Minkä ikäisen lapsen aikaisintaan veisit sirkukseen?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis eipä nuo sirkukset vielä mihinkään liiku, mutta tuli mieleen, että minkä ikäinen teidän muiden mielestä on liian pieni/sopivan ikäinen noita huveja ajatellen?
 
"Vierailija"
No mun tekisi mieleni mennä jo tuon 1-vuotiaan kanssa sirkukseen, mutta ajattelen että meteli on siellä turhan kova noin pienelle... joten vielä ei tänä vuonna mennä :)
 
har
Me käytiin koko perhe sirkus Finlandiassa kun kuopus oli 4 vuotias. Ja oli kyllä siinä hilkulla ettei ollut liian pieni. Ei niinkään ollut liian jännittävää mutta se esitys oli sen verran pitkä että ei meinannut millään jaksaa istua enää loppupuolella. 5.5 vuotias esikoinen oli juuri hyvässä iässä, jaksoi seurata ja oli innoissaan tempuista.
 
Meidän esikoinen oli 4,5v, kun eka kertaa sirkuksessa ja oli aivan liian pieni. Ei jaksanut seurata ja ei varmaankaan ymmärtänytkään ihan kaikkea. Kuopus viime kesänä oli 5v10kk ja jaksoi hyvin seurata esityksen.
 
Esikoinen oli 4v kun oli ekaa kertaa, jaksoi mainiosti.

Kuopus oli juuri täyttänyt 3v, jaksoi hyvin. Parissa kohtaa meinasi tylsistyä (mutta niin meinasin minäkin, oli aika pitkäveteisiä sketsijuttuja), mutta sekin seivattiin popcornilla :popcorn:

Molemmat tykkäsivät kovasti ekasta sirkuskokemuksestaan, niistä puhuttiin pitkään.
 
Ja riippuu lapsestakin paljon koska on sopivassa iässä. Siskon likka kävi vailla 4v ja jaksoi kokoajan seurata, omani on 4v ja todellakaan ei vielä jaksaisi. Ehkä sitten reilu 5v vois ruveta ajattelemaan asiaa. Mun takana oli kerran arviolta 3v joka koko sirkuksen ajan jankutti että lähtään ja potki mun penkkiä. Se tais olla liika pieni.
 
"elviira"
maksatte siitä...ei noilla sirkuksen eläimillä varmaan kovin mukava elämä ole kulkea tuolla tienpäällä lähes päivittäin.Hepatkin,eivät pääse laitumelle kesällä kirmaamaan ja syömään tuoretta heinää...minä lopetin sirkuksessa käymisen kun näin hevosen kyljestä ne arvet,kun raipaniskut ovat siihen osuneet.
 
"Vieras"
[QUOTE="elviira";25917677]maksatte siitä...ei noilla sirkuksen eläimillä varmaan kovin mukava elämä ole kulkea tuolla tienpäällä lähes päivittäin.Hepatkin,eivät pääse laitumelle kesällä kirmaamaan ja syömään tuoretta heinää...minä lopetin sirkuksessa käymisen kun näin hevosen kyljestä ne arvet,kun raipaniskut ovat siihen osuneet.[/QUOTE]

Esim. Talvisirkus Sika oli toissa vuonna, pieni sirkus, olin 3-vuotiaan poikani kanssa. Hyvin jaksoi, meteli meinasi vaan pelottaa aluksi :)
 
FreezeCat harmaana
Nooo...viime kesänä oli meidän koko poppoo sirkusesityksiä katsomassa ja nuorimmainen oli silloin kuukauden päälle kaksivuotias :). Ja olikin innokas pikkukatselija :).
 

Yhteistyössä