Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 15:02 aikuinen kirjoitti:
eikö teillä ole parempaa keskusteltavaa? melko teinejä ootte vieläki :LOL: :LOL: :LOL:
no höh, kai sitä joku uteliaisuuttaan mietti et kun äideiks ollaan teinivuosina tultu et kuinka kauan sitä on ehtiny sängyssä puuhailla ennen kun siitä syntyikin lapsi.. Ei kaikesta tarvi nyt niin vakavasti keskustella...
 
harmaana
17 vuotiaana. Silloin olin tyytyväinen, että se oli poissa päiväjärjestyksestä. Nyt jos voisin päättää niin olisihan se ollut parempi, jos ei olisi ollu yhden illan juttu :ashamed:
 
Sannaraija
Niukasti 18 veenä. Muuten olisi varmasti mennyt paljon aikaisemmin (olin seurustellut 13-vuotiaasta), mutta ääriuskonnollinen kasvatus ja kaikki nää "seksi kuuluu avioliittoon" - jutut hidasti. Minusta seksiä on turha kokeilla ennen kuin pystyy edes teoriassa huolehtimaan mahdollisista tulevista jälkeläisistä. Tiedän kuitenkin, että kukaan teini ei ajattele näin, ja itsekin olisin aivan varmasti kokeillut aikaisemmin, jos en olisi pelännyt #&%?$!* joutumista:D

Minä olin kyllä ihan typerä vielä 18-vuotiaana, ostimme kyllä kortsuja, mutta seksi oli niin hauskaa ilman, että ne lojuivat pöydällä vieressä. Onneksi en kuin ihmeen kaupalla tullut raskaaksi! Vasta parin kuukauden päästä kävin hakemassa pillerit. Ei silloin älynnyt pelätä sitä kaikkea, mitä raskaaksi tulo muuttaisi. Nyt kyllä osaa, ja mieluiten käytänkin tuplaehkäisyä, ettei vaan!
 

Yhteistyössä