Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
olettako tehneet jotaki isompia muutoksia talossa? että oisitta "astunu anopin varpaille"? unohtaneet käyvä hauvalla yms juttuja joista ois "loukkaantunu" toivottavasti kummitelu loppuu ja voitta jatkaa talossa asumista.
 
"pop"
olettako tehneet jotaki isompia muutoksia talossa? että oisitta "astunu anopin varpaille"? unohtaneet käyvä hauvalla yms juttuja joista ois "loukkaantunu" toivottavasti kummitelu loppuu ja voitta jatkaa talossa asumista.
Mulla tuli mieleen ketjua lukiessani mieleen, (anteeksi!), että voisiko olla niin, ettei ap ole anopin mieleen.. Äidithän on pojistaan monesti tosi mustasukkasia.
 
Lu
Violet, mitä sinulle kuuluu? Oletko tehnyt päätöksen muuttaa talosta pois vai häätää oudot tapahtumat tiehensä? Oletko viettänyt vielä aikaa yksin talossa? Entä se kodinsiunaus, harkitsetko sitä ollenkaan?
 
truu
Mielenkiinto heräsi täälläkin kuinka yö on mennyt? Itsekin olisin tuon edellä mainitun web-kameran kannalla.. Vois seurata myös tapahtuuko jotain poissa ollessasi.

Toivottavasti ap palaa vielä kertomaan kuulumisia.
 
up
no ei nyt välttämättä mitään pahaa oo tapahtunut... ihmisillä ku tuppaa olemaan muutaki tekemistä ku tällä palstalla surffailu... mut sitte ku oot taas paikalla, kerrotko kuulumisia?! :)
 
Minä uskon että minulla on suojelija. uskon sen olevan kuollut isäni ja veljeni. Monesti on tullut semmoisia tunteita et esim.kerran olin lähdössä reissuun ja tuli paha olo siitä matka ajatuksesta, jätin lähtemättä ja aamulla luin lehdestä et ko.tiellä paha onnettomuus.

Myös kerran talossamme oli hella päällä yöllä (uskon kissojen tekemäksi kun riehuivat yöllä kovasti) ja poikani joka ei silloin enää herännyt öisin nousi pinna sängyssä istumaan ja katsoi minua hiljaa. Luulin et haluaa tutin ja lähin sen keittiöstä hakemaan, jolloin huomasin hellan jo olevan niin kuuma että koko keittiö täynnä savua!! Kun olin tuulettanut huonenn menin katsomaan poikaani, joka nukkui kaikessa rauhassa... Uskon että suojelijani herätti vauvan herättääkseni minut.

Joku vuosi sitten tuttava piirissäni tapahtui raaka asia jossa kuoli ihmisiä. pelkäsin silloin ja minua ahdisti ja masensi monta yötä. Säpsähtelin hereille kun joku muka sipisi korvaani kauheuksia (voi olla untakin ihan hyvin!). Yks yö panin kädet ristiin ja itkin et isä ja veli, tulkaa auttamaan. Kerroin et mua pelottaa ja antakaa mulle rauha. Se auttoi. Sen jälkeen en enää pelännyt. No siinä muutama esimerkki..

Monesti jos mulla on pelkoja tai ahdistaa, tuntuu et joku seuraa, katsoo, niin auttaa kun rukoilen isää auttamaan.. Voihan se olla et se on mun voima ajatus ja vaikka ei mitään oiskaan ni rauhotun niistä hyvistä ajatuksista :)

Voimia ap:lle! Tiedän miten inhottavaa kun oikeasti pelkää! :hug:
 
"vieras"
Onko sulla töitä? Hanki työpaikka niin saat järkevää ajateltavaa ja lakkaat kuvittelemasta liikaa.

Ps. liesituulettimen rasvasuodatin pitäisi pestä, ettei mene tukkoon. : x
 

Yhteistyössä