minkä ikäisenä 26 kengät?

kaverin poika täytti just 2vuotta ja katsoin lenkkarin kokoa niin 27 numero.olin yllättyny et onpas iso. mut se on nii yksilöllist. ja luulen et pojilla ois isompi jalka..mut en tiiä sit..seki yksilöllist varmaa


ja meidän tytön kesäkengät tulee olemaan 24 kokoa ja tyttö täyttää elokuussa 2vuotta<br><br>
 
Semppu
Meidän poika on nyt 1v. ja 5kk, juuri ostettin uudet lenkkarit kokoa 26.
Iso jalkainen kaveri, isänkin jalka on tosin iso 46, itselläni 38. Saa nähdä miten valtaisa tyttären jalasta tulee, ikää vasta reilu 2kk.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 14:53 Nuppi kirjoitti:
Oho, en olekaan ikinä tajunnut, miten pienijalkainen lapsi minulla on B)

Poika on kohta 1 v 11 kk, talvikengät on 23 ja uudet kevätkengät 22...

Aika hassua kyllä, neuvolan käppyröiden mukaan poika olisi ihan keskikokoinen, mutta täällä keskustelupalstalla vaikuttaa, että ressukkahan on ihan pikkuinen tiitiäinen ikäisiinsä verrattuna =)
Ei meillä neuvolassa ainakaan mitään jalan kokoja mittailla... :whistle:
 
tiipeli
Meillä poika 1v8kk käveli talven koon 23 kengillä. Nyt oli kevätkenkien osto ajankohtainen ja ostettiin 24 koon kengät. Kotona sitten ajattelin vielä tarkistaa koon ja piirsin pojan jalan pahville ja pistin pahvin kenkään: kävelyvaraa ja kasvunvaraa ei ollut laisinkaan!! Eli pahvi oli päästä päähän, jalassa oli piirtohetkellä ohut sukka. Eli takas kauppaan ja uudet kengät kokoa 26. Niissä oli tarvittava 1,5cm vara. Ja koon 24 kenkiähän ei saatu vaihdettua, kun isäntä hukkas kuitin... :headwall: no, menipä kummitädin tytölle käytöön.
 
Tyttö täyttää näinä päivinä 4 vuotta ja 26 on juuri nyt hyvä. Jos villasukkaa pitää laittaa joukkoon, niin silloin saa kyllä olle 27. Ja ennen tätä ketjua olen pitänyt tyttöä isojalkaisena, oma jalka oli kouluun mennessä 31.
 
Meidän poika nyt 2v7kk ja just ostettiin kevätlenkkarit kokoa 24 ja kumpparit on kokoa 24 (tarvii vilasukan, että pysyy jalassa). Minulla jalka 38 ja miehellä 41, joten tuskin kovin isoa jalkaa tuleekaan.
 

Yhteistyössä