiempien omien tapausteni johdosta ja niiden pelossa olin uskotellut itselleni että varmasti nämä aiheutuvat enkelien tekeminä jne, uskon jumalaan, miksi minulle mikään paha näyttäytyisi...Lisäksi toivoin, ettei näitä sattuisi kun mieheni on paikalla. Meni aikaa, tuli ilta ja olimme menossa nukkumaan. Mieheni selvästi jo nukahti vaikka aikaa ei ollut mennyt kuin pari minuuttia (katsoin kellosta), minä en. Aloin kuulla askeleita (meillä ei oikeasti koskaan tuolla asunnossa kuulunut mitään sellaisia) jotka tulivat portaat ylös. Minulla nousi kyyneleet silmiin, laitoin silmät kiinni ja yritin herättää mieheni. Sen sijaan, että olisin ravistellut mieheni hereille en voinut liikkua, en vaikka kuinka yritin, puristin vain silmiäni kiinni tiukemmin, koska askeleet tulivat huoneeseemme. Aloin rukoilla paniikissa isämeidänrukousta, mutta tunsin kuinka joku istui viereeni (kyyneleet tulee silmiin edelleen kun tätä muistelen). Se osui jalkaani, minä rukoilin. Se sanoi nimeni, minä rukoilin. Vaikka silmäni olivat kiinni, alkoi eteeni muodostua maailman pelottavimpien kasvojen kuva, en edes osaa kuvailla niitä. Jatkoin rukoilua ja kuin ihmeen kaupalla sain hyvin vaikeasti mongertaen sanottua sanat "mene pois". en ollut suunnitellut näitä sanovani, rukoilin vain. Mutta se hävisi. Vieressäni ollut mikä lie nousi, katosi, avasin heti silmäni ja herätin itkien mieheni, olin aivan paniikissa.

Jälkeenpäin ajateltuna, tuo on varmasti ollut taistelua hyvän ja pahan välillä, koska tuolloin minulla oli suuria huolia ja uskoni horjui. Saatuani uskoni takaisin, ei ole enää tullut mitään tapauksia. Rukoilen tosin joka ilta, ettei niitä tulisikaan, en kestä niitä. Jos niillä olisi joku tarkoitus niinkun joku minulle sanoi (tyyliin, he pyytävät apuasi), nin minusta ei ole siihen. Saan pelosta sydänkohtauksen ennenkuin pystyisin tälläistä kohtaamaan.

Ap, oma kokemukseni ei varmaan sinun tilanteessasi auta, mutta olen varma, että rukoilu auttaa.
 
"vieras"
Aiempien omien tapausteni johdosta ja niiden pelossa olin uskotellut itselleni että varmasti nämä aiheutuvat enkelien tekeminä jne, uskon jumalaan, miksi minulle mikään paha näyttäytyisi...Lisäksi toivoin, ettei näitä sattuisi kun mieheni on paikalla. Meni aikaa, tuli ilta ja olimme menossa nukkumaan. Mieheni selvästi jo nukahti vaikka aikaa ei ollut mennyt kuin pari minuuttia (katsoin kellosta), minä en. Aloin kuulla askeleita (meillä ei oikeasti koskaan tuolla asunnossa kuulunut mitään sellaisia) jotka tulivat portaat ylös. Minulla nousi kyyneleet silmiin, laitoin silmät kiinni ja yritin herättää mieheni. Sen sijaan, että olisin ravistellut mieheni hereille en voinut liikkua, en vaikka kuinka yritin, puristin vain silmiäni kiinni tiukemmin, koska askeleet tulivat huoneeseemme. Aloin rukoilla paniikissa isämeidänrukousta, mutta tunsin kuinka joku istui viereeni (kyyneleet tulee silmiin edelleen kun tätä muistelen). Se osui jalkaani, minä rukoilin. Se sanoi nimeni, minä rukoilin. Vaikka silmäni olivat kiinni, alkoi eteeni muodostua maailman pelottavimpien kasvojen kuva, en edes osaa kuvailla niitä. Jatkoin rukoilua ja kuin ihmeen kaupalla sain hyvin vaikeasti mongertaen sanottua sanat "mene pois". en ollut suunnitellut näitä sanovani, rukoilin vain. Mutta se hävisi. Vieressäni ollut mikä lie nousi, katosi, avasin heti silmäni ja herätin itkien mieheni, olin aivan paniikissa.
Unihalvaus. Unihalvaus – Wikipedia
 
[QUOTE="vieras";23151344]No niinpä, tätä kuulee jatkuvasti tutun tutulle sattuneena. :D Ei kai kukaan tuohon satuun oikeasti usko?[/QUOTE]

Ai että ihan jatkuvasti? Jännä juttu... No ehkäpä tää tuttavani on sitten vain tosi hyvä valehtelemaan mutta kumman paljon vaivaa hän näki asian kertomiseen kun ihan kauhuissaan soitteli useana iltana tuon tapahtuman aikoihin useille ihmisille. Entä miten kaikki viranomaiset kuitenkin olivat tietoisia asiasta?
 
"vieras"
kyyneleet silmissä luin tätä ketjua, itsellenikin on näitä juttuja tapahtunut, vaikka eivät sinänsä ole liittyneet asuntoon.

Valitettavasti mä olen aika vakaasti omasta kokemastani joutunut tulemaan siihen tulokseen, ettei nämä vierailijat tosiaan ole mitään hyviksiä tai haahuilijoita.

Aiempien omien tapausteni johdosta ja niiden pelossa olin uskotellut itselleni että varmasti nämä aiheutuvat enkelien tekeminä jne, uskon jumalaan, miksi minulle mikään paha näyttäytyisi...Lisäksi toivoin, ettei näitä sattuisi kun mieheni on paikalla. Meni aikaa, tuli ilta ja olimme menossa nukkumaan. Mieheni selvästi jo nukahti vaikka aikaa ei ollut mennyt kuin pari minuuttia (katsoin kellosta), minä en. Aloin kuulla askeleita (meillä ei oikeasti koskaan tuolla asunnossa kuulunut mitään sellaisia) jotka tulivat portaat ylös. Minulla nousi kyyneleet silmiin, laitoin silmät kiinni ja yritin herättää mieheni. Sen sijaan, että olisin ravistellut mieheni hereille en voinut liikkua, en vaikka kuinka yritin, puristin vain silmiäni kiinni tiukemmin, koska askeleet tulivat huoneeseemme. Aloin rukoilla paniikissa isämeidänrukousta, mutta tunsin kuinka joku istui viereeni (kyyneleet tulee silmiin edelleen kun tätä muistelen). Se osui jalkaani, minä rukoilin. Se sanoi nimeni, minä rukoilin. Vaikka silmäni olivat kiinni, alkoi eteeni muodostua maailman pelottavimpien kasvojen kuva, en edes osaa kuvailla niitä. Jatkoin rukoilua ja kuin ihmeen kaupalla sain hyvin vaikeasti mongertaen sanottua sanat "mene pois". en ollut suunnitellut näitä sanovani, rukoilin vain. Mutta se hävisi. Vieressäni ollut mikä lie nousi, katosi, avasin heti silmäni ja herätin itkien mieheni, olin aivan paniikissa.
Unihalvaus. Wikipediasta: "Unihalvaus on termi jota käytetään joko normaalista REM-unen aikana tapahtuvasta halvaustilasta tai häiriöstä nukahtamisvaiheessa, jolloin ihminen säilyttää tietoisuutensa kehon halvaantuessa, tai häiriöstä heräämisvaiheessa, jolloin keho jää hetkeksi halvaantuneeseen tilaan herätessä. Unihalvauksen epäillään aiheutuvan mekanismeista aivorungossa, jotka normaalisti estävät kehoa liikkumasta REM-unen aikana. Nämä estävät vartaloa vastaamasta unen aikana tapahtuviin ärsykkeisiin. Unihalvauksen aikana ihminen pystyy liikuttamaan silmiään ja jotkut kieltäänkin, ja myös hengitystä on mahdollista kontrolloida halvauksen aikana.

Tietoisuus unihalvauksen aikana

Unihalvauksena tunnettu häiriö ilmaantuu, kun aivot aktivoituvat normaaliin täysin hereillä olevaan tilaan REM-unesta, mutta kehon halvaustila on edelleen voimassa. Tämä aiheuttaa tilan, jossa henkilö on täysin tietoinen ympäristöstään, muttei pysty liikkumaan. Lisäksi unihalvaukseen yhdistyy usein hallusinaatioita. Tila kestää harvoin muutamaa minuuttia kauempaa, vaikka kokijan mielestä se usein tuntuu kestävän huomattavasti pidempään. Kohtaus loppuu kuitenkin välittömästi, jos joku henkilö koskettaa tai puhuttelee kokijaa. Unihalvauskohtaus säilyy myös muistissa. Unihalvaus esiintyy useimmiten nukkuessa selällään. Ihminen voi opetella "herättämään" itsensä unihalvauksesta, jos unihalvauksia toistuu usein.
Arviolta puolet terveistä ihmisistä kokee unihalvauksen jossain vaiheessa elämäänsä, yleensä nuoruusiässä.

Hallusinaatiot unihalvauksessa
Unihalvaukseen liittyy usein hallusinaatioita, jotka saattavat olla näkö-, kuulo-, tai kosketusharhoja. Usein hallusinaatiot liittyvät samanaikaisesti useampaankin aistiin. Harhojen yksityiskohdat vaihtelevat yksilöiden välillä, mutta jotkin ovat selvästi yleisempiä kuin toiset:
Yleisimmät
Valoharhat
Pelko
Yleisiä
Olennon läsnäolon aistiminen (usein pahansuopa)
Painetta tai painoa vartalon päällä (usein rinnalla)
Kuolemanpelko

Melko yleisiä
Ääniharhat (usein askelia, epäselvää puhetta tai sysäyksittäistä melua)
Näköharhoja kuten ihmisiä tai varjoja liikkumassa huoneessa (tämä liittyy melko usein tunteeseen pahan läsnäolosta)

Vähemmän yleisiä
Leijumisen tunne (joskus yhdistetään ruumiistapoistumiskokemukseen)
Näennäisesti aukoton siirtyminen täysiin hallusinaatioihin tai unennäkemiseen
Tuntoharhat (kosketukset)

Harvinaisia
Putoamisen tunne
Jatkuvasti voimistuva korkea ääni
Tärinä
Erilaiset voimakkaatkin kivut (esimerkiksi kivuliasta säkenöintiä koko kehossa)"
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23151500:
Ai että ihan jatkuvasti? Jännä juttu... No ehkäpä tää tuttavani on sitten vain tosi hyvä valehtelemaan mutta kumman paljon vaivaa hän näki asian kertomiseen kun ihan kauhuissaan soitteli useana iltana tuon tapahtuman aikoihin useille ihmisille. Entä miten kaikki viranomaiset kuitenkin olivat tietoisia asiasta?
Siis ihan henkkoht tämä tuttavasi kertoi asiasta sinulle, eikä jollekin tutulleen, joka on sinun tuttusi? No okei sitten, ilmeisesti tällä urbaanilegendalla on juurensa todellisuudessa. ;)
 
"vieras"
ap:n kertomus oli kyllä isoin ja höyrävin läjä paskaa mitä olen pitkään aikaan lukenut

no, tollot palstaämmät tykkää tällaisista saduista varsinkin pimeän aikaan kun se on iik niin jännää!
 
[QUOTE="vieras";23151514]Siis ihan henkkoht tämä tuttavasi kertoi asiasta sinulle, eikä jollekin tutulleen, joka on sinun tuttusi? No okei sitten, ilmeisesti tällä urbaanilegendalla on juurensa todellisuudessa. ;)[/QUOTE]

Juu, siis tämä tapahtui tutulleni ja silloin kun tämä tapahtui (siis se että lopulta poliisit tulivat paikalle) meidän kaveripiiristä toinen kaverini haki ystävämme tuolta asunnolta luoksensa. Kerroin sen ehkä hieman "tarinamaisesti" tuossa ekassa kommentissani mutta en tosiaan tiennyt että tästä liikkuu jotain tarinoita. Tämä tapahtui ehkä n.10v sitten Helsingissä. Ja tästä oli kyllä lehdissäkin aikoinaan juttua.
 
yhhyh
[QUOTE="vieras";23151505]Unihalvaus. Wikipediasta: "Unihalvaus on termi jota käytetään joko normaalista REM-unen aikana tapahtuvasta halvaustilasta tai häiriöstä nukahtamisvaiheessa, jolloin ihminen säilyttää tietoisuutensa kehon halvaantuessa, tai häiriöstä heräämisvaiheessa, jolloin keho jää hetkeksi halvaantuneeseen tilaan herätessä. Unihalvauksen epäillään aiheutuvan mekanismeista aivorungossa, jotka normaalisti estävät kehoa liikkumasta REM-unen aikana. Nämä estävät vartaloa vastaamasta unen aikana tapahtuviin ärsykkeisiin. Unihalvauksen aikana ihminen pystyy liikuttamaan silmiään ja jotkut kieltäänkin, ja myös hengitystä on mahdollista kontrolloida halvauksen aikana.

Tietoisuus unihalvauksen aikana

Unihalvauksena tunnettu häiriö ilmaantuu, kun aivot aktivoituvat normaaliin täysin hereillä olevaan tilaan REM-unesta, mutta kehon halvaustila on edelleen voimassa. Tämä aiheuttaa tilan, jossa henkilö on täysin tietoinen ympäristöstään, muttei pysty liikkumaan. Lisäksi unihalvaukseen yhdistyy usein hallusinaatioita. Tila kestää harvoin muutamaa minuuttia kauempaa, vaikka kokijan mielestä se usein tuntuu kestävän huomattavasti pidempään. Kohtaus loppuu kuitenkin välittömästi, jos joku henkilö koskettaa tai puhuttelee kokijaa. Unihalvauskohtaus säilyy myös muistissa. Unihalvaus esiintyy useimmiten nukkuessa selällään. Ihminen voi opetella "herättämään" itsensä unihalvauksesta, jos unihalvauksia toistuu usein.
Arviolta puolet terveistä ihmisistä kokee unihalvauksen jossain vaiheessa elämäänsä, yleensä nuoruusiässä.

Hallusinaatiot unihalvauksessa
Unihalvaukseen liittyy usein hallusinaatioita, jotka saattavat olla näkö-, kuulo-, tai kosketusharhoja. Usein hallusinaatiot liittyvät samanaikaisesti useampaankin aistiin. Harhojen yksityiskohdat vaihtelevat yksilöiden välillä, mutta jotkin ovat selvästi yleisempiä kuin toiset:
Yleisimmät
Valoharhat
Pelko
Yleisiä
Olennon läsnäolon aistiminen (usein pahansuopa)
Painetta tai painoa vartalon päällä (usein rinnalla)
Kuolemanpelko

Melko yleisiä
Ääniharhat (usein askelia, epäselvää puhetta tai sysäyksittäistä melua)
Näköharhoja kuten ihmisiä tai varjoja liikkumassa huoneessa (tämä liittyy melko usein tunteeseen pahan läsnäolosta)

Vähemmän yleisiä
Leijumisen tunne (joskus yhdistetään ruumiistapoistumiskokemukseen)
Näennäisesti aukoton siirtyminen täysiin hallusinaatioihin tai unennäkemiseen
Tuntoharhat (kosketukset)

Harvinaisia
Putoamisen tunne
Jatkuvasti voimistuva korkea ääni
Tärinä
Erilaiset voimakkaatkin kivut (esimerkiksi kivuliasta säkenöintiä koko kehossa)"[/QUOTE]

Joo, otin tästäkin vaihtoehdosta selvää kyseisen tapahtuman jälkeen, mutta kun vastaavia on tapahtunut silloinkin kun en ole ollut menossa nukkumaan ja nytkin olin käytännössä juuri hypännyt sänkyyn. Tiesinkin, että joku tätä tähän luultavasti ehdottaa, mutta kuten sanottua, joka ei ole itse kokeut ei voi tietää.
Sitä paitsi, tuossahan lukee heti alkuun, että "epäillään johtuvan" plää plää...Eli mitään ei oikeasti ole todistettu, on vain oireita joita se aiheuttaa? Eli mistä kukaan voi tietää, ettei se olekin joku musta enkeli joka tuon "unihalvauksen" sitten aiheuttaa?

Mutta pidä sinä tätä sellaisena, itse tiedän tämän (ja monta muuta kokemusta) ja osaan kyllä sanoa, ettei se ole unihalvaus vaan jotain aivan muuta...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23151548:
Juu, siis tämä tapahtui tutulleni ja silloin kun tämä tapahtui (siis se että lopulta poliisit tulivat paikalle) meidän kaveripiiristä toinen kaverini haki ystävämme tuolta asunnolta luoksensa. Kerroin sen ehkä hieman "tarinamaisesti" tuossa ekassa kommentissani mutta en tosiaan tiennyt että tästä liikkuu jotain tarinoita. Tämä tapahtui ehkä n.10v sitten Helsingissä. Ja tästä oli kyllä lehdissäkin aikoinaan juttua.
10 vuotta sitten? No nettilehdistä löytyy sitten varmasti uutinen asiasta. Linkki? Siinä versiossa jonka itse kuulin, sängyn alla asui asunnoton dena ja asunnon haltija oli nuori nainen.
 
"vieras"
Uuteen vuokra-asuntoon muuttanut
nuori tyttö luuli, että oli tulossa hulluksi kun luuli kaapeistaan katoavan ruokaa. Alkoi sitten ihan laskea esim. leipiä ja pinaattilettuja ja punnita paljonko maitoa tölkissä jne. Huomasi ruoan oikeasti vähenevän. Meni poliisille, selvisi että edellinen vuokralainen yhä asui tytön sängyn alla ja kävi syömässä ja vessassa tytön ollessa poissa kotoa :)
 
"vieras"
Ystäväni kävi hetki sitten allekirjoittamassa vuokrasopimuksen uudesta asunnostaan opiskelijoiden vuokravälityksessä. Vuoroaan odottaessaan hänen viereensä oli istunut nuori mies, joka oli kertonut kuinka häntä on alkanut epäilyttämään ko. vuokravälityksen palveluiden käyttäminen sen jälkeen kun oli kuullut mitä hänen omalle kaverilleen oli tapahtunut viime vuonna.

Tämän nuoren miehen opiskelijakaveri, nuori tyttö, oli siis vuokrannut pienehkön yksiön. Iltaisin ja öisin tyttö oli ollut välillä näkevinään kummallisia välähdyksiä pimeässä asunnossaan ja lopulta hän oli alkanut myös ihmettelemään ruokiensa salaperäistä vähenemistä. Tyttö päätti pitää kirjausta ja listasi ostoksensa ja aivan oikein, ruokaa katosi. Tyttö ilmoitti asiasta poliisille ja aluksi poliisit vain naureskelivat, pitkän vaatimisen jälkeen poliisit kuitenkin tulivat tutkimaan yksiön. Selvisi, että asunnon edellinen vuokralainen majaili tytön sängyn alla, söi tämän ruokia ja kävi suihkussakin tytön poissaollessa, välähdykset taas tulivat taskulampusta jonka valossa sala-asukas lueskeli lehtiä ja kirjoja sängyn alla.

Tämäkin on kuultu niin monen monta kertaa, että ystäväni ei uskonut tarinan kertonutta nuorta miestä mutta soitti kuitenkin asiasta äskettäin naureskellen miksi kummassa nuori mies sitten oli tuolla asunnonvälityksessä, jos epäili niin kovin yhtiötä.
 
[QUOTE="vieras";23151653]10 vuotta sitten? No nettilehdistä löytyy sitten varmasti uutinen asiasta. Linkki? Siinä versiossa jonka itse kuulin, sängyn alla asui asunnoton dena ja asunnon haltija oli nuori nainen.[/QUOTE]

No en minä linkkiä tiedä mutta jospa joku keksisi hakusanan jolla googletella. Ja tässä just tajusin että paljastan kohta henkilöllisyyteni jos joku kaveripiiristä täällä sattuu palstailemaan, en kyllä usko mutta hyvin paljon mahdollista. Siitä en ota vastuuta jos tarina on alkanut elämään eri versioina mutta tosiaan näin alunperin tapahtui.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23151742:
No en minä linkkiä tiedä mutta jospa joku keksisi hakusanan jolla googletella. Ja tässä just tajusin että paljastan kohta henkilöllisyyteni jos joku kaveripiiristä täällä sattuu palstailemaan, en kyllä usko mutta hyvin paljon mahdollista. Siitä en ota vastuuta jos tarina on alkanut elämään eri versioina mutta tosiaan näin alunperin tapahtui.
Kaikki haut löytävät vain ja ainoastaan eri versioita samasta tarinasta, myös niinkin kaukaa kuin Japanista. Eikä yhtään oikeaa uutista. Joten se siitä.
 
"vieras"
Kaksi tyttöä olivat juuri muuttaneet Lontooseen ja asuivat yksiössä yhdessä.
Tilaa oli niin niukasti, että toinen nukkui olohuoneen sohvalla ja toinen nukkui keittiössä.

Olohuoneen sohvalla nukkuva tyttö huomasi herätessään kauhukseen, että kaapin takana pilkisti jongun jalat ja ne selvästi eivät olleet toisen tytön
Tyttö ei uskaltanut liikkua eikä sanoa mitään vaan rupesi laulamaa toivoen, että keittiössä oleva heräisi ja tajuisi vihjeen ''Tuola kaapin takana on joku, ole kiltti ja mene alas ja hae apua joltakin''

olohuoneessa olevan tytön onneksi keittiössä oleva tyttö kuuli kaiken ja meni nopeasti, mutta rauhallisesti alas ja haki apua.

Hetken päästä tyttö saapui poliiseineen ja poliisit katsoivat kuka kaapin takina oli.
Kaapin takana oli ollut mies, joka oli ihan huumeissa ja ihan kalpea ja hänellä oli ollut puukko mukana.
 
"vieras"
Kaverin isosiskon tuttava oli muuttanut juuri ensimmäiseen omaan kotiinsa, aika isoon vuokralla olevaan kerrostalokämppään ja oli muutamassa viikossa asettunut mukavasti aloilleen. Pian tytöstä alkoi tuntua ettei olekkaan ihan yksin, välillä hän oli aivan varma että nukkuessa joku hiippaili talossa tai rapisteli jossakin.
Yhtenä yönä tyttö heräsi ja kuuli jonkun kävelevän asunnossa sisällä. Paniikissa tyttö juoksi vessaan, lukitsi oven ja soitti poliisille.
No, poliisista tultiin talolle ja etsittyään hetken joku kurkisti tytön sängyn alle.
Sieltä löytyi nuorehko elämää nähnyt mies, joka kertoi asuneensa talossa jo viikon ennen tytön muuttoa ja piileskelleensä talossa koko ajan. Joten ei ihme jos ruokaa kului kaksin verroin.
 
uskon
[QUOTE="Minä";23147725]Laitanpa kysymyksen tähän samaan, onko paljon tullut uusia koteja vastaan missä on kummitellut? Asustan tällä hetkellä uudessa kerrostalossa ja välillä kuuluu ääniä asunnosta, ja olen ihan kohta jo sekona.. Olen aika herkkä..[/QUOTE]

Mä uskon että niitä pahoja henkiä voi jäädä minne tahansa asumaan, jos siellä on aiemmin harrastettu jotain noituuteen liittyvää, kutsuttu henkiä, pelattu spiritismiä jne. Ei sen tarvitse olla vanha talo.
 
aapeelle
Sun kannattaisi nyt ottaa selvää paikkakuntasi pastoreista. Suosittelen mieluummin vapaita suuntia, kuten helluntailaiset ja vapaakirkolliset. He ottavat takuulla sinut vakavasti. Voisit pyytää jotakuta sellaista luoksenne rukoilemaan ja siunaamaan kodin vaikket itse uskoisikaan mihinkään. Pastori voi myös rukoilla puolestanne, kotinne puolesta puhelimessa mutta paikanpäällä on parempi rukoilla nuo henget poistumaan. Voit yllättyä siitä rauhantunteesta joka rukoilemisesta tulee.
Vapaat suunnat tuntevat paremmin myös nämä henkien erottamiset. Jollakulla heistä saattaa olla sellainen armolahja, joka pystyy tunnistamaan henget.
Rohkaise itsesi ja soita heti huomenna! Ei varmasti naureta päin naamaa.
 

Yhteistyössä