minkä ikäisenä aloitte yrittämään vauvaa?

Kata04
Taisin olla 21v ja mies 23v kun alettiin yrittää vauvaa ja meillä se ei käynyt niin helposti. Kaksi keskenmenoa (rv 6 ja rv 11) vuoden sisällä. Mutta nyt tyttö 1v 4kk. Toisen haluan vasta vähän myöhemmin...käyn välillä "piipahtamassa" työmaailmassa".
 
Mutru
18-vuotiaana aloin toivomaan, 20-vuotiaana yrittämään ja olin 26-vuotias kun ensimmäinen lapseni syntyi. Eli ei ihan heti tullut. Ette muuten voi edes kuvitella kuinka kamalalta tuntuu tuo yritys ja odotus, te joilla heti tärppii..olkaa onnellisia!!
 
me laitettiin vauva-hanke alulle joulukuussa -99 , minä olin 16 ja mies 22. vuoden yrittämisen jälkeen testi näytti positiivista joulukuussa 2000. tyttö syntyi elokuussa 2001. toinen tytär sai alkunsa heti ja kolmatta on nyt yritetty pari kuukautta. :)
 
Hillamaria harmaana
Ensimmäistä, kun alettiin yrittämään olin 22 ja mies 29. Poika syntyi, kun olin 23. Nyt toinen masussa (loppusuoralla la 8.8.) ja viime syksynä ryhdyttiin tätä pikkuista yrittämään. Tänä vuonna täytin 28 ja mies täyttää 35. Todella nopeasti on molemmat saaneet alkunsa :heart: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 13:05 mindi83 kirjoitti:
*huoh*

kuullostaa niin helpolta teidän raskautumiset...
olkaa kiitollisia siitä :heart:
täällä vielä kovasti toivotaan ++ testiin...
kp tänään 38/30 ja negaa vaan näyttää (2 testiä tehty...)
Meillä meni raskaaksi tuloon 15kk, joten 3kk ei ole vielä pitkä aika...
 
minä oli 19, kun aloin odottaan ensimmäistä. 4kk:tta oltiin "kokkeiltu".
lapset syntyny 8/00, 10/01, 3/03 sekä nyt rv 11+ risat.
ennen tätä ootusta miehellä ehti olla n. 6kk:tta vauvakuume ja minullakin useamman kuukauden.
:hug:

kun ei ota ressiä niin uskoisin että "luonto" hoitaa homman!
 
emilia84
lopetin pillerit huhtikuun lopulla -04 olin 19vee, puolisoni 24. Negatiivistä näyttelee täälläkin, lääkäriaika 18 päivä... Odottelen sitä päivää todella... =)
 
minä olin 16 ja mies 19v,kun aloimme yrittämään,ehdin täyttää 17v kun esikois syntyi,toinen ja kolmas raskaus meni kesken ,sitten 2 onnistunutta raskautta ja nyt tämän meidän kullannupun laskettuaika on ens ti :heart: :heart: :heart: :heart: lapset on saanut helposti alkunsa,mutta en heitä yhtään enempää voisi heistä jokaista rakastaa vaikka oisi vuosia yritetty,kun suututtaa joskus kun vihjaillaan ettei lasta ehkä arvosta niin paljon kuin silloin jos lasta olisi odotettu jopa vuosia!
 
onnellinen äityli
Olin 28 v. ja mies 33 v. kun aloitettiin ns. yritys. Noin puoli vuotta meni ja kun "unohdettiin" jo koko asia olikin testi plussaa. Intoa riitti ja tyttö nyt reilu 1/2 vuotias.
 

Yhteistyössä