Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
miksi
15-vuotiaana kolme vuotta vanhemmalle silloiselle poikaystävälle. oltiin "seurusteltu" noin 2 viikkoa ja kokonaisuudessaan seurusteltiin 2 kuukautta. että kaduttaako?! en ymmärtänyt, että minua käytettiin hyväksi. poika osoittautui mielenterveysongelmaiseksi. mutta aina olen toivonut, että olisin menettänyt neitsyyteni kihlatulleni.. mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.. ja ikuiset arvet tuosta kokemuksesta jäikin. onneksi nykyinen mieheni on ymmärtänyt pelkoni ja osannut auttaa minua.
 
13 vuotiiaana kaverini mökillä oltiin. Join muistaakseni hieman. Poika oli muistaakseni päälle 18. Ei minua mitenkään ahdistettu siihen. Kaikki meni ihan hyvin, käytimme kondomia jne. Eihän siitä kyllä ekakerralla osannut tietenkään mitenkään nauttia!!

Olisin kuitenkin varmasti tyytyväisempi, jos olisin menettänyt neitsyyteni myöhemmin. On sitä tullut hieman kaduttua :\|
 
En kyllä kuulu tälle palstalle, mutta silti:

15v olin 3viikon seurustelun jälkeen. Liian nuori, liian pian! Poika oli mua vuoden nuorempi, ja hänkin menetti poikuutensa. Saman miehen kanssa edelleen ollaan melkeen 10vuoden jälkeen yhdessä, kihloissa on oltu kohta 5vuotta. Meillä ihana 2.5vuotias typy, ja la 7.4. Silti edelleen olen sitä mieltä että se seksin harrastaminen jo silloin oli virhe. Olis pitäny odottaa pidempään.
 
Joo mäkin olen vähä eksynyt palstalta mutta oli iha pakko kirjottaa..

Mulla samallalailla kuin edellisellä.. Olin 15, poika 17 viikon seurustelun jälkeen, se oli aivan liian äkkiä.. MUTTA ilman alkoholia :D oli se kyllä sitten tökeröä touhua ja siinä tais mennä monta tuntia, oltii hiukka ujoja :ashamed: Mutta ylpeenä voin sanoa että hän on Avomieheni nykyäänkin 10 vuoden seurustelun jälkeen ja meillä on 5-vuotias tyttö ja toinen lapsi syntyy tammi/helmikuun vaihteessa.. :heart:
 
18v hääyönä. Ja olen edelleen naimisissa tämän samaisen tapauksen kanssa. Ei kaduttanut eikä käytetty kondomia. :D Niin ja mieskin menetti samalla poikuutensa.

No, en kyllä taida kuulua palstalle, kun olen jo 22v ja vasta esikoinen tulossa. Mutta uskonnollinen fanatismi on joskus ihan hyväksi. :LOL:
 
Meikäläinen
Olin yli 20. Ja ei se vielä sittenkään ollut mitenkään kivaa. Nyt on jo kivempaa, kun on osaava ja huomioiva mies..mutta tämä mun kohdalla..toisten kohdalla toisin. Vuosia on menny,kun olen oppinu pitämään itteäni naisena ja tuun siitä ikuisesti olemaan kiitollinen nykyiselle miehelleni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 07:05 Nyt harmaana tosiaan kirjoitti:
Olen ihan tuttu palstalainen mutta menetin neitsyyteni 13 vuotiaana kun minut raiskatiin kotibileissä :'(

Eka jonka kanssa halusin omasta tahdosta oli pitkäaikainen poikaystäväni (siihen ikää oli pitkä aika olla 1,5 vuotta yhdessä) ja olin 14 suhteen alkaessa.

mulla vähän samanlainen tilanne.olin 12 kun minut rasikattiin sellaisissa "kotibileissä" poika oli yli 20 reippaasti.jälkeenpäin olen miettinyt,välillä ihan itkenytkin sitä että olen menettänyt neitsyyteni noin kamalissa olosuhteissa vieraalle ihmiselle vaikka olisin halunnut menettää sen omalle kullalleni,tämän hetkiselle.
 
kenoveiva
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 19:27 äityli87 kirjoitti:
18 vuotiaana nykyiselle kihlatylleni :) siitä se seurustelu sitte lähti ;)
niinhän se on kaikilla tapana ensin annetaan p.illua ja sitten katotaaan alkaako mies seurustelemaan :D
miehen tulee ensin testata onko häävi hökötys :LOL:
 
kantri
nämä joilla ei kaduta kun neitsyys meni 13v ja nuorempanakin varmaan alatte omia lapsianne valmistelemaan 10vuotiaana nonii kohta pitäs laittaa hösseliksi et ehdit päässä neitsyydestäsi eroon ennen kuin olet 13v. sehän on niin luonnolista ei kaduta yhtään. hopi hopi.
hohhoijaa.
 
JenPen
15-vuotiaana pitkäaikaisimmalle poikaystävälleni. Silloin oltiin kunnolla seurusteltu 3 viikkoa, mikä tuntui niiiin pitkältä ajalta! :D Neljä vuotta yhteensä seukattiin ja oltiin kihloissakin. Olen varmaan ainoa joka sanoo että todella nautin jo ekasta kerrasta, enkä olisi voinut parempaa poikaa siihen touhuun saada :heart: Mutta johtui se nauttiminenkin varmaan siitä että teimme paljon kaikenlaista muuta monesti ennen itse toimintaa, ja kumpikaan ei halunnut tehdä sitä liian aikaisin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 21:04 harmaana kirjoitti:
En selvästikään kuulu teiniäiteihin... ;) Mulla on aina tämän kysymyksen kohdalla ongelma sen suhteen, että mikä lasketaan neitsyyden menetykseksi... Olin 18 kun seurustelin naisen kanssa ja seksielämä oli vilkasta. Mutta miehen kanssa olin 20-vuotiaana. Hyvä ikä mulle, oli aikaa kypsyä.
fiksu tyttö! kunpa ois itekkin jaksanut odottaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2006 klo 11:17 kantri kirjoitti:
nämä joilla ei kaduta kun neitsyys meni 13v ja nuorempanakin varmaan alatte omia lapsianne valmistelemaan 10vuotiaana nonii kohta pitäs laittaa hösseliksi et ehdit päässä neitsyydestäsi eroon ennen kuin olet 13v. sehän on niin luonnolista ei kaduta yhtään. hopi hopi.
hohhoijaa.
niin varmaan.. ja kaikki jotka tykkäävät kalasta, pakottavat lapsensa syömään silliä. ja kaikki jotka ovat kokeilleet tupakkaa nuorena, suosittelevat sitä lapsilleenkin.. :headwall: hohhoijaa.
 

Yhteistyössä