Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
Mä olin paria kuukautta vaille 17v ja nykyiselle aviomiehelleni neitsyys meni :) Ja hyvä niin.

Tuntuu hurjalta kyllä, että joku 12-13v on seksiä harrastanut.. Mulla tais seksijutut tulla mieleenkin vasta oikeesti joskus 15v ja sillon en tod. olisi ollut valmis ja tiesin sen sillon itsekin.

Sillon kun neitsyyden menetin, koin olevani siihen valmis ja se on mun mielestä tärkeetä! :) Ja se, ettei kyse ole vaan mistään yhden illan kännisekoilusta :)
 
Olin 13-v. Tapasin hotellissa netissä tapaamani miehen.

Oli toisaalta ihanaa ja toisaalta vaikeaa. Mies tyydytti minut kaikin tavoin. Nuoli ja hyväili, sain monta orkkua, hän ajeli pimpsani posliiniksi jne.. mutta olin vähän liian nuori nyt jälkeenpäin ajatellen.

Myöhemmin menin hänen kotiinsa ja hän pani minua lujasti. Pimppi oli kipeä mutta toisaalta edelleen elämäni parasta seksiä :ashamed:

 
17 v ystäväpojalle yhdenyön juttuna. Kavereita ollaan vieläkin eikä harmita pätkääkään että maltoin odottaa. Tietty jos seurustelee ja luottaa toiseen niin miksei aiemminkin mutta itse en olisi ollut henkisesti valmis.
 
menetin neitsyyteni 15 vuotiaana. käytimme ehkäisyä, kondomia. ja tässä sitä ollaan, yhden lapsen yksinhuoltaja äiti. olimme sopineet harrastavamme seksiä pojan syntymäpäivinä, olimme valmistautuneet ja poikakin oli kokenut ja en olisi uskonut että tälläistä vahinkoa olisi voinut tapahtua! emme edes huomanneet kondomin menneen rikki, ja raskauden huomasin niin myöhään että sitä ei voinut enää päättää. :/
 

Yhteistyössä